Als tips v eten wilde ik nog geven: als de donder stoppen met wit en vervangen door volkoren of anders gewoon bruinbrood

Verder zou ik heeeel af en toe met hagelslag doen als je dat erg lekker vind, maar zeker niet meerdere boterhammen op 1 dag.
Ook zou ik meer gaan ontbijten als dat lukt: 1 extra boterham met verantwoord beleg.
Als je dat niet op kunt, kun je dat als tussendoortje nemen.
Ook je lunch is veel te weinig. Neem ook daar minimaal 2 bruine boterhammen en ook weer met meer verantwoord beleg en eventueel een schaaltje rauwkost erbij (vult lekker, kost je bijna niets in calorieen).
Avondeten vind ik ook wel weinig.
Denk er aan dat je niet te weinig mag binnenkrijgen, dan kom je aan!!!
Meer eten, maar iets gezonder is mijn tip..
Kun je hier iets mee, of zeg ik iets heel vreemds nu?
Succes!
xNathaliee schreef:Goeiemorgen meiden!
Ik heb even een vraag.. als je begint met afvallen, is het dan waar dat je eerst wat aankomt ?
Heb me gewogen (op de wii) en elke keer is m'n bmi steeds hoger.. En hoe dat komt ?
Ik snoep helemaaaal niet tussendoor, drink alleen water, thee en crystal clear en beweeg veel meer (fitness)
Mijn vriend zegt dat het misschien kan komen doordat ik nu veel sport en spieren ga kweken, maar zo belachelijk veel sport ik nou ook weer niet.
Iemand een idee?
Mijn lijstje:
O: 1 sneetje wit brood (ga snel aan 't bruin!) met hagelslag & een gekookt eitje
T: kop groene thee & 1 kiwi
L: 1 sneetje wit brood met hagelslag & cup a soup (champignon)
T: ?
A: 1 kop zelfgemaakte erwtensoep
T: 1 appel
Hoor net dat mijn les voor vandaag uitvalt dus kan lekker gaan wii'en.