Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warbling schreef:Zie dit http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2010/140/e/4/80_Piece_corset_2_by_Holepunch1.jpg
Vond ik op DeviantArt.. Ziet er wel ontzettend gaaf uit trouwens.
AGarcia schreef:Ayasha schreef:steek er bioplast in.Dan kan het zeker geen kwaad. titanium ook niet want al mijn MD's zjin titanium en tot nog toe zijn ze altijd blijven zitten. En heb al de nodige MRI's gehad er mee.
Heb vandaag het oordeel van de neuroloog aangehoord, ik mag niks in -.-'
kYliieJ schreef:rochelle: kan het niet zijn dat ze zo zijn gaan ontsteken omdat je ze vrij snel na elkaar hebt laten zetten ( of heb ik niet goed gelezen en zaten er wel een paar weken tussen ¿)
Warbling schreef:Zie dit http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2010/140/e/4/80_Piece_corset_2_by_Holepunch1.jpg
Vond ik op DeviantArt.. Ziet er wel ontzettend gaaf uit trouwens.
AGarcia schreef:Ayasha, ik vroeg van: Jha, en bioplast dan? dat is plastic.
Zij: Nee, mag niet, is niet goed voor het apparaat...
Ik moet door de CT-scan maar ik denk niet dat dat veel verschil heeft met een MRI..
De scan is donderdag al en daarvoor spreek ik ze niet.
AGarcia schreef:Ayasha, ik vroeg van: Jha, en bioplast dan? dat is plastic.
Ik moet door de CT-scan maar ik denk niet dat dat veel verschil heeft met een MRI..
Ayasha schreef:AGarcia schreef:Ayasha, ik vroeg van: Jha, en bioplast dan? dat is plastic.
CT mag je ook met metaal in, is niet magnetischWerkt met röntgen. de piercings lichten dan wel op maar plastick doet dat niet, hoogstens een waas maar ook dat was op mijn MRI niet te zien. (denk er dan wel aan om ook de balletjes van bioplast te nemen). die kon echt op haar kop gaan staan (leuk om tegen een neurologe te zeggen btw), ik deed ze niet uit. Laat ze maar zeggen waarom het niet goed zou zjin. Bah ik kots van die "ik vind piercings lelijk dus jij moet ze uit doen als ik je behandel" mentaliteit. Je bent dokter, niet mijn lief. doe waar ik je voor betaal en miep verder niet.
Fiffill schreef:Ik dacht dat met CT de straling van dingen zoals piercings (zelfs vullingen in je kiezen namelijk) als het ware af kon kaatsen op het object waardoor je dingen niet goed ziet.