Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:ShirleyM schreef:Ik heb vanmiddag mijn gaatje in mijn oor doorgeprikt. Hij zit zeg maar tussen met oorlel en een tragus in. Heeft deze ook nog een naam want ik kan dat plaatje met de namen vam piercings niet vinden en die link in de OP stuurt me naar een website waar ik het plaatje ook niet kan vinden.
Maar wat voor piercing heb je nou eigenlijk? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Want tussen een gewone oorbel en een tragus zit eigenlijk uhm, nog de anti-tragus? Maar petje af als je die zelf geprikt hebt.
jetjuh schreef:@ fujita_amor: Wij doen in de neuspiercing gelijk een sieraadje voor de neus (zo'n ienie-mienie glimmertje of knopje), alleen dan met een iets grotere draai in het staafje voor het eventueel zwellen. Je loopt dus niet de eerste twee weken met een grote joekel op je neus, maar hebt gelijk een subtiel sieraadje
SaBiNa_S schreef:Ik moet hem 3x perdag schoon maken,m en als hij nat is een beetje bewegen anders groeit hij vast...
en eerst mn handen wassen en daarna met een spulletje met alcohol er in, en dan pas zit ik aan mn piercing..
een vriendin van mij die bewoog hem namelijk niet en die was helemaal vast gaan zitten en ontstoken..