Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ssssuus

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 17:41

Heb vandaag een cursus gevolgd hoe je leert om extensions te zetten. Heel erg leerzaam, heb de cursus samen gevolgd met mijn zusje dus nu kunnen we mooi bij elkaar inzetten!

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 17:43

Wat kost zo een cursus? Vnd ik ook wel iets ;) om te leren :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 18:00

Geloof dat het rond de 100 euro kost :)

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 18:02

Meiden, heb me een versuffing gegoogled voor adresje Breda, kan het niet vinden.... Het is vlakbij dat overdekte winkelcentrum, de barones.

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 18:08

oh dan weet ik waar jij geweest bent, ik ben daar ook binnen gelopen maar kreeg de indruk dat de kwaliteit niet zo geweldig was van het haar , en 90% van wat hij had hangen was synthetisch....

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 21:32

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:41

Ik wil ook graag Luxy's bestellen maar ik twijfel een beetje qua lengte. Hoeveel verlengen ze juist? Mijn eigen haar komt net tot aan mijn behabandje op mijn rug, maar het is ook in laagjes geknipt. Het kortste laagje komt tot aan mijn kin ongeveer. Vallen die laagjes niet heel erg op als je de clip-ins draagt of camoufleren ze dat aardig?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 23:24

Ik meld me ook!
Ik kwam op een het idee om een heel leuk kapsel te laten knippen die gaat er dus komen.
Maar nu wil ik ook een witte streep in mijn haar zoals Christina Perri.
Ik ga niet graag naar de kapper dus heb geen zin om om de 4 weken die uitgroei weg te laten werken :D

Maar welke extensions kan je nu het beste laten zetten gewoon voor zo één streep.
Hij moet dan dezelfde lengte als mijn haar hebben maar gewoon wit zijn.

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 09:57

Yasmine schreef:
Ik wil ook graag Luxy's bestellen maar ik twijfel een beetje qua lengte. Hoeveel verlengen ze juist? Mijn eigen haar komt net tot aan mijn behabandje op mijn rug, maar het is ook in laagjes geknipt. Het kortste laagje komt tot aan mijn kin ongeveer. Vallen die laagjes niet heel erg op als je de clip-ins draagt of camoufleren ze dat aardig?

Ik heb ook laagjes en mijn haar komt ook net tot aan mijn BH bandje. Door dat je de matten boven elkaar bevestigd creeer je daar ook een laagjes effect dus je eigen laagjes vallen niet op. de luxy's zijn ongeveer 51 cm lang en de eerste mat bevestig je ongeveer een halve tot hele centimeter boven de plek waar je haar begint in je nek zeg maar. Ik heb gewoon een meetlint gepakt om te kijken waar het bij mij zou komen. Ik ben vrij lang (1.80) en het valt bij mij ruim over mijn bh bandje :j

Ze bevallen mij nog steeds uitstekend! :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:33

Bedankt voor het antwoord! Ik wou ook niet dat ze tot aan mijn kont komen oid, maar ik ben ook redelijk lang (1m77) dus dat zal dan wel geen probleem zijn :D Dan ga ik ze na volgende week bestellen, want dan woon ik toch in Canada en moet ik geen invoerkosten betalen of te lang wachten.

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:19

Ik heb een tijdje geleden ook luxy's gekocht en ze bevallen mij super! Ik heb de dikste versie, volgens mij 160 gram, in chocolade bruin.
Heb mijn eigen haar ook die kleur geverft en je ziet nu helemaal niet dat het nep is.
Draag het wel vaak in een vlecht of knot. Mijn eigen haar is namelijk vrij kort, komt net over mijn schouder. De extensions komen bij mij ook ruim over mijn bh bandje en ben ook 1.80 lang.

Het indoen heb ik nu al goed onder de knie en ben daar met 5 min. nu wel klaar mee. Ben er zeer tevreden over! :D

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:39

ietjelover schreef:
ik heb nu redelijk lang haar voor mijn doen.
Tot net op mijn borst zeg maar, maar ik zou het heel graag wat voller, en nog wat langer willen hebben!
Nog niet zo zeer voor naar school maar met een feestje zou ik dat heel leuk vinden .
een half jaar geleden ben ik ook al gaan kijken voor extensions maar ben er niet echt uit gekomen.
Wij zijn voor clip inn extensions weesten kijken, dat haar daar was mega droog en dood,
daar wilde ik dus geen geld aan uit geven.
toen zijn we gaan kijken voor flip in.
Maar dat durf ik niet zo goed (A)
Ik ben veelste bang dat als ik op een feestje ben of iets dergelijks,
dat er iemand achter me aan loopt of tegen mij aan stoot dat dat ding van mn hoofd wordt getrokken!
ik heb niet mega dik haar maar heel erg dun is het ook weer niet.
Ik ben ook bang dat je cilpjes ziet zitten.
Vaste extensions zijn gewoon geen optie, dat is gewoon veels te duur!

