Nou bij mij deed t echt wel zeer hoor! Maar aan mijn huid bij de vlinder te zien was die ook flink mishandeld
Jorteee
Geplaatst: 15-06-12 13:21
Ik vond pijn ook wel meevallen, maar had ook een mooi vooruitzicht natuurlijk, haha.
Heb weer meer foto's gevonden, zoals eerder gezegd vond ik deze heel mooi: http://favim.com/image/215852/ Wil hem dan wel iets kleiner, meer zoals hier:
Iemand enig idee waar ik zoiets mooi kan laten zetten? Wil niet met zoiets thuiskomen haha:
Tja, ik ben nu eenmaal een fan van Thomas (Kynst) (Manlief en ik mogen 28 Juli weer! Worden we te gelijkertijd onder de naald genomen Hij door Thomas en ik door Ilse )
Weet iemand waar je woorden in het tibetaans kan laten vertalen? of een goede site hiervoor? ik wil graag het woord 'familie' in het tibetaans als tattoo
Die husky was ook niet serieus bedoeld, lijkt me. Ze zegt er namelijk ook nog bij: als je geld en tijd wil besparen...
Heeft iemand hier eigenlijk een tattoo op de heup/dij? Dus dat het zeg maar net ter hoogte van (of net onder) het randje van je ondergoed/bikinibroekje zou zitten, aan de zijkant dus. Ik probeer namelijk een voorbeeld te vinden van hoe het er uit zou zien, om daar een zin van twee regels te zetten. Kan alleen niets vinden.
Waaaauw, ik moet naar Sydney! Vet zeg! @ Wendy, vind die Beer en Leeuw heel vet. Husky iets minder. Ga even op site kijken!
Foei!! Je had moeten zeggen: "Die husky is afgrijselijk!!" Die was namelijk zeeeeeeer sarcastisch bedoeld, en al kreeg ik 1000 euro toe, dan stapte ik die zaak hier in Lelystad niet binnen! Ja, Thomas is erg goed. Maar wel langere wachttijd en wat centjes, maar dan heb je wel wat Op zijn site staan ook nog wat foto's, maar laat je niet afschrikken door het "lugubere" van zijn site. Is echt een hele aardige gast!!