Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:18

Wenk, gefeliciteerd! Veel succes morgen.

Ik ben niet meer geweest, ben gewoon echt heel erg moe en heb net lekker gedouched en ga lekker op tijd op bed. Het is ook best glad hier en daar.
Wel even bij mijn ouders geweest dus daar hoef ik niet meer heen morgen. Als ik me dan goed voel ga ik morgen een lekker rondje lopen!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:25

Jaan, de officiele naam is Management Assistente. Functie is enorm breed, van invoeren van contracten, PZ, controlertaken, telefoon, agenda etc. Dat lijkt mij enorm leuk.

Het is heel snel gegaan en het was best overdonderend en heftig mbt arbeidsvoorwaarden (had een heul harde en vrij scherpe minimale eis gesteld en óf ze gingen er in mee óf er was geen kans op er uit komen. Daarom dus ook echt niet in staat tot lopen vandaag.
Lig nu lekker op bed te relaxen. Morgen weer vroeg op haha :=

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:30

WenK gefeliciteerd!!!! *\o/*

Hier een drukke dag gehad. Pas om 19.30 thuis en we moesten nog eten, lopen gaat er niet van komen vandaag. Morgen ga ik echt! :j
Tevens mijn beoordeling gehad 6 van de 8 beoordelingspunten maximaal gescoord, :D Heb een stevige veer in mijn kont gekregen. Eind van de middag belde mijn nieuwe baas, echt superleuk! Zij is ook erg enthousiast, steekt best aan! :D

Meiden, weltrusten :wave:

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:59

Wen, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Super voor je!!!! *\o/* Hoeveel uur per week? Of heb ik daar overheen gelezen?
Fan, jij ook van harte met je beoordeling, altijd leuk! :j En moeilijk zitten zeker vanavond met al die veren :P
Jaan, lekker gelopen alsnog, heerlijk! :D
Sas, welterusten alvast! :Z
Marjoleintje, duim voor je dat de weegschaal lief is voor je! :(:)
Noor, wist 't ff niet meer, maar Renate is inmiddels je vriendinnetje :+ Het gaat best snel dat opbouwen, voor je het weet heb je je eerste duurloop van 18 min gedaan.

Ik ga ook niet meer lopen, manlief gaat zo nog wel, dan moet ik wachten tot hij terug is en dan is het onderhand 10 uur. Misschien morgen vroeg en anders morgenavond dan maar.

Ben ook wel een beetje moe, vanmiddag mijn PWC/POP gesprek zitten voorbereiden, da's toch wel even een energievretertje vind ik. Dinsdag gesprek, ben benieuwd.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:10

36 uur per week Bom...

Jammer dat je niet meer kunt lopen vandaag. Ik wil donderdag weer...
Succes alvast voor dinsdag!

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:13

WenK schreef:
Sorry, ben even niet bij en ben ook niet wezen hardlopen. Misschien donderdag weer...

Ik heb namelijk...........

DE BAAN!!!!!!! *\o/*

Ik ben aangenomen en begin morgen. Salarisonderhandeling was ff pittig, maar we zijn er uit!

*\o/* *\o/*
Gefeliciteerd zeg ...super.
Wanneer begin je.?
En fanneke ook zulk leuk nieuws beter *\o/*

Lopen op de band en dan 7 km vind ik wel super zeg..
Bij mij is de motivatie om op de band te lopen er een beetje uit.
Maar goed hier buiten is het koud en glad nu dus morgen maar weer op de band klimmen.

Heb ik ook hoor Jaan het loopt net iets makkelijker allemaal als ik iets harder loop maar langzaam is soms echt beter voor me.
Je lijf kon het verder goed volhouden?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:15

Morgen weer een dag, denk ik dan maar.

36 uur is wel lekker, 4x9? ;)

Succes op je band Scoob, saaaaaaaaai :O

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 09:22

:O :O :O ben moe, heb echt last van een februari dipje zeg :n Vind dit soort maanden trouwens altijd lang duren en niet om door te komen :n

Ik hoop dat het snel maart is :j Heb ik tenminste weer een beetje het gevoel dat we richting de zomer gaan. Nu zijn de dagen zo somber en koud :n Niks aan

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 09:23

Urenindeling weet ik nog niet. Is zo bizar snel gegaan. Gister proefdag, om 4 uur aanbieding en om 5 uur overeenkomst. Vandaag tekenen en meteen beginnen. Echt bizar!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 09:27

Marjolein, ik krijg nu juist weer wat meer energie. Merk dat 't wat eerder licht wordt enzo. Al is 't hier wel echt rotweer vandaag...
Voor nu vind ik 't nog wel fijn om 's morgensvroeg te lopen. Maar als ik dadelijk misschien langer loop, loop ik ook liever 's middags. Weet ik nog niet :P

Bom, dat had je al eerder verteld inderdaad, van die lamp :j Ik was alleen vergeten welk merk 't was.

