Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 18:06

Lijkt me heel vervelend dat je zo weinig kan verdragen. Over welke merken kan je wel? Dan kunnen we in het topic misschien met je meedenken :)!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 18:10

Ik heb nu John van G cosmetics. Best fijn te gebruiken Clinique werkte ook goed bij mij moet het dus echt hebben van 'dat' soort merken. Ik had eerder een anti-allergie make up gebruikt van .. emm... tja weet ik niet meer. Maar die liep uit.. waardoor ik er dus alsnog last van kreeg.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 19:16

Mooie stash weer :)
Ook een lipstick gebruiker hiihih

Benfan@ Dat is lastig zeg dat je tegen weinig make up kan. Het is meer allemaal make up waar geen ?? in zit. (kom even niet op de naam hihii)
Maar gelukkig kan je met dat merk zag ik toch wel wat kanten op,het is alleen wat duurder.
Misschien kan je voor je donkere wallen een groene consealer gebruiken (daar was deze voor toch?)
Zo had ik ook nog hier in het topic een creme toegevoegd voor onder je oog,ook van clinque die heeft een verkoelings element.
Misschien ook nog wel aan te raden (heb hem zelf als proefmonstertje gehad waar dus geen verkoeling op zat)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 19:21

Nee, groen is om rood te compenseren :)

Voor donkere wallen kun je t beste een lichte concealer met lichtreflecterende deeltjes nemen

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 19:28

Aha had ik het toch fout, ja weet ook nog niet alles van make up gihihhih,kom nog steeds soms dingen tegen dat ik denk waar is dat ingodsnaam voor.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 20:00

Haha :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:28

Benfan schreef:
Ik heb nu John van G cosmetics. Best fijn te gebruiken Clinique werkte ook goed bij mij moet het dus echt hebben van 'dat' soort merken. Ik had eerder een anti-allergie make up gebruikt van .. emm... tja weet ik niet meer. Maar die liep uit.. waardoor ik er dus alsnog last van kreeg.

John van G gebruik ik ook. Ik heb geen makeup allergie maar het is wel hele fijne makeup! Heb vandaag enkel een paar kwasten gekocht van essence heb er daar eerder 1 foundation kwast van gekocht nu ook een blusher en oogschaduw kwast omdat ik oogschaduw nogaltijd met mijn vinger aanbracht :o Heb verder geen echte stash drang omdat ik mijn geld liever aan de paarden uitgeef :+

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:51

Stomme vraag, maar welke mascara vinden jullie het fijnst en geeft het mooiste volume.
Ik heb zelf 2 mascara's, 1 van de Hema, 3D effect, die werkt bij mij niet, je ziet geen effect...
en eentje van Essence, Get the Big lashes, de waterproof, die werkt opzich wel fijn maar geeft niet echt volume, ik hou van opvallende lange wimpers (niet zolang dat het eng wordt, maar dat je goed je wimpers ziet)
Sorry dat ik het zo vaag uitleg, :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:54

Tot nu toe ben ik vooral fan van Maybelline mascara's :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 22:00

Ik heb mometeel een roze mascara van maybeline en een lash architect vandaag een mascara van nivea gekocht voor 3euro deze ga ik morgen meteen uitproberen :)

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 22:00

En ik ben heel tevreden van mijn MaxFactor False Lash Effect mascara :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 22:20

Plien91 schreef:
Mooi Mathilde! Die tweede Chanel-lipstick van rechts gezien, wauwwww <3. Hoe heet die kleur?

Rebelle, van Rouge Coco Shine (beetje kruising tussen een lipstick en een gloss zijn die).

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 22:36

Ook hiervoor de collosal van maybelline icm telescopic van loreall

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 22:37

Ik ben ook een maybelline gebruiker hihihi
Waarvan ik een foto een paar post hierboven (of pagina hiervoor) neergezet ben.
En vandezelfde kleur de smokey eye

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 22:37

Hoi! Ik had een vraagje :D

Klopt het dat sommige iets onder hun oogschaduw dragen waardoor de kleuren beter uitkomen? Ik heb bij sommige oogschaduw namelijk het idee dat ze erg slecht hechten.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 22:43

Loose schreef:
Plien91 schreef:
Mooi Mathilde! Die tweede Chanel-lipstick van rechts gezien, wauwwww <3. Hoe heet die kleur?

Rebelle, van Rouge Coco Shine (beetje kruising tussen een lipstick en een gloss zijn die).

*schrijft bij op verlanglijst

Mascara: Maybelline is wel mn favo merk! Rimmel ook geprobeerd maar dat vond ik vies tegenvallen. Catrice heeft ook een fijne.. Ff naam kwijt.. Maar die heb ik bij mn vriend liggen als cheapass backup mascara!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 22:44

Maysie@ je zou oogshaduw basis kunnen gebruiken.

Ff foto gepikt van Loose;
Afbeelding
Die met die zwarte dop van essence

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 22:49

Maysie, om de kleur beter uit te laten komen kan je de kleur aanbrengen over een witte basis, zoals het Jumbi Pencil van NYX in de witte kleur (Milk heet die geloof ik). Voor betere hechting kan ik zeker een basis aanraden! Bijv. de basis van essence of Hema, of, iets minder budget: een paintpot van Mac of de basis van Too Faced :)

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:11

Super bedankt!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 14:50

Hee :)
Ik heb een vraagje over mascara. Mijn wimpers zijn al best lang van zichzelf en ik ben zelf niet echt fan van hele lange wimpers dus ik doe vaak geen mascara op omdat het dan gewoon echt niet mooi wordt. Nu zou ik graag een mascara willen die geen volume geeft en eigenlijk alleen als functie heeft ''wimpers zwart maken''.
Weet iemand hier een goede mascara voor?

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 15:30

Ik kom weer eens binnenvallen, en zie dat jullie allemaal je stash op de foto hebben gezet! Leuk!

Ik had een vraagje, welke wenkbrauw producten vinden jullie fijn? Poeder of potlood dat maakt niet uit maar heb nog steeds niet iets gevonden wat ik echt super vind.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 15:47

Ik gebruik altijd alleen potlood, vind ik prima werken. :) Ik gebruik hem om ze bij te tekenen en een klein beetje zichtbaarder te maken (heb best wel lichte wenkbrauwen). Als je ze echt wilt vullen kan je wenkbrauwpoeder gebruiken, en potlood voor de randjes.
Gebruik nu meestal een potlood van MAC, heel fijn vind ik.

Je hebt trouwens een foutje in je onderschrift, het is è ipv é. :o

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 15:58

Haha bedankt. Ja ik gebruik nu ook potlood en poeder. Maar zocht meer aanraders qua merk idd. Heb chanel en lancome al gehad en tevens catrice en essence poeder. Maar heb HET ideale product nog steeds niet gevonden haha.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:01

Ah op die manier. :D Nou ik vind de potlood van MAC dus heel fijn, is ook niet zo superduur. En ik hoor vaak goede verhalen over het Wet 'n Wild wenkbrauwkitje, maar zelf geen ervaring mee. Bij de MAC counter hebben ze me ook wel eens oogschaduw opgedaan als wenkbrauwpoeder, leek ook wel mooi. Misschien dat je daar een keer langs kan gaan?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:20

Ik heb t wenkbrauwpotlood van Hema die vind ik heel fijn :)