! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! 

Benfan schreef:Ik heb nu John van G cosmetics. Best fijn te gebruiken Clinique werkte ook goed bij mij moet het dus echt hebben van 'dat' soort merken. Ik had eerder een anti-allergie make up gebruikt van .. emm... tja weet ik niet meer. Maar die liep uit.. waardoor ik er dus alsnog last van kreeg.
Heb verder geen echte stash drang omdat ik mijn geld liever aan de paarden uitgeef
Loose schreef:Plien91 schreef:Mooi Mathilde! Die tweede Chanel-lipstick van rechts gezien, wauwwww. Hoe heet die kleur?
Rebelle, van Rouge Coco Shine (beetje kruising tussen een lipstick en een gloss zijn die).

Ik gebruik hem om ze bij te tekenen en een klein beetje zichtbaarder te maken (heb best wel lichte wenkbrauwen). Als je ze echt wilt vullen kan je wenkbrauwpoeder gebruiken, en potlood voor de randjes.
Nou ik vind de potlood van MAC dus heel fijn, is ook niet zo superduur. En ik hoor vaak goede verhalen over het Wet 'n Wild wenkbrauwkitje, maar zelf geen ervaring mee. Bij de MAC counter hebben ze me ook wel eens oogschaduw opgedaan als wenkbrauwpoeder, leek ook wel mooi. Misschien dat je daar een keer langs kan gaan?