bokkers met hartproblemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pipo

Re: bokkers met hartproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 07:35

Hee hoe is tie hier??? Gaat ie Kaatje? en alle anderen?
Ik ga wel weer aardig, de stress is een beetje weg. Ben leuke dingen aan het doen met de kids :D
Zaterdag 20 km gemend en gister 12... heerlijk! Hebben nu een logee tink in de tuin staan. Mijn paardjes zijn van zaterdag op zondag wezen logeren, geweldig! Ik geniet zo

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 13:17

Citaat:
Ik ga wel weer aardig, de stress is een beetje weg.

Gelukkig
Citaat:
.Ben leuke dingen aan
het doen met de kid

Dat en de knollies is de beste remedie tegen stress.
Citaat:
Hee hoe is tie hier???

Rustig hier hè , veel op vakantie misschien?

Citaat:
Gaat ie ? en alle anderen? Ka
atje
Lekker warm hè :+

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 07:48

Hee hoe gaat ie hier?? Kaatje wil t nog met die hitte? Mistral zit ie er nog en is het nu wel goed?
Ik mag vandaag voor een echo en een fietstest. Helaas pas ergens eind aug de uitslagen.. zo balen he. Maar goed t is niet anders.

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 08:46

Ha Piep ,

Hoe gaat het met jou?

en Mistral ????? hoe gaat het?

Kaatje wil niets met deze hitte , gisteren was vreselijk, gelukkig heb ik vakantie en hoef ik niet te werken.

Oh bah een fietstest.......trap ze .

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 09:16

Daar heb ikzo,n hekel aan, die fietstest

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 09:45

Wie niet.

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:12

Mijn man niet hoor

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:41

Zo, ben terug. Ik heb lekker gefietst :D ging goed tegelijk tegen die mevrouw zitten zeuren dat mijn arts bezoek zo lang op zich liet wachten.. 2 aug pas. Terwijl hij voor vandaag genoteerd stond. Maar goed..lang verhaal kort maken, ik kon gelijk terecht haha Dus ik heb weer een stempel van goedgekeurd en heb ook minder tabletten *\o/* gaan er 3 in totaal af dat is per dag 5 minder. Helaas wel 1 ter vervanging maar goed.. 4 minder is een goede score! Over 5 weken bloed prikken en over 6 weken weer een filmpje om te zien of de medicijnen hun werk doen. Mijn dag kan niet meer stuk *\%/*

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 13:25

Gefeliciteerd Pipo. *\o/*
Het mag ook wel eens goed gaan toch ........

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 14:52

Goed nieuws

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 19:48

Hallo dames!

Wat een goed bericht Pipo dat is aardig wat minder tabletten! Hoe is het verder met je?

Kaatje hoe gaat het met jou?

En Nancy?

Ik kreeg helemaal geen bericht meer dat hier gereageerd was.

Hier gaat het goed, Reveal zit er nog in gelukkig. Zondag was ik bij mensen op bezoek met een enorme beestenbende veel katten in huis, in de schuur cavia's muizen, hamsters, kippen en vogels. Dus ik werd al wat benauwd. Bij thuiskomst bedacht ik om de schuur maar eens op te gaan ruimen en de benauwdheid nam toe. Normaal gesproken gebruik ik ventolin en dan knapt het wel weer op. Nu werd het alleen maar erger dus ik ben zondagavond nog bij de huisartsenpost geweest omdat ik ondertussen al zoveel ventolin gehad had waardoor ik hartkloppingen kreeg en de benauwdheid niet weg ging. Daar nog pufjes gehad en uiteindelijk een stootkuur prednisolon. Gister nog andere tabletten gekregen om de benauwdheid onder controle te krijgen. Lijkt nu weer langzaam op te knappen. Valt van het 1 in het ander en natuurlijk altijd in mijn vakantie -:(- Vorig jaar lag ik in het UMCG tijdens mijn vakantie. Maar goed met een beetje geluk loopt het met een sisser af :+ Maar verder gaat alles goed hier :D