En verder ik zit te tweifelen of ik een schuine pony wil.
Als ik die meiden op Youtube zie dan denk ik, je look wordt er wel stukken mooier van!
Maar ik ben te bang dat hij te dun wordt en ik maar een slap ponytje heb.
Nou zag ik bij foxylocksextensions dat er dus ook extensions zijn voor je pony.
Werkt dat? het ziet er wel mooi uit en bij haar zie je het ook niet zittten.
Ik weet ook dat ik niet bij haar moet bestellen omdat ze hele slechte levert, iig slechte ervaringen van mensen heb ik genoeg gehoord maar waar dan?

denken jullie dat een schuine pony mij zal staan?
Afbeelding

nog iemand?

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:58

Donderdag krijg ik weer extensions! *\o/* 125 stuks van eurosocap de krullende omdat ik zelf krullen heb

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:09

Ik moet nog een 2 weken wachten en dan krijg ik ook Socao extensions ;)

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:05

@ietjelover, schuine pony staat je goed denk ik, omdat je haaraanzet best hoog begint en zo je voorhoofd groter lijkt en met een schuine pony niet.

heeft iemand ervaring met clip ins, ik zag deze http://www.alleenhaar.nl/clip_straight.htm en die zijn niet echt duur... ik heb echt vreselijk haar en het wordt nu eindelijk iets langer maar het is echt prut

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:27

knaasje schreef:
@ietjelover, schuine pony staat je goed denk ik, omdat je haaraanzet best hoog begint en zo je voorhoofd groter lijkt en met een schuine pony niet.

heeft iemand ervaring met clip ins, ik zag deze http://www.alleenhaar.nl/clip_straight.htm en die zijn niet echt duur... ik heb echt vreselijk haar en het wordt nu eindelijk iets langer maar het is echt prut

sorry had je perongelukt ge pbt :o

Geen ervaringen mee, maar mensen uit dit topic wel met luxy's en die zijn er heel tevreden over.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:48

Alleenhaar heb ik ervaring mee. Is idd goedkoop maar wordt erg snel droog! Houdt de krul ook niet echt.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 09:09

Ik vind het veel te rustig in dit topic haha! Mensen nog foto's van hun haren?

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 09:30

Nog effe wachten ;) volgende week zaterdag krijg ik ze geverft (blonde plukken) en dan die dnderdag erna krijg ik de extensions!, hehe :)
Heb dan 6 weken moet wachten!! Kapster heeft het druk! :(

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:22

Suusjwah schreef:
@patries: Mooooiii!!

Heb via vakantieveiling een haarverlenging gewonnen maar zie daar toch vanaf! dit ivm een cursus hairextensions zetten die ik ga doen.. Zijn er hier mensen die er in geinteresseerd zijn? Is een complete haarverlenging van socap, 30 cm..

Hoi, voor hoeveel wil je het kwijt
Groetjes.

Mijn extensions zijn eruit, was het even beu. :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:33

Wow dat is al snel Emily! Hoe lang hebben ze gezeten? 4 weken ofzo?
Dat waren toch diegene die bijna stijl waren (iig niet te vergelijken met jouw krul)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:39

Focussed schreef:
Wow dat is al snel Emily! Hoe lang hebben ze gezeten? 4 weken ofzo?
Dat waren toch diegene die bijna stijl waren (iig niet te vergelijken met jouw krul)

4 Maanden :P
Ja klopt, vond ze echt lelijk.
Dus ik ben van plan ze nu te gaan bestellen op internet wel gewoon socaps.
En dan iemand te zoeken die ze inzet.. Ben ik gauw 150 euro goedkoper uit..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:43

WOW 4 maanden al :oo Whahaha ik had echt het idee alsof je ze net had laten zetten haha :P

Ja snap ik , waar je zat was ook wel echt heel erg duur, zeker als je dan iets krigjt waar je niet tevreden mee bent.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 12:01

xSOULSISTER schreef:
Suusjwah schreef:
@patries: Mooooiii!!

Heb via vakantieveiling een haarverlenging gewonnen maar zie daar toch vanaf! dit ivm een cursus hairextensions zetten die ik ga doen.. Zijn er hier mensen die er in geinteresseerd zijn? Is een complete haarverlenging van socap, 30 cm..

Hoi, voor hoeveel wil je het kwijt
Groetjes.

Mijn extensions zijn eruit, was het even beu. :')

Heb er zelf 115 voor betaald, dus ik zou zeggen doe een leuk bod! Het is 30 cm en wil je langer dan kan dat maar moet je nog wat bij betalen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 12:03

Ik kan mijn Luxy's trouwens niet meer in, ben nu donkerblond (had even zin in wat anders). Ik hou ze wel want over een tijdje ga toch (ooit) weer terug naar donker bruin. Misschien dat ik wel eens set donkerblond koop... hmm...