Oh en misschien weten jullie raad.. Ik had gllitternagellak gehad voor kerst van maxfactor.. En die krijg ik er niet meer af.. Heb al zitten boenen met remover, maar het blijft gewoon zitten Hebben jullie tips?
Fenrir
Geplaatst: 07-01-12 23:24
Haha nee, het mag iets strakker en bij mijn buik mag nog ietsjes weg, maar meer eraf niet hoor! Was dat wel het geval geweest was het natuurlijk een ander verhaal
Succes nog met je vriend!
Unoo
Geplaatst: 07-01-12 23:30
Destino , hopelijk gaat het snel wat beter met hem!
Nell, slaap lekker. Hopelijk zakt het snel want ik ken het gevoel.
Heb enorm veel spierpijn in m'n rug van het paardrijden en sjouwen van vandaag. En m'n heup protesteerd ook hevig, kan nauwelijks lopen dus ik duik ook m'n bed in. Net Slumdog Millionaire gekeken alleen m'n moeder had hem niet lang gdnoeg opgenomen dus ik weet niet hoe hij eindigt en of hij de laatste vraag goed heeft.. Misschien hier iemand met het verlossende antwoord?
Destino: watje met nagellakremover op je nagel, aluminiumfolie er rond en een minuutje laten zitten en dan is het er bij mij meestal af!
Laatst bijgewerkt door Unoo op 07-01-12 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Chantal; is het donkere nagellak of zie je alleen de glitters nog? Anders een andere nagellak erover doen en dan weer eraf halen? Gaat het al beter met Roy?
Uno wat balen van je spierpijn!
Ik was in slaap gevallen gisteren, en heb niet eens gemerkt dat manlief Fay de laatste fles gaf Hij was ook in slaap gevallen dus kreeg ze hem pas om 12 uur.
Het was een beetje licht oranje, dat is er wel af. Glitters zitten er nu nog op. Ga straks even een watje erop houden! Roy ligt op een andere kamer, dus geen idee, volgens mij slaapt hij nog. Ik durf niet te gaan kijken, stel dat er wel iets mis is gegaan
Dan had je je slaap vast hard nodig!
Heb jij all wat gehoord over die bikini's? Ik nog steeds niet
Jullie vandaag nog plannen?
Ik ben wel benieuwd wat ik nu weeg, straks even doen
Nell_
Geplaatst: 08-01-12 09:56
Haha, arme Roy Ik ook nog niks gehoord van de bikini's
Ben net klaar met sporten! (20minuten zumba, 200x springtouwen, 2 minuten legmagic.) Straks naar de kerk koffie drinken bij schoonouders, en dan einde van de middag naar mijn broer en schoonzus En jullie?
Laatst bijgewerkt door Nell_ op 08-01-12 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Uhh nell, ik zou dat ene even weghalen, niet zo fijn dat dat openbaar op internet staat Drukke dag dus! En netjes al gesport! Ik ga zo ontbijten, dan wegen (moet eerst lenzen in doen anders zie ik niets ), skeeleren, paardjes en om 3 uur gaan we thee drinken bij vrienden. Vanavond lekker helemaal niets, miss een filmpje kijken ofzo!
Vanochtend gewogen, in 2 dagen 0.5 kg eraf, dus dat is netjes! Nu 57.8 Lang geleden dat ik 57 in beeld heb zien staan.
Net een halfuurtje geskeelerd, vriendje voelde zich weer goed dus die is hardlopend meegeweest. Ben jaloers op zijn conditie Hij kan gewoon een half uur op hoog tempo rennen zonder te stoppen
Goedemorgen! Ik zag dat de vriend van Destino ziek is? Enn hij voelt zich weer goed, lekker Oh en ik ben jaloers op jouw gewicht! Mooi eetlijstje van MightyJoe! En ik eet ook gewoon nog brood tijdens mijn poging om 'strakker' te worden ik ga wel enorm oppassen met aardappelen, pasta en rijst. Dit is zo'n beetje mijn eetlijst voor vandaag:
O: Drinkyoghurttje T: Kop thee L: Wokgroenten met kip en beetje saus T: Helder soepje D: 2 boterhammen met filet americain, 1 met cobourg. T: Appel. Eventueel een handje zoute popcorn
Ik ga dus proberen 's middags warm te eten en savonds brood.
ShannonJuul
Geplaatst: 08-01-12 11:32
Zo even niet op bokt gezeten en zo weer 10 pagina's erbij! Ik weet niet precies hoeveel ik wil afvallen. Ik denk toch minstens 10 kilo. Ik begin zo met 2 crackers + smeerkaas en een grapefruit
Destino
Geplaatst: 08-01-12 11:36
Net lijstje! En slim van je om smiddags warm te eten
Mijn lijstje: O: 1 volkorenboterham met muisjes en een glas optimel. T: glas crystal clear L: 2 boterhammen met 20+ smeerkaas T: snack a jack A: frietjes en een frikadel. Ga wel proberen iets minder friet te nemen en wat minder saus.
Nette lijstjes zeg! Ik ga over een paar weken ook een half uur kunnen hardlopen op hard tempo als het goed is krijgen speciale looptraining om conditie op te bouwen..
Mijn lijstje vandaag Ontbijt: pakje crackers van lu tussendoor/lunch: stokbrood uit de oven met eh kaas/jam/..? tussendoor: fruit avondeten: lasagne + yoghurt als toetje
Pf erg he.. en het ergste is dat ik gewoon NIET geslapen heb vannacht.. iets met dat ik er half 6 pas in lag en daarna nog veel te veel had om over na te denken..
Hahaha hier gewoon precies hetzelfde! Al lag ik er om 5 uur in...
Nathaliefje
Geplaatst: 08-01-12 12:28
Rebeccaa schreef:
Pf erg he.. en het ergste is dat ik gewoon NIET geslapen heb vannacht.. iets met dat ik er half 6 pas in lag en daarna nog veel te veel had om over na te denken..
Nelleke, ook een net lijstje! Dat jij op 1 cracker kunt leven . Een glas thee voldoet idd niet.. Maar als ik bijv niet thuis ben dan eet ik niet. Nu had ik een glas crystal clear voor ik naar de paarden ging en nu ga ik alweer middageten, dus dan zit er eigenlijk geen tussendoortje tussen..
MightyJoe
Geplaatst: 08-01-12 13:44
Goedemiddag! Lang geslapen vandaag! ff balansen vandaag. Als ik eerder wakker was had ik wel meer gegeten
L:250gr magere kwark met 2lepels zoetstof+banaan T: appel en cherrytomaten D: hutspot met hachee T: komkommer en mandarijn
Laatst bijgewerkt door MightyJoe op 08-01-12 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt
MightyJoe
Geplaatst: 08-01-12 13:45
Rebeccaa schreef: