Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:24

Jeetje wat gaan jullie hier snel zeg :oo

Bom: Is je katje al terug? Of heb ik er overheen gelezen?
Fanneke: Wat een gave schoenen zeg! Echt heel stoer!

Ikheb gister in de regen les 18 gelopen. 6km in 34 minuten met regen en flinke wind. Vind het nog netjes, maar ik wil toch echt onder de 30 met de 4 mijl :\ Hoop dat ik het ga redden.

Overigens ben ik nu zwaar grieperig, was ik al voor het rennen, maar het is nu doorgeslagen naar ellende. Gatver...

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:27

onder de 30 minuten winged??? Wowww!!! Ik hoop voor een tijd van 35 minuten te gaan.. Maar vrees dat het me alleen met doping (pijnstillers) gaat lukken :=

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:45

Das vlug Winged!

Ah wat zoet Bom! Mag Fleur nu weer thuis komen.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:22

Fanneke mooie shoes!
Bom, het went :D Hardlopen is heerlijk, geeft even ontlading. :j En kan gewoon altijd, soms rennen de kinderen mee, wahaha, rondje om de flat en dan zijn ze megatrots.

Wat een lieve kitten, echt heel stom :+: Babypoezels zijn écht heel stom, ik wil er dan ook écht geen :n :+

Brittkitt wauw, goed zeg! Heb je snel voor elkaar, allebei de runs uitgelopen?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:24

Ja met gemak eigenlijk, maar wel op laag tempo hoor, had een kleine 4,5-5 km gelopen. Dus mijn tempo moet wel echt omhoog om de 6 binnen een half uur te lopen (wat ik toch wel graag zou willen :P ).

Volgend jaar willen we allebei de 21 lopen, dus wordt toch flink trainen :Y)

Hoeveel loop jij nu?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:34

Hmm wisselt een beetje, ik heb een dip gehad waarin ik 3 weken niet gelopen heb, dus nu bouw ik weer op, ren nu tussen de 20 en 28 minuten achter elkaar maar misschien moet ik toch een minuut wandelen inbouwen? Afstand heb ik geen idee van.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:19

Bom, wat een scheetje!!! <3 Ze is waanzinnig mooi!! Hoe gaat ze heten?
Winged, wat goed! En ook nog met een griep onder je leden!! :D

Ik heb toch nog wat last van mijn spieren, de oude schoenen hebben mij toch wel genekt vrijdag. Ik ga nu lekker naar mijn kleine schat, ben haar opnieuw aan het beleren voor het aangespannen. Ga maar eens flink stukje hobbelen met de autoband erachter.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:06

Môge!
@bomm: wat een cutey <3 Hoe heet ze?
@winged: Soo, da's lekker tempo! Goed joh!
@fanneke: hoog tijd voor de neue schoenen dus! Plezier zo bij je frummel!
@brittkitt: 6km in half uurtje, da's behoorlijk! 12km/h lopen...Pfff! Dat red ik echt nog lang niet!

Geen last van de benen van gister, alleen mn rug voel ik een beetje. Komt van de heuveltjes, denk ik.
Morgen of dinsdag weer lopen, denk dinsdag. Morgen al redelijk volle dag en wil 2 paardjes rijden.

Ben ook niet superfit; gister al heeel vroeg naar bed gegaan met dikke koppijn, nu nog steeds, ben snotterig en last van mn keel....Hopen dat t niet erger word en snel over is.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:09

Oh dat is inderdaad wel snel ja :')
Nou ik wil iig 10 km/uur kunnen lopen met de marathon. Dan wordt dat wel mijn streven.

Kun je lekker lopen als je nog zo snotterig bent?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:10

gister ging t nog wel; zakdoekjes mee en om de haverklap snuiten enzo, maar ademen ging nog goed.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 12:15

Vanochtend mijn loopje gedaan van 25 min met laatste paar minuten 3x versnellen 30 sec. Ging lekker.

Jaan, balen van je verkoudheid, misschien sprayen met otrivin? en een ui naast je bed 's nachts :j
Winged, pittig tempo +:)+ Al weer beetje opgeknapt?
Pauline, hoe oud zijn je kids? En een keer mee met fietsen? Doe ik ook wel eens soms als manlief er niet is en ik MOET van mezelf hardlopen :=
BrittKitt, jij gaat lekker :j

En ja het is een mooitje <3 Had haar al gezien een paar dagen na de geboorte en was op slag flieft. Niet gedacht dat ze bij ons zou komen wonen. Eind van de middag ga ik haar ophalen. Ze heeft nog geen naam, hebben haar snel Vlekkie genoemd maar dat gaat 'm denk ik niet worden. Dochter wil haar Tiemie noemen maar we hebben dan Tommie en Tiemie, ben daar zelf weer niet zo voor. Nou ja, het kan altijd nog Poes worden :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:12

Wat een lieve kitten op de vorige bladzijde! :+:

Jaan, vervelend, hopelijk ben je snel weer fit!

Ik ga zo lopen, regent hier wel behoorlijk.. maar met lopen vind ik dat nooit zo erg! :)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:46

@Jaan, beetje opgeknapt? Het heerst wel op moment. Ik hoor meer mensen over snotteren en grieperig.

