Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

allemaal uitvreters) dus... Amsje verlangd naar bedje maar die is in beslag genomen door de kids van de visite
als je dat vervangt door bv 2aardappeltjes en mager beleg kom je al een heel eind verder 
Ik moet oppassen dat ik niet te weinig eet dus ga ik zo nog een appel met kaneel doen mmmmm
pirouetje schreef:Oeps patat en een kroket pluisje88als je dat vervangt door bv 2aardappeltjes en mager beleg kom je al een heel eind verder
ik eet volgens mij toch wel iets meer op een dag, maar anders, ik probeer echt goed te ontbijten (3 vk met 20+ smeerkaas), dan kun je er wel even tegenIk moet oppassen dat ik niet te weinig eet dus ga ik zo nog een appel met kaneel doen mmmmm
al bak[je] chips op en paar nootjes kan er niet van af blijven. [visite hier]
Carlijn schreef:Renee: waarom gelijk 7 crackers? Ik heb altijd geleerd: 2 crackers = 1 boterham. Dan zou je dus tussendoor 3,5 boterham ophebben. Maar kan zijn dat jouw crackers kleintjes zijn?
ca 30 calorieen per cracker als ik het goed heb, dus een boterham zal het niet worden
(althans, geen 3,5
)

Maar wel hele avond water gedronken.

Jammer van die +0,5 maar zit er niet teveel over in want voor hetzelfde geldt houd je gewoon even vocht vast. 
Morgen hopelijk weer d'ronder, haha.