Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu moet ik wel doorgaan, nu andere mensen ervan weten, haha.
Heel veel sterkte
dankje voor jullie reacties
er begint eindelijk een eind aan te komen vandaag zorgplan,bpv plan en Lwp ingeleverd nu alleen nog reflectie verslag en anatomie maken
morgen EHBO toetsing ben benieuwd of ik die ga halen en dan vanaf donderdag 2 week bufferweek ( eigenlijk al vrij maar school kan je dan op elk moment terug roepen als je wat over moet doen )
casperrr schreef:Ik kan de komende tijd helaas niet hardlopen, 2 weken geleden mijn enkelbanden afgescheurd, zit nu nog voor minstens 3 weken in gips
14 km in 1.19 gedaan. Had echt nog wel even kunnen doorlopen dus vrijdag nog maar eens proberen met een blokje extra erbij
voetjes doen wel beetje pijn nu...
Eerst wel even genoeg haha. Heb echt al sinds ehmmmm 2008 ofzo niets aan sport gedaan, behalve paardrijden en wandelen met de honden of met Cas. Ben een tijdje zo ziek geweest (of nouja, het is chronisch, maar heb slechte en goede periodes) dat ik niet meer kon sporten. Verschrikkelijk vond ik het. Ik was een sport addict. En merk dat het er nu weer aan zit te komen
Zit verplicht vandaag op mijn kont 

Nanne schreef:Ik heb nog even een vraagje.. Vanmorgen ben ik op nuchtere maag gaan rennen en opzich beviel dat.
Maar drinken jullie wel iets voor jullie nuchter gaan rennen?
behalve avondeten dan natuurlijk