Goh typisch, ik had niet gedacht dat je je met 4.2 al trillerig zou kunnen voelen. Hier hebben ze het juist altijd over zogenaamde hypo-unawareness, dus dat mensen niet merken dat ze laag zitten, maar jullie hebben dus juist zelfs als je goed zit al het gevoel dat je te laag zit. Soort van hypo-overawareness .
haha, idd Als ik 3 heb lig ik al bijna op de grond. Dus als ik 1 heb... wil ik niet eens weten, zeg maar Terwijl een collega van me laatst met 1,4 wakker werd en zich wel slap voelde, maar niet extreem ofzo
Kentaro
Geplaatst: 30-03-12 10:52
Als ik inderdaad rond de 4 zit, voel ik me zo slap als een vaatdoek.... Vind dat echt een heel vervelend gevoel! M'n oom voelde niet het verschil tussen 2 of 20.... Dat is écht een ramp!
pfoe, das heel heftig ja!! Dan moet je ook wel sterk blijven controleren denk ik. Ik wist vanmorgen eigenlijk al dat ik tussen 3,5 en 4,5 moest zitten qua hoe ik me voelde.. en dat klopte dus. Opzich wel handig, een lichaam wat zo scherp reageert...
Ik voel het gelukkig ook als ik zo rond de 4 hang , toen ik net bevallen was voelde ik mij wat raar ... gingen ze daar bloedprikken zat ik op 0.7 ! de verpleging kon niet begrijpen dat ik er nog zo vrolijk bij zat ...
Ik heb soms dat ik bij 4 al helemaal niet lekker voel Maar bij 2 kan ik me nog prima voelen! Een te hoge bloedsuiker merk ik bijna niet meer, Tenzij ik echt op HI zit
haha, maar ik zeg niets tegen dat mens, vertrouw haar gewoon niet. Ze heeft al zoveel dingen gezegd en doet maar alsof ik een aansteller ben. Ik ben geen mens voor haar, ik ben een ding die haar geld opleverd...
Kentaro
Geplaatst: 30-03-12 13:40
zo herkenbaar!! Maar weet sinds een aantal jaar dat het ook héél anders kan!! Heb dus een ander en dat bevalt echt zoveel beter!!
mijn ene dbvp is tof, de ander mwah, maar opzich niet verkeerd. dietiste ben k benieuwd naar, ooit 1 gehad voor andere zaken en dat was zo'n nietsbegrijpende ****. Die had haar schema, dat moest werken en als dat niet werkte dan zou je het zelf wel fout doen.. lekker frustrerend Hoop dat deze beter is.. en anders, ga ik gewoon niet meer
maar is dietist nu voor ons trouwens ook betaald? Wordt dat ook niet meer vergoed? Anders laat ik dat ook lekker gaan. Heb verder nog geen problemen en tegen de tijd dat ik vragen heb bel ik wel voor een afspraak...
Ja sinds begin van jaar.. Einde van jaar is bedoeling dat ondergeschoven word weer onder diabetes.. Vandaar dus dat ik dit jaar niet ga.. Voor zoin peepmens ga ik niet betalen enik vind ook niet noodzakelijk.
Kentaro
Geplaatst: 31-03-12 14:10
Noukie, ik weet nu niet of het laten zien van jouw waardes mij nu juist wel of juist niet stimuleren om mijn waardes bij te gaan houden en hier te plaatsen................. Echt super goed gewoon! (maar misschien stimuleerd het me juist wel om beter m'n best te gaan doen... )
ja echt wel, ik hang de vlag uit als ik zulke waardes zou hebben.
mijn vriendin en sta;genootje is ook diabeet en ik moet zeggen dat het samen doen ed idd erg stimuleert om het ook beter bij te gaan houden en te vergelijken, maarja zij heeft ook wel s van die dagen dat ze t wek geschteen vindt, haha en dan geeburt r bij beiden niks
Kentaro
Geplaatst: 31-03-12 14:20
Geloof het meteen!! Was met sporten ook. Als je geen zin hebt, maar je weet dat je zo opgehaald wordt, ga je echt wel. Als je alleen moet, heb je gauw zoiets van 'ik ga nu maar even niet want......' Ik moet me er alleen nog even toe zetten.....