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 20:21

ojee wat naar zeg! allergische reaktie dus. Maar ik ben blij dat je reveal er nog gewoon inzit.. dus echt weer zo'n f*cking hechting.
Ik voel me verder prima. Deze tablet doet ook zijn werk lijkt me. (ik heb dus nog geen meting bloeddruk/hartslag gedaan, zolang ik het vertouw doe ik het niet. ;) ) als ik begin te twijfelen wacht ik even en is het daarna niet meer nodig _O-

Kaatje, gaat zeker nu weer beter nu de temeraturen wat naar beneden zijn.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 20:49

Blijft lastig he om niet even tussendoor metingen te doen, uiteindelijk weet je wel wat wel of niet goed is voor je lijf.

Ik ben wel bekend met allergische reacties maar dit keer was het wel heel hevig. Ze begon direct al over een pred kuur, ik ben er toch altijd wat huiverig voor maar goed het is niet anders maar het zou een wondermiddel zijn zei ze, maar ik heb vandaag pas gemerkt dat het wat begint te doen.

Ja de hechting in combinatie met die huidbacterie was geloof ik niet zo'n beste combi haha. Onderste deel van de reveal heb ik geen last van maar het bovenste deel blijft wel heel gevoelig maar dat komt ook omdat de reveal teveel aan de oppervlakte ligt. Positieve was wel dat het een zeer goed signaal geeft. Ik was vrijdag bij de pacemakertechnicus om de reveal weer uit te laten lezen dit was diezelfde die bij de ingreep de plaats bepaald heeft, goh het signaal is echt fantastisch zei hij nou dat scheelt weer :P

Hmm arme Kaatje donderdag en vrijdag schijnt het bloedheet te worden...

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:25

Je had het flink te pakken Mistral :(:) wat een hevige allergische reactie.
Gelukkig zit de reveal nog , dat is toch een pluspunt.

Ik heb nieuwe medicatie en ik voel me er beter door *\o/*
Vrijdag ga ik in de koelkast zitten ;(

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 22:24

Als kind had ik veel last van allergieklachten maar naarmate ik ouder werd ging het steeds beter. Heb net even de auto uitgezogen, we willen morgen naar primark toe. Maar dit vochtige weer is ook niet goed voor je. Hebben jullie ook last van vochtig weer?

Ja vrijdag schijnt het heel heet te worden, maar wie weet valt het mee, ze zitten er wel vaker naast qua weer.

Heb je andere medicatie waarmee je je over het algemeen beter voelt? Of had je specifieke klachten?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 22:34

Ik ken het allemaal wel van mijn kids.. pff die hebben de duvel en meer geslikt en geinhaleerd. Luke zit nog aan de singulair en beide kids aan de pufjes en allergie tablet smorgens. Ik heb nog steeds een vernevelapperaat hier in de kast staan.. niks aan! Even afkloppen, gelukkig de laatste 2 jaren niet meer nodig gehad. *\o/* Hoop dat je snel weer een beetje boven jan bent.
Hee Kaatje.. kan je die koeling bespreken? haha Fijn dat het beter gaat. Ik vind het al prima als ik gewoon binnen kan blijven.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 23:03

De huisarts heeft mij gister ook singulair voorgeschreven omdat de pred niet voldoende deed. Jou zoon heeft er baat bij dus?

Wilde je erbij gaat zitten vrijdag in die koeling Pipo? Dan is die koeling ook niet meer zo koel denk ik als jullie er met z'n 2en in gaan zitten :+

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 06:58

Haha, nee hoor laat mij maar hobbelen.
Mijn zoon en dochter hebben het alle 2 gehad en zoonlief nog steeds. Ik heb af en toe geprobeerd af te bouwen maar dan ging het mis. Dus blijft ie maar lekker slikken.. hier is het zijn 4 uurpil :D 1 uur voor of 2 uur na het eten.. 4 uur dus :j

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 09:09

Goede morgen

Vochtig weer ,of doef zoals ze hier zeggen maakt benauwd.

Vanaf dat ik aan het puberen was tot eind 20 was ik zwaar allergisch .
Nu heb ik er last van als de boeren bestrijdingsmiddelen spuiten, of t aardappelloof dood spuiten.

Ik heb er extra rotzooi tegen de cholesterol bij, en iets voor de diabetes 2 en daar knap ik van op.

Allemaal sterkte met / tijdens de aankomende hitte.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 09:45

Hee fijn dat je daar zo van opknapt. Als je bloedsuiker niet goed is voel je je ook K inderdaad.

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:34

Grote paniek hier ; de computer deed het niet |(
Gelukkig bleek het de muis te zijn.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-13 14:07

Hallo dames!

Hoe gaat het hier? Last van de warmte of valt het nog mee?

Kaatje dus je hebt toch het predikaat DM type 2 gekregen? Fijn dat je je beter voelt.

Haha leuk die computers als ze het doen...

Pipo hoe is het met jou vandaag?

Ik heb Calice en Marlies ook al een tijdje niet meer gezien hier, waar is iedereen?

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:35

Ik lees wel elke keer via mijn foon mee maar mijn laptop is kapoet -O- , ben nu dus even achter de werk laptop van vriendje gekropen.

Wat een warmte he, ik zweet me echt 3x in de rondte en heb steeds een beetje een opgejaagd gevoel.
Helaas blijk ik ook een Burn-Out te hebben -O- , wat ook wel weer de hartkloppingen zou kunnen verklaren. Ben dus steeds heel moe en voel me over het algemeen een beetje bluh. Maar de propranolol doet nog goed zijn werk :j .

Mistral, jeetje wat heftig zo'n ernstige allergishe reactie :oo

Pipo minder pillen :):) .

Kaatje diet zich gelukkig weer wat beter voelt :) .

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:46

He Calice, balen zeg! Komt t door de opname van je paardje dat je er even doorheen zit?
Ik las ergens dat je wat dingetjes aan t verkopen was vanwege de rekening.. geld en rust zijn geen dingen die goed samen gaan. Zorgen kosten je een hoop kracht. .Hier prima op wat K dingen na die niks met gezondheid te maken hebben ;)
Vanmorgen lekker gement , verliest Gringo ijzer nr 2 -O- zaterdag nr 1 er weer onder laten zetten.. pfff nou hij komt donderdag dus laat maar, t wordt toch te warm om te rijden.
Dat was nog niet alles.. na 100 meter ofzo pang! lekke band |o _-:( Dus maar aan de andere kant van t bankje gaan zitten en zo rustig aan naar huis gewandeld.
Gister avond mijn mail geopend... zit er een mail in van de advocaat, met een brief van mn zus... pfff heb je t niet aan je hart krijg je t wel ... affin. Nu ben ik weer wat rustiger.. antwoord is onderweg dus we zien wel weer. :j Maar dan ben ik helemaal down enzo en ga ik zitte janken vanwege wat die trol allemaal suggereerd en manipuleerd.. tenminste probeerd ze. grrrr witheet wordt ik ervan. Maar goed niet gek laten maken -:)Ik heb mn trailer alweer verkocht en wilde kijken naar een veewagentje/wagen.. maar dat gedoe met de advocaat is geloof ik nog niet over en dus zal ik moeten bezuinigen.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 08:29

Goedemorgen!!!! heel veel sterkte vandaag Kaatje! (en de rest natuurlijk)
Ik baal een beetje, mijn stollingswaardes zijn niet goed.... moet tussen de 3 en de 4 zitten maar zit weer s op 2.2.. zal wel weer wat tabletjes erbij worden -O- snap er geen Ree... van. Maar goed het is mooi weer dieren zijn al gedaan.. was hangt al... ga maar s zwemmen strakjes hahaha