Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Maak van 10 dagen maar 30 dagen, ik heb 14 dagen gehad en ben inmiddels lymepatient. Ik zou zeggen neem contact op met stichting tekenbeetziekten voor advies. Nu is het simpel te verhelpen dus neem dit alsjeblieft serieus.
JoycexLynn12 schreef:moonfish13 schreef:Maak van 10 dagen maar 30 dagen, ik heb 14 dagen gehad en ben inmiddels lymepatient. Ik zou zeggen neem contact op met stichting tekenbeetziekten voor advies. Nu is het simpel te verhelpen dus neem dit alsjeblieft serieus.
Ik krijg inderdaad heel veel van dit soort berichtjes, ik heb er nooit weet van gehad dat het zo heftig kon zijn!
Ik ben nu vooral heel erg moe maar ik heb afgelopen tijd m'n schouders eronder gezet en gewoon 2 paarden blijven rijden + werken etc.
Toen wist ik nog niet dat ik Lyme had!
Ik ben wel heel erg vergeetachtig en een slechte focus op dingen, dat ken ik totaal niet van mezelf.
Heb het ook de hele dag door koud en absoluut niet warm te krijgen, geen idee of dat erbij hoort.
Bonny_CT schreef:Net bevestiging gehad vanuit een LBA. Gelukkig niet heel veel zichtbare bacteriën maar ze zitten er wel. Geen co infecties dat scheelt. Ik ben bij Remko Lieshout geweestNu een aantal natuurlijke dingen besteld om zo te kijken of het beter gaat. Mijn witte bloedcellen doen totaal niks, immuunsysteem compleet over hoop, daarom mag ik ook absoluut geen ab nu, dat tast nog veel verder aan
Bonny_CT schreef:Regulier was negatief. Het zien zwemmen lijkt me genoeg. Hij werkt heel veel samen met ilads artsen en is me aan bevolen door verschillende die van hem opgeknapt zijn
Melisssx schreef:![]()
Ik weet sinds maandag dat ik lyme heb. Mn moeder heeft het ook en had het waarschijnlijk voor mijn geboorte al en heeft het doorgegeven. Ik ben nu 16. Verder weet ik sinds maandag dat ik hsp ben, een tarwe/melk allergie heb en nog een aantal andere dingen heb.