Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:20

Ze geven morgen ook nog een flinke storm op! :):) Alle kinderen en beestjes staan op exploderen _O-

_Rosa

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:22

hahaha nou inderdaad, zal me trailer maar op de handrem zetten :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:27

Ga vandaag ook niet lopen, maar hoop echt dat ik morgen ff een rondje interval kan doen.

Heb vandaag wel ff gereden met Lis, dier had wat spierpijn (logisch, na 3 dagen intensieve training) dus maar ff lekker wat lager ingesteld, losgemaakt en voorwaarts gereden. Morgen is ze lekker vrij...

Bom, wij moeten nog een keer wat afspreken voor dat bitje...

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:38

ik ga wel even lopen :wave:

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:53

Succes Rosa!
Ben nu druk bezig op zoek naar een goed horloge voor het hardlopen, valt niet mee...

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:02

Avond!

Pfff, druk, heftig dagje vandaag. Vanmorgen chaos op werk, vanmiddag crematie van papa van vriendinnetje en vanavond een knol met storm in de bol... Ben nu wel een beetje brak.
Gister niet gelopen, vandaag niet, morgen lukt niet... Grrrrrrr....
Vrijdag pas weer tijd om te lopen! Nou ja, het is niet anders, maar word er stiekem wel beetje sjago van!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:15

Rosa lekker gelopen?

Fan wat wil je allemaal doen met het horloge?

Juud, klinkt niet fijn zo'n dagje :n gecondoleerd.

Wen grappig dat je t zegt, moest er vanavond ook aan denken toen ik op Snorrie reed. Wil je nog steeds deze kant opkomen met lis of zal ik ff bij jou aanwaaien om het bitje op te halen en dan kom je een andere keer met lis. Als het geen modderpoel meer is in het bos of zo. Nu zitten de spetters op je hoofd :+ welkom in de polder ;)

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 23:29

klotshtiduj schreef:
Avond!

Pfff, druk, heftig dagje vandaag. Vanmorgen chaos op werk, vanmiddag crematie van papa van vriendinnetje en vanavond een knol met storm in de bol... Ben nu wel een beetje brak.
Gister niet gelopen, vandaag niet, morgen lukt niet... Grrrrrrr....
Vrijdag pas weer tijd om te lopen! Nou ja, het is niet anders, maar word er stiekem wel beetje sjago van!

:(:)

Ik heb heerlijk gelopen :))
Wel verschrikkelijk donker zeg, ik kon echt niet zien waar ik liep (van lantaarnpalen hebben ze hier nog niet gehoord geloof ik :+ ) Volgende keer maar lampje mee om te kijken waar ik me voeten moet neerzetten. Paar keer bijna gevallen haha handig die ongelijke bermen en wegen hier _O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 09:23

_Rosa, waar woon jij dan?

Ik ben gisteren nog wel even geweest :j Ging erg goed :j
Heb de set ook binnen en het shirt en het jasje passen perfect, alleen de broek is echt te klein. Die moet ik dus terug sturen! Jammer want hij is wel echt heel erg mooi :j
Vanavond rust, komt ook wel goed uit met die storm op komst :j

Afvallen gaat trouwens nog nietzo als gewild, maar misschien moet ik ook met mijn tengeltjes van deslechte dingen afblijven :')

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 09:25

Had ff willen kijken of het dit weekend lukte om met Lis te komen, maar gezien de voorspellingen lijkt me dat geen heel goed plan... :D Dat moeten we dus maar een andere keer doen. Moeten we ff kijken wat dan handig is...

Lekker gelopen Rosa, wat fijn joh!

Voel me vandaag al een stukje beter dan gister, dus ik wil eigenlijk wel heel graag een rondje doen vanavond. Ff een km of 5 met interval van 5 minuten flink doorlopen, 1 minuut wandelen had ik me bedacht... Hopen dat het tussendoor ff droog/miezer wil zijn ipv de regen die ze voorspellen. Toch jammer dat ik moet werken, anders was ik nu mooi gegaan, het is hier prachtig weer!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 09:28

maar het wordt hier gewoon windkracht 8 en echt niet dat ik daar in ga lopen :+ Zodra ik dan hier buiten het dorp kom waai ik echt weg hoor :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 09:53

Wen ik stuur je ff :PB

En hier ook nog heel mooi weer. Nog wel.... Mochten jullie eenmlampion in de vorm van een uil vanavond voorbij zien waaien, dan is die van mijn dochter :D wel sneu hoor mocht het zulk weer zijn vanavond.

