Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
svdijk86 schreef:dankje Hammeke ik vind de jouwe ook erg gaaf.
Ik wil een longsleeve maar mag niet vanwege mn werk pfffff..
(amerikaanse stijl vind ik gaaf, beetje je verslavingen en hobbies met veel felle kleuren en opvulling e.d.)
Ben tandartsassistente, dus zou niet erg representatief zijn en mag geen lange mouwen aan ivm hygiene.
Marsha feli met je shop, ik heb een vraagje, blacklight tattoos worden die nou in nl ook gezet? Of is dat echt nog buitenlands??
xDramaQueen schreef:Ohhh mars ze zijn allebei zo gaaf! zooo jaloers hahaborststuk
Marshaha schreef:svdijk86 schreef:dankje Hammeke ik vind de jouwe ook erg gaaf.
Ik wil een longsleeve maar mag niet vanwege mn werk pfffff..
(amerikaanse stijl vind ik gaaf, beetje je verslavingen en hobbies met veel felle kleuren en opvulling e.d.)
Ben tandartsassistente, dus zou niet erg representatief zijn en mag geen lange mouwen aan ivm hygiene.
Marsha feli met je shop, ik heb een vraagje, blacklight tattoos worden die nou in nl ook gezet? Of is dat echt nog buitenlands??
Wij hadden die inkt in belgië wel. Ik weet eigenlijk niet of ze die (nog) verkopen?? Zou ik moeten navragen. Uit ervaring weet ik dat nl veel strenger is dan België.
Als je serieus dat zou willen moet je me ff pben. Ik kan dat bij de leverancier nakijken