Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanne1987 schreef:Eshaa schreef:Rechtop stilzitten :|
tjemineetje hahaha.
En ik heb geen skindiver of md.
Tong navel bovenin mijn oor lip en neus.Derest oorgaatjes:P
Ook daarmee te vergelijken?:P
nee sorry, dat is totaal niet te vergelijken haha. dat is echt een 'steek' terwijl een tattoo meer krassen/kerven is
Eshaa schreef:
Dit komt dus in mijn nek .
En ik wil de tekst : satu cinta, satu keluarga erin verwerken! (een liefde, een familie)
Iemand een ideetje daarvoor? Lijkt me leuk als mensen meedenken
karlijn1985 schreef:Eshaa schreef:
Dit komt dus in mijn nek .
En ik wil de tekst : satu cinta, satu keluarga erin verwerken! (een liefde, een familie)
Iemand een ideetje daarvoor? Lijkt me leuk als mensen meedenken
Misschien kun je net zoals onderaan die witte vlag/slinger verwerkt is, bovenaan zo'n slinger verwerken met die tekst.. Tussen de punten van de vleugels in.
Gimli_ schreef:Ik weet niet wie er hier de vergelijking maakte met epileren, maar uh noo, epileren vind ik veel pijnlijker dan tattoeëren.
Nog 2 weekjessss en dan mag ik weer.
_Lola_ schreef:Gimli_ schreef:Ik weet niet wie er hier de vergelijking maakte met epileren, maar uh noo, epileren vind ik veel pijnlijker dan tattoeëren.
Nog 2 weekjessss en dan mag ik weer.
Hahaha dat was ik! Tatoeren onder op mijn rug (zo op mijn stuitje) Deed echt veull meer pijn dan epileren! Ik vind het overige tatoeren het zelfde aanvoelen.. Vooral bij grotere stukken en lijnen.. Kleine tattoeages vind ik ook minder pijn doen..
De tekst op mijn arm was echt kriebel de kriebel in vergelijking met de 6u die op mijn rug zitten!
Eshaa schreef:_Lola_ schreef:Voor mij is het beste vergelijkings gevoel met tattoeren, het epileren van je kuiten (of een ander gevoelig deel van je lichaam) met een epilady en dan dat je het niet stop kan zetten zoiets.......
Jij stelt me helemaal gerust , not .![]()
Epilady is auwa!
Eshaa schreef:karlijn1985 schreef:Misschien kun je net zoals onderaan die witte vlag/slinger verwerkt is, bovenaan zo'n slinger verwerken met die tekst.. Tussen de punten van de vleugels in.
Sodeju, jij bent goed!![]()