Jaan, kan best hoor, dat langzamer lopen je moeilijker afgaat dan wat grotere passen maken.

WenK, gefeliciteerd! Dat is wel heel fijn :)

Fan, ze zijn dus wel erg blij met jou op je werk :D

Sakkia, voor je 't weet is 't maart joh :)

Ik heb vandaag weer een afspraak over m'n scriptie... Ben benieuwd :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 09:46

Zo even de knuppel in het hoenderhok gegooid bij schoonzus :oo
Ben benieuwd hoe ze gaat reageren.

Maar haar vriend wil graag een nieuwe baan en hij heeft gesolliciteerd bij waar mijn vriend ook werkt.
Nu is daar vorige week iemand weggegaan en is er dus een plek vrij.
Schoonzus wil dat nu niet aan haar vriend vertellen omdat ze anders bang is dat ze hem blij maakt met een dode mus als hij het niet wordt. Nou ja kom op zeg, het is toch geen klein kind?
Als Arjan zoiets niet aan mij zou vertellen dan zou ik echt heel erg boos worden denk ik hoor :o Maar goed misschien ben ik daar wel heel erg raar in hoor, Arjan was het namelijk met haar eens :?
Hele discussie over gehad ook, dat ik het echt belachelijk vond :o

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:02

Goedemorgen!

@Jaan Ik werk op projectbasis en daardoor steeds bij andere opdrachtgevers. Helaas zitten ze niet allemaal in de buurt en heb ik vaak veel reistijd. Super gelopen je rondje van 6,5 km!! Heerlijk hé als je dat gewoon in 1x kan lopen!
@Wenk Gefeliciteerd!!! *\o/* Heel veel succes met je nieuwe baan!
@Marjoleintje Succes met wegen... ;) :D
@Fanneke Heerlijk hé zo af en toe een veer in je kont?! :j
@Bom Ik ben dus niet de enige die POP gesprek een energievreter vindt...

Ik was super laat thuis, snel gegeten en naar stal... Knollie stond buiten met zijn vriendjes, en was al uitgemest! Rijden was niet een optie aangezien alle boeren met man en macht aan het mesten waren... (op 20 meter van onze bak met grote trekkers en giertanken...)
Paard een borstel over zijn billen gedaan en lekker hapjes gegeven en toen had ik spontaan een uur over!

HEERLIJK gelopen gister! Rondje 6,5 gedaan in 38 min. Niet slecht voor iemand die al weken slecht traint!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:09

Goedemorgen!

JAAAA! Er is weer wat af en wel 800 gram in 1 week! Dus nu in 2 weken tijd 1,3kg afgevallen. T is niet mijn bedoeling hoor om zo snel mogelijk af te vallen maar ben hier wel heel blij mee natuurlijk. Ik wil gewoon graag mijn eetgewoonten veranderen ook op langere termijn. :D

Judith, lekker hoor toch nog even 6,5km gelopen in 38min! Knap hoor.

Sakkia, uhm ja nou ja boos zou ik er zelf niet om zijn geworden als iemand dat niet tegen mij zei. Uiteindelijk heb je er toch geen invloed op toch als je 't nu wel of niet weet dat er iemand weg is en er misschien een plekje vrij komt. Maar aan de andere kant ben je volwassenen mensen dus moet het ook wel kunnen om 't wel te vertellen natuurlijk.

Tara, succes vandaag met je gesprek over je scriptie, spannend!

Bom, sterkte vandaag met je PWC/POP!

