Haha ja later misschien, maar nu vind k et echt niet leuk Ik word straks 20 maar als k dat zeg geloven ze me niet eens, jaar of 16-17 word er dan gezegt
NathalietjeB
Geplaatst: 17-06-11 11:35
ik heb gister wat geprobeert nav de OP (ik heb echt nooooooooit make up op aangezien ik eigenlijk niet weet welke kleuren bij me staan en ik er nooit de tijd voor wil nemen ) en ziet er opzich nog wel redelijk uit...
hier heb ik zilver oogschaduw gebruikt en potloodje(ik heb t potloodje denk wel 10 keer over gedaan voordat ik t er wel ok uit zag vinden ) onder en boven en boven enkel mascara
Wat ik er zo op de foto van kan zien, vind ik het te donker en te veel 1 kleur Heb je wel kleurverschil aangebracht? (licht in je binnenste ooghoek en donkerder naar buiten toe gewerkt?)
NathalietjeB
Geplaatst: 17-06-11 22:15
nee niet echt eigenlijk gewoon hup potloodje dan 1 kleur en onder potloodje en boven mascara ben nog geen makeup wonder haha
Ik heb gisteren gespeeld met geel groen blauw.... Verveeld me, en het is nog mooi geworden ook...... Niet draagbaar voor overdag, maar zo voor een keertje proberen beviel het me goed!
oefenen baart kunst, en ziet er prima uit voor een eerste keer Nathalietje
ik ben weer Red Lips vandaag. love die look. verder basis en ogen alleen mascara en eyeliner op binnenste ooglid boven.
Cleo12
Geplaatst: 06-07-11 14:46
Zo heb net een bestelling bij Elf gedaan, ben benieuwd naar alles....
Over 1,5 week vakantie kan ik mooi even van alles uitproberen. Heeft iemandoverigens een paar leuke links van tutorial sites? Kan ik iedeen opdoen, ben echt toe aan een nieuwe look...
Stelll dat er nog iemand bij elf gaat bestellen. zou ik graag 2 oogpotloodjes mee willen bestellen
Jinte
Geplaatst: 07-07-11 01:45
Marije__ schreef:
Stelll dat er nog iemand bij elf gaat bestellen. zou ik graag 2 oogpotloodjes mee willen bestellen
Sorry dat ik binnen kom vallen, lees hier al een tijdje mee Ik wou eigenlijk ook een bestelling doen bij ELF. Is het een idee om met een hele groep te bestellen?
Ik wil ook bestellen Maar als je t naar elkaar moet sturen is t ook duur toch?
Jinte
Geplaatst: 09-07-11 22:22
Suus___ schreef:
Ik wil ook bestellen Maar als je t naar elkaar moet sturen is t ook duur toch?
Ligt er natuurlijk aan hoeveel. 't Kan via de brievenbuspost Je hebt bij ELF sowieso de verzendkosten tenzij je voor meer den 75 euro besteld en dan heb je volgens mij meer verzendkosten
ik wil ook weer bij elf bestellen en wil eventueel wel weer de bestelling op me nemen, als we boven de 75 euro zitten zijn er geen verzendkosten, afhalen kan dan in utrecht, laat maar weten hoeveel mensen willen, anders bestel ik alleen
Ik weet van mezelf dat mijn spulletjes in een envelop zouden passen.. (2 oogpotloodjes en misschien 2 oogschaduw oid) dus voor mij geen probleem kwa verzendkosten..
Ik wil over 2 weken als ik weer thuis ben een bestelling doen. Mochten mensen mee willen bestellen kan je een PB sturen Volgens mij passen er best veel spullen in een envelop, alleen die kits misschien niet. Maar ik kan evt. ook de inhoud daarvan er dan uit halen en dan past het wel in een envelop.
Ha binnen (gisteren al). Heb die pallet met 100 kleurtjes besteld, mijn man vond het wel erg veel.... Ben er blij mee, ga van t weekend lekker uitproberen.