Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb een stevige veer in mijn kont gekregen. Eind van de middag belde mijn nieuwe baas, echt superleuk! Zij is ook erg enthousiast, steekt best aan! 
Hoeveel uur per week? Of heb ik daar overheen gelezen?
En moeilijk zitten zeker vanavond met al die veren 

Het gaat best snel dat opbouwen, voor je het weet heb je je eerste duurloop van 18 min gedaan. WenK schreef:Sorry, ben even niet bij en ben ook niet wezen hardlopen. Misschien donderdag weer...
Ik heb namelijk...........
DE BAAN!!!!!!!
Ik ben aangenomen en begin morgen. Salarisonderhandeling was ff pittig, maar we zijn er uit!
ben moe, heb echt last van een februari dipje zeg
Vind dit soort maanden trouwens altijd lang duren en niet om door te komen
Heb ik tenminste weer een beetje het gevoel dat we richting de zomer gaan. Nu zijn de dagen zo somber en koud
Niks aan 
Ik was alleen vergeten welk merk 't was.

Maar goed misschien ben ik daar wel heel erg raar in hoor, Arjan was het namelijk met haar eens
Heel veel succes met je nieuwe baan!
ik zeg nix
ivm meelezende schoonzus
en gelukkig heeft februari maar 28 dagen dus is het snel maart 

wel lekker gelopen dus, geeft weer een goed gevoel
en bokken 

Is helemaal niet mijn bedoeling om zo snel af te vallen maargoed. Voorlopig wil ik gewoon even niet op de weegschaal staan.
Heb dus ook 1 blauwe nagel nu, geeft niks schijnt vaker voor te komen bij mensen die hardlopen. Maar dat kan soms zoo vreselijk pijn doen
Dat botst weleens vaker en dan moet je net mij hebben, ik zeg ook altijd eerlijk hoe ik er over denk en dat schiet weleens verkeerd
Soms worden ze ook pissig omdat iki een andere mening heb, tja vraag er dan ook niet om
Nogmaals ze zijn echt wel lief en aardig, maar ze hebben soms nogal lange tenen en denken te veel: Oh dan zal het wel sus of zo zijn
Vandaag dus een mama-dagje! Ook fijn!
Uiteindelijk waarderen ze de eerlijkheid altijd wel namelijk, maar soms is dat weleens lastig. Vind ik ook trouwens hoor een andere mening is gewoon niet altijd leuk om te horen