Wen, succes vandaag op je 1e dagje toch? :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:12

zucht... schoonfamilie 8)7 ik zeg nix :x ivm meelezende schoonzus >;) en gelukkig heeft februari maar 28 dagen dus is het snel maart ;)

tara, succes met je gesprek vandaag.

wen, jij succes op je eerste "echte" werkdag. altijd leuk een nieuwe uitdaging :j

juud, hihi, jij dus ook, zo'n gesprek vind ik niet erg maar dat formulier invullen :roll: wel lekker gelopen dus, geeft weer een goed gevoel

hier vandaag mama-dag dus zo maar eens naar de supermarkt en nog wat poetswerk in huis en natuurlijk de kids bezighouden ;) en bokken :=

hoop vanavond een rondje te kunnen hollen maar wil ook rijden, even kijken hoe het met peerd gaat, die heeft gister zijn jaarlijkse prik gekregen }>

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:33

nou ja boos, ik zou me toch wel afvragen waarom zoiets niet verteld kan worden? Schoonzus is bang dat hij telleurgesteld gaat worden als hij het niet wordt, dat snap ik ergens wel. Maar hij komt er toch wel achter dat er een plekje vrij gekomen is want mjin vriend werkt er ook, dus daar wordt gewoon over gesproken (in een later stadium dus). Ik zou me dan niet helemaal op mijn gemak voelen als blijkbaar iedereen het wist behalve ik :?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:51

WenK, gefeliciteerd! :D

Sakkia, wat een vreemde gang van zaken en denken... Misschien ben ik wel raar! :D

Ik lees hier wel vaak mee hoor maar het gaat hier soms zo snel! :j

Maandagavond heb ik met mijn nieuwe schoenen gelopen en dat voelde goed aan, een beetje last bij mijn tenen maar had ik met vorige schoenen ook in het begin omdat ik ze dan nog uit moet lopen.

Ook ik probeer weer bewust gezond te eten en was daar 6 dagen mee bezig en moest mij toen wegen voor mijn nieuwe schoenen en kwam erachter dat ik 3 kilo kwijt was. :roll: Is helemaal niet mijn bedoeling om zo snel af te vallen maargoed. Voorlopig wil ik gewoon even niet op de weegschaal staan.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:01

Ik had dus met mijn nieuwe schoenen dat ik ook last van mijn tenen kreeg en dan vooral van mijn teennagels :+ Heb dus ook 1 blauwe nagel nu, geeft niks schijnt vaker voor te komen bij mensen die hardlopen. Maar dat kan soms zoo vreselijk pijn doen :+

Ja ik vind het ook vreemd, maar ik denk over sommige dingen sowieso heel anders dan mijn schoonfamilie :+ Dat botst weleens vaker en dan moet je net mij hebben, ik zeg ook altijd eerlijk hoe ik er over denk en dat schiet weleens verkeerd :+
In het begin kwam mijn schoonvader bijna elke dag langs, vriendlief ergerde er zich wel aan, maar zei er niks van. Bang dat zijn vader boos zou worden. Nu hoef ik mijn schoonouders en ook mijn eigen ouders trouwens niet elke dag over de vloer. Dus ik heb hem een keer gevraagd wat ie kwam doen en of ie dan ook nieuws had te vertellen? Niet? Nou dan hoef je de volgende keer ook niet te komen. Als je toch geen nieuws hebt, waarom kom je dan? Ik ben de hele dag aan het werk geweest en wil nu gewoon even rustig op de bank of mijn eigen ding doen. Begreep ie in het begin niet en werd idd een beetje boos. Ik kan daar dus niet mee zitten. het is nu lekker rustig in de avonden en vriendlief was achteraf toch ook wel blij dat zijn vader niet meer elke avond langskwam :j
Maar oooeeeee echt dingen kunnen daar soms zo slecht vallen. En ik ben soms nogal eens ongenuanceerd :+ Soms worden ze ook pissig omdat iki een andere mening heb, tja vraag er dan ook niet om :D Nogmaals ze zijn echt wel lief en aardig, maar ze hebben soms nogal lange tenen en denken te veel: Oh dan zal het wel sus of zo zijn :?
Ja vast ik wacht liever met een conclusie tot dat ik zeker weet hoe het gegaan is :D

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:12

Oh, bom dat was gisteren dat je met je PWC/POP bezig was haha. :) Vandaag dus een mama-dagje! Ook fijn!

MB en Sakkia, ik heb dat nog nooit gehad pijnlijke tenen door nieuwe loopschoenen en ben toch inmiddels al aan mijn 3e paar loopschoenen begonnen. Wist ook niet dat dat vaker voorkwam? Hopelijk trekt het snel weer af en kan je pijnvrij lopen.

