[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjet90

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:37

@ fujita_amor: Wij doen in de neuspiercing gelijk een sieraadje voor de neus (zo'n ienie-mienie glimmertje of knopje), alleen dan met een iets grotere draai in het staafje voor het eventueel zwellen. Je loopt dus niet de eerste twee weken met een grote joekel op je neus, maar hebt gelijk een subtiel sieraadje :)

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:45

Iris82 schreef:
ShirleyM schreef:
Ik heb vanmiddag mijn gaatje in mijn oor doorgeprikt. Hij zit zeg maar tussen met oorlel en een tragus in. Heeft deze ook nog een naam want ik kan dat plaatje met de namen vam piercings niet vinden en die link in de OP stuurt me naar een website waar ik het plaatje ook niet kan vinden.

Maar wat voor piercing heb je nou eigenlijk? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Want tussen een gewone oorbel en een tragus zit eigenlijk uhm, nog de anti-tragus? Maar petje af als je die zelf geprikt hebt. :=

Ik heb hem niet helemaal zelf geprikt hoor hij was alleen dicht gegroeit omdat ik hem al jaren niet in had gehad dus heb hem doorgeprikt. Hij doet nu wel zeer, kon er vannacht niet op liggen in ieder geval. Ik zal vanmiddag wel een foto maken en plaatsen.
:) oh zit ff terug te lezen maar bedoelde een helix ipv een tragus.. Daar zou die dan tegenov er zitten
Laatst bijgewerkt door ShirleyM op 18-09-11 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:49

jetjuh schreef:
@ fujita_amor: Wij doen in de neuspiercing gelijk een sieraadje voor de neus (zo'n ienie-mienie glimmertje of knopje), alleen dan met een iets grotere draai in het staafje voor het eventueel zwellen. Je loopt dus niet de eerste twee weken met een grote joekel op je neus, maar hebt gelijk een subtiel sieraadje :)

Oh oke. Dat is fijn!

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 13:30

Ik moet mn navelpiercing bewegen, maar toch niet 3x op een dag?
1x is toch welk genoeg neem ik aan?

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 13:34

mijn navelpiercing die beweegt gewoon als ik ga zitten dan gaat mn bolletje in me navel en dan gaat die omhoog, heb er helemaal geen last van en ik zit er ook niet aan. hij beweegt vanzelf wel want zodra je er aankomt is het foute boel dan is die binne notime ontstoke

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 13:36

Oh, wat goed Jetjuh, gefeliciteerd! Blijf je voorlopig op de zaterdag daar werken of wil je wel meer dagen gaan werken als de mogelijkheid zich voordoet?

Ik heb helaas vanochtend afscheid genomen van mijn FH. Hij lag er weer uit en durfde 'm niet weer door de duwen, gezien ik de vorige keer gelijk een gigantisch dik oor met pus en alles kreeg. Laat 'm nu gewoon genezen en dan zet ik 'm over een tijdje weer. Jammer, maar helaas. Heb wel geleerd dat ik volgende keer als ik 'm wil wisselen, maar gelijk naar de shop ga, om dit gedoe te voorkomen :').
Nu alleen nog even een goeie hier in de buurt vinden, want waar ik vrijdag was was eeeeeecht niet goed :n.

Navelpiercing en bewegen? Geen idee..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 13:38

Gewoon niet aan je piercing zitten. Hij beweegt idd gewoon als jij beweegt. Twee keer per dag schoonmaken moet voldoende zijn. En verder niet aanzitten. Dan geneest hij het snelst.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 13:42

ik moet hem pas schoonmaken als er een rood randje opkomt dus dat zou over 3 dagen zijn dus morgen ongeveer ik moest hem nu gewoon met rust laten

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 14:02

Ik moet hem 3x perdag schoon maken,m en als hij nat is een beetje bewegen anders groeit hij vast...
en eerst mn handen wassen en daarna met een spulletje met alcohol er in, en dan pas zit ik aan mn piercing..

een vriendin van mij die bewoog hem namelijk niet en die was helemaal vast gaan zitten en ontstoken..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 14:07

Vast groeien kan niet...

Gewoon een keer per dag korstjes/dingetjes eraf halen en schoonmaken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 14:08

Een piercing kan niet vast groeien, de korstjes kunnen dat idee wel geven. En door telkens te bewegen enz maak jij het wondje weer open waardoor er nieuwe korstjes komen en zit ie weer vast.

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 14:16

Oke, maar als k hem schoonmaak beweegt hij een beetje doordat ik met een wattestaafje in mn navel ga is dat erg?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 14:22

Het is niet erg als je hem beweegt met schoonmaken omdat er dan ook schoonmaak spul in komt ;) Je moet alleen wel goed uitspoelen dan. Verder met rust laten

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 14:24

Suus_ schreef:
Het is niet erg als je hem beweegt met schoonmaken omdat er dan ook schoonmaak spul in komt ;) Je moet alleen wel goed uitspoelen dan. Verder met rust laten

Oke, dankjewel! :)

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 14:40

SaBiNa_S schreef:
Ik moet hem 3x perdag schoon maken,m en als hij nat is een beetje bewegen anders groeit hij vast...
en eerst mn handen wassen en daarna met een spulletje met alcohol er in, en dan pas zit ik aan mn piercing..

een vriendin van mij die bewoog hem namelijk niet en die was helemaal vast gaan zitten en ontstoken..

gebruik jij sterilon ? dat is echt het slechte wat je ooit kan doen

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 14:47

Mijn navelpiercing is al meer dan 13 jaar geleden maar destijds moest ik hem 3x daags met anti bacteriele zeep schoonmaken. Wat zeep op het ringetje en dan draaien maar, daarna met water naspoelen en draaien.
Hij is nooit ontstoken oid geweest...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 14:47

Niks met alcohol gebruiken op je piercing. Hier hebben we al eerder voor gewaarschuwd in het topic,met de reden erbij.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 16:08

SaBiNa_S schreef:
Oke, maar als k hem schoonmaak beweegt hij een beetje doordat ik met een wattestaafje in mn navel ga is dat erg?

Nee, zo lang je maar niet aan dat ding gaat raggen maakt het niet uit, iets of wat beweegt het toch altijd gezien je gaat zitten, op staat enz :)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 16:36

Ik had er ook 1 nooit wat mee gehad. Moest zo'n spulletje gbruiken, eerst op wattestaafje spuiten, daarmee schoonmaken, en toen er nog op sprayen en dan wat bewegen, zodat er geen korstjes kwamen maar ook niet vast ging groein en dat is ook niet gebeurd. Alleen toen moest ie eruit vanwege operatie. En durfde ik het niet aan om weer er door te doen xD

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:50

Nee, ik gebruik geen sterilon en geen alcohol.
Ik heb alleen een flesje met soort gel waarmee ik mijn handen ontsmet waar alcohol in zit.

Ik maak mijn piercing 3x perdag schoon met unicura . ;)
en ik douche 2x perdag.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:02

ZO! :D Ik heb een afspraak gemaakt voor donderdagavond om mijn oorlellen te laten punchen. Kan niet wachten!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 23:54

weet iemand waar je neus studs kan kopen (gebogen of met knop maakt niet uit) met meerdere in een set en niet al te prijzig, moet er 8 hebben namelijk (eventueel reserve) aop word een te duur geintje en door de verzendkosten word cf dat ook.. zilver of zwart kleurig..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 00:04

Claires? Daar zie ik altijd pakketjes piercings. Ook neusstuds.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 01:12

ah dan ga ik daar morgen heen huppelen!

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 09:39

Of bij de Six :)