Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesito schreef:Ik kan alleen maar zeggen; DOM als je het niet (wil) doen!!!!Zo ik heb ook de brief thuis voor een uitstrijkje, al vanaf mei.
Het steld weinig voor en toch heb ik het stiekum vooruit geschoven.
Nu staat de afspraak voor donderdag, anders blijf ik het vooruit schuiven![]()
Toch hoor ik wel eens dat mensen het niet doen, puur omdat ze geen zin hebben in dat onderzoek.
Ik vind dat toch een beetje raar.
Door dit onderzoek zou deze rotziekte vroegtijdig opgespoort zijn (als die er is)
Zijn er hier meer mensen die het liever niet laten doen omdat ze tegen het onderzoek op zien?
Nuage schreef:6 maanden na de lisexcisie is het nu. Ietsje langer eigenlijk want tussendoor ben ik heel even zwanger geweest dus moest het iets later. Ik ben er niet gerust op omdat ik sinds die operatie al 1,5 tot 2 weken voor mijn menstruatie licht bloedverlies heb. Mijn menstruatie zelf is ook veranderd. Ik weet het niet.
Morgen mag ik en dan weer wachten op de uitslag natuurlijk.
rapido schreef:Nuage schreef:6 maanden na de lisexcisie is het nu. Ietsje langer eigenlijk want tussendoor ben ik heel even zwanger geweest dus moest het iets later. Ik ben er niet gerust op omdat ik sinds die operatie al 1,5 tot 2 weken voor mijn menstruatie licht bloedverlies heb. Mijn menstruatie zelf is ook veranderd. Ik weet het niet.
Morgen mag ik en dan weer wachten op de uitslag natuurlijk.
6 maanden???
Ik moest 6 weken na elke behandeling terug komen!!
Banjer schreef:Nuage: mijn cyclus is ook veranderd, maar toch sta ik al een paar jaar weer op Pap1, dus maak je niet direct zorgen...
Nuage schreef:Ik had nu pap1 nadat ik vorige keer pap3b had. Maar ik heb daarvoor dus een lisexcisie gehad. Heb daar nog steeds last van helaas, dus mogelijk moet ik volgende maand weer terug voor controle als de klachten niet weggaan.