Jammer van je broek sas. En afvallen lukt hier ook niet terwijl ik weinig snoep en netjes eet etc en veel fruit. Word nog wel slanker. Begin weer een beetje model in mijn buik te krijgen :o en ik voel ook weer spieren onder de laag vet ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 10:04

Das idd spierontwikkeling, weet ik zeker. Ik wordt ook nog steeds een beetje strakker elke keer, althans, mijn kleding gaat steeds een beetje minder strak zitten. Let niet echt op de weegschaal, heb gemerkt dat dat toch niet zo veel zegt...

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 12:03

Lesje 15 van Evy is gisteren, na een intensieve eerste werkdag, om half 11 's avonds, toch heel goed uitgelopen *\o/*
- en wat betreft m'n enkels ben ik in de negeer-mood.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 13:18

Super Elise!

Bah, hier regent het al... :(

Heb voor van het weekend een route bedacht, maar ik weet nog niet of ik hem durf te lopen, weinig heuvels, dat wel, maar het is wel 8 km... :=

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 14:13

Heb net ff buienradar gekeken en besloten dat ik vandaag toch maar niet ga hollen hoor, de roodste stukken komen tussen 5 en 7 over het land heen. Ik vat het wel op als een teken dat ik nog niet fit genoeg ben om te hollen...

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:42

Oh, wow.... Heb net een persoonlijkheidsanalyse gedaan (die wij ook bij trainingen verkopen) en wat klopt die extreem, bizar goed... Bijna eng!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:29

Ik ben zoooooooooooo blij dat mijn mannetje gaat lopen vanavond met de kids en ik bij de deur sta ;)

Net wel 2 regenpakken gekocht bij de Hema. En gelukkig vorige week al van die snowboots gekocht. Zo even de wanten uit de mottenballen halen en de stuiterballetjes zijn klaar :):) lampjes zitten al vast aan de lampionnen en ze doen het ook :)*

Ik zou morgen mijn rondje moeten doen, maar als het zulk weer is als nu sla ik even een dagje over. Dit is niet leuk meer :n

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:31

:D

Leuk Bom, best handig zo'n mannetje... :D

Morgen(avond) wordt het beter zeiden ze net op 538.. :j Dus ik zit er aan te denken mijn rondje van vandaag naar morgen te doen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:42

Ik heb de afgelopen 2 jaren meegelopen waarvan het eerste jaar hier nog een bouwstraat lag zonder putten. Soms moesten we over een plas van 2m springen wat niet echt lukt met een spruit van 3. We kwamen thuis en er kwam een hele bak water uit haar laarsjes ;') broek tot aan d'r knieën nat :=

Hoop dat ik dan morgen avond ook nog even kan hobbelen op Snorrie en daarna nog een rondje lopen :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:43

Oooh gossie, arm kind...

Zoiets hoop ik ook Bom...

Maar voor vanavond heb ik alleen nog maar zin in op de bank of in bed hangen, dekentje over me heen, warme chokomel met slagroom en koekies... :9 :j

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 18:24

Bah bah wat een weer! :n Ben ook heel blij dat ik gisteren toch nog heb gelopen. Ach gos die arme kindertjes vanavond, verzwaar ze maar met stenen, anders waaien ze weg _O-

Morgen moet ik met mams taarten maken :9 Mag van mijzelf een klein stukje, wil mij wel aan het schema van de diëtiste houden. :j Morgen voor het taarten maken wil ik nog even een duurloopje doen van 2x20 minuten. Ik moet toch eens uitkomen op die 5km aan één stuk :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:21

Durfde het eerder nog niet (echt) te melden, maar... ik krijg het druk! *\o/* De brief van de KNHS lag vandaag op de mat, ik ben toegelaten tot de jurycursus... :D

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:39

Sakkia: ik woon in Bergentheim (overijssel) in het buitengebied :+
Jammer zeg dat je broek niet past!

Wenk: wat stoer!!! Gefeliciteerd, echt heel gaaf :))

Bom: arme kindjes :(:)
Echt sneu hoor dit weer voor al die kids (en ouders :+ )

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:54

Hee Wen van harte! Wat leuk voor je :j

Sas er is nu ook een set van asics in de aanbieding bij Perry sport, misschien is dat dezelfde en heb je wel een set compleet.

Kids zijn om half 7 gaan lopen. Helemaal ingepakt, toen was het nog droog maar inmiddels komt t met bakken naar beneden. Het is stukken rustiger dan vorig jaar. Ben benieuwd hoe lang ze doorgaan, buurmeisje met buuf zijn ook mee en die zijn ernstig fanatiek, mij iets te :o