Betreft schoonfamilie, ken ik gelukkig geen problemen of weerstand. Ik ben dan ook niet echt heel direct in mijn mening geven, ik geef absoluut wel mijn mening hoor, maar ik denk altijd eerst na wat een ander er van zal vinden en hoe ik het moet zeggen. Misschien ook niet altijd goed, maar daardoor heb ik eigenlijk nooit ruzie of wrijving met iemand.

Vandaag ook een lekker dagje hier. Nu even afwassen, koffietijd kijken, wasje opvouwen. Ga vanmiddag naar de schoonheidssalon (wimper/wenkbrauwen verven en wenkbrauwen epileren), daarna lekker even een bakkie doen met vriendinnen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:17

Ik heb nu weer pijnlijke tenen maar ik wil echt geen maat groter qua schoen want anders ga ik glippen en slippen. :)

Sakkia, herkenbaar hoor, ik ben ook wat van de directere tour en mijn schoonfamilie is daar nog steeds niet aan gewend. Eerlijk gezegd maakt me dat ook niets uit. :)

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:17

argh schoonfamilie praat me er niet van soms he... 8)7
Ik lig niet echt goed bij schoonma...maar jammer dan vroeger vond ik dat vreselijk.
tegenwoordig zal het me een biet roesten wat ze van me denkt.

Wat raar sakkia ik zou daar niet zo blij mee zijn nee als ik dat achteraf zou horen.

super wenk en lekker snel ook...werkse .

Fijn mama dag vandaag Bom .

Mooi marjolein weer wat eraf...moet niet te snel gaan ,zo blijft het er beter van af namelijk.

vanmorgen ook op de weegschaal bij de sportschool gestaan.
gewicht gaat heel langzaam maar het zakt,maar ben totaal 5% vet kwijt geraakt daar ben ik erg blij mee.
Sinds ik weer hardloop dan he.

heb net een interval programma aangezet pff zweten en daarna nog even rustig loop je gedaan.
Totaal 40 min gelopen.
Nu douchen eten en werken.

Wie nog gaat lopen loopse tot later

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:18

Oh maar ik ben wel heel lief hoor :j
Zij hebben gewoon een totaal andere manier van denken ;)

Ik heb eigenlijk ook nooit ruzie met iemand :n Uiteindelijk waarderen ze de eerlijkheid altijd wel namelijk, maar soms is dat weleens lastig. Vind ik ook trouwens hoor een andere mening is gewoon niet altijd leuk om te horen ;)

*edit* MB idd, ik ben super eerlijk, maar ook altijd respectvol en als iemand anders dat niet kan handelen, so be it, maar daar zit ik dus niet mee. Dan moet je niet om mijn mening vragen :o

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:27

Mensen die mij echt kennen weten wel wie en hoe ik ben maar ik ben gewoon geen meeloper. Maakt niet uit wie je bent, ik probeer wel altijd netjes te blijven hoor. Om een voorbeeld te geven, zo heb ik de burgemeester ook eens op zijn nummer gezet in het gemeentehuis, dat maakt mij niets uit. Die man was ronduit a-sociaal!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:32

Haha MB, goeie zet van die burgemeester! :D

Overigens ben ik ook geen meeloper hoor, helemaal niet en ik zal ook zeker mijn mening geven. Maar ik houd nog wel altijd erg rekening met wat de ander er van zal denken. Misschien ligt het ook aan de leeftijd? Geen idee, wie weet als ik een paar jaar verder ben ik me daar ook minder van aan trek? ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:35

Het maakt mij niet zoveel uit hoe mensen over mij denken. Maar ik ben een heel lief en aardig persoon, maar als je om mijn mening vraagt dan kun je die krijgen en als je een grote mond tegen me hebt dan krijg je dat ook te horen. Maakt mij ook niet uit welke status of leeftijd degene heeft. We zijn allemaal volwassen en zo wil ik behandeld worden ook.

Mijn levensmotto is altijd: Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
Met respect dus :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:37

Ja, ik vond die man echt niet aardig! :') Hij mij ook niet denk ik! :)

Ik zal nooit met opzet iemand willen kwetsen hoor maar de 1 vind het al kwetsend als je je mening geeft en een ander valt gewoon niet te kwetsen. Ik ben liever gewoon eerlijk dan al dat zoetsappige gesappel! :D