Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die man heet toch niet echt zo hoop ik? 
omdat het veel dokters werden en ik hun namen niet wil noemen heb ik ze maar naar hun werkgebied genoemd.
anoniem maar duidelijk!

Vandaar dus dat ik ergens misschien (valse?) hoop koester, dat wanneer het botluik er uit is en het daar weer rustig is, het in mijn darmen ook rustiger gaat worden.
Medicatie zal ik er sowieso voor moeten blijven nemen maar misschien kunnen ze dan afbouwen of weet ik veel..
het zal gewoon afhangen wat nu de trigger is. Kan ook dat je darmen ernstiger worden als het botluik weg is omdat ze daar dan niet meer tegen moeten knokken. Allemaal mogelijk.
Ik weet dat het zo niet werkt maar het is wel genoeg geweest voor een tijdje en als het nog slechter wordt vrees ik dat ze aan operatieve ingrepen gaan denken en daar ga ik echt heel erg humeurig van worden.

Dacht dus dat ik het al gehad had. 

Maar er is weer moed. Het is genoeg geweest en mijn lichaam gaat hier gewoon op reageren zoals hoort! (en zo niet dan dealen we daar dan wel mee, Nú moet ik geloven dat dit gewoon gaat werken!)
Dús daar gaan we voor!

Breng dat HH jasje eens mee de volgende keer, misschien pas ik er wel in met mijn korte pootjes. Morgen ga ik op jacht naar een bruin jasje voor bij m'n oranje springset.
Heb al een hele buik van boven tot onder opengeritst gezien waar ze dan een stoma overheen zetten voor de opvang van wondvocht en uitscheiding, dus voor mij is een gat al iets met de omvang van een golfbal.
Anders is er kans dat ze een 2e scan moeten krijgen (met product) omdat de 1e zonder geen goed resultaat gaf. Scheelt in stralingsbelasting.

De eerste dosis is in gelopen zonder problemen. Bloeddruk is goed gebleven, verder geen misselijkheid oid.
Ze zijn wel heul erg waakzaam (om het half uur en zelfs om het kwartier in het begin bloeddruk nemen enz) dus helemaal gerust zijn ze toch niet in dit middel ofzo. 
Doe'k wat nuttigs.