Fanny was enorm sacho vanmorgen, toen ik haar de boomgaard haalde, stond haar gezicht al op onweer. Heeft met het weer te maken volgens mij. Flinke toiletteer beurt gegeven, het wintervachtje doet al aardig haar entree. Helaas werd Fan haar humeur er niet beter van.
In een stomme beweging van mij en Fan, stond ze met haar achterbeentje op mijn grote teen :( . Zit nu met een dikke blauwe teen. |o 250 kilo draaiend op mijn grote teentje is geen goede combi :n

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:47

Oh dat is wel een idee, de oudste 2 dan, die zijn 6 en bijna 8 :) De derde is 2, dus die gaat niet echt lekker fietsend. :=

Auuwwwww Fanneke wat pijnlijk!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:52

Auww dat doet zeer!

Ja ik ben ook nooit echt vrolijk en blij met dit weer hoor, dus ik snap Fanny wel :')
Ik denk dat ik stal maar over sla vandaag, geen zin.. Uitmesten doe ik liever als het droog is.. Paddock is toch een zwembad nu :(

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:57

Oef Fanneke, wat rot!!

Knap hoor Jaan, dat je ondanks je verkoudheid wel gaat rennen! Meestal voel ik me dan zo belabberd dat niet eens in me opkomt om te sporten.

Brittkitt, jij bent fanatiek! 21! Jeumig! knap hoor! :D

Ik heb vandaag mijn eerste clinic voor de 4Mijl gehad. Vanwege vakantie viel ik nu in de 3e les erin. Gerard Nijboer was er ook... Geen idee wie die man was, maar gezien zijn gespierde kuiten, kon ik er wel uit opmaken dat hij wel grotere rondjes gelopen heeft dan kilometer :D
Het rondje was leuk en kon ik met gemak doen, ik liep aan kop met nog iemand en was heel leuk en gezellig. Met mijn komst wordt de groep in tweeën gedeeld, een beginners groep en een gevorderde groep. Ik mag met de gevorderden mee, ik weet niet of ik dat red, maar goed, aangezien dit een eitje was verwacht ik geen hele grote problemen!
Heb nu al weer zin in volgende week en ik ben benieuwd hoe dat gaat!! :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:19

Fanneke, au! :\

Mirkim, dat klinkt goed! :) Is het verschil tussen beginners en gevorderde groot?

Ik heb vandaag ook weer gelopen. Lopen met hoofdpijn is niet fijn. := Heb het wel volgehouden, maar merkte dat ik snel buiten adem was.

Voor degene die Start to Run of Running coach doen, wanneer doen jullie een training over? Als je te snel buiten adem bent bij die training of echt pas als je een training niet vol hebt gehouden?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:33

Leuk Mirkim :j Wat hebben jullie dan vandaag gelopen?

Bom wat een scheetje zeg..

Fanneke, dat klinkt pijnlijk :(:)

Nou ja, heb ook nog steeds veel pijn in beide tenen, maar ik moest wel gaan lopen van de HA, dat kon echt geen kwaad.

Denk dus dat ik vandaag ga proberen een 4 mijl te lopen, nog niet op topsnelheid, maar ik wil even kijken of ik dat kan uitlopen :j Ben een beetje onzeker geworden, door mijn blauwe nagel :+

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:56

Bom: super dat je peerdie weer goed is :)
En wat een schatje zeg dat ukkie :D

Blauwe tenen, fietsende kinderen hihi wat een drukte hier weer :D

Morgen moet ik van mezelf hardlopen :j
Vanmorgen paard gedaan, en verder heb ik mezelf vrij gegeven. Morgen weer eens even lopen, kijken of ik daar weer een beetje fit van word :O

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:08

Zelfs al zou ik willen lopen is dat nu echt onmogelijk, het hoost al de hele dag := Gisteren was het echt prachtig, 24 graden, had het echt warm (paardje die al wintervacht aan het ontwikkelen is al helemaal :(:) ) en vandaag is het echt zoo omgedraaid :roll:

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:13

ja gisteren was mooi weer inderdaad (niks van meegekregen, was aan het werk maar hoorde het van klanten).
Lopen in de regen doet me niks, vind het altijd wel lekker :j
Maar goed, het is wel jammer dat het nu dit weer is!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:35

Wat een pet weer. Getsie derrie. Hopelijk is het vanavond droog, dan ga ik na een drukke week toch nog maar even hardlopen

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:42

Winged: onder de 30 min is inderdaad snel!!

Ik deed destijds de ladiesrun (5 km) in 29.57 min.
Nu had mijn vriend uitgerekend dat ik dan 6.4 km in 38.33 min moest doen.
Heb vandaag een rondje van precies 6.4 km hardgelopen en had de stopwatch mee. Ik deed er 41.05 min over. Dus ik heb nog genoeg te trainen! En ik was nu al helemaal kapot :=
Maar ik we hebben nog 4 weken de tijd om te trainen :j
Ik denk dat ik voor 35 min ga.

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:44

hey

ik ben 14 juli geopereerd aan mijn knie en kan hem nu al weer vol belasten maar de orthopeed rade me aan te gaan harlopen of snel wandelen. ik wil graag mijn conditie ook weer verbeteren. wie heeft er tips hoe ik het beste kan beginnen?

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:49

YEAHHHHH, vanmiddag de electrabelrun uitgelopen, 10 km! Mijn tijd heb ik nog niet maar het spant erom of het net onder of net boven het uur is volgens mijn gps.
Het ging eigenlijk best erg goed en ik was mooi snel weer hersteld.
Nieuw doel..... 16 km (= halve marathon).... geen idee of ik dat ooit ga redden maar doelen heb ik wel nodig!

ben wel een klein beetje trots op mezelf, had de laatste tijd niet zo heel veel hardgelopen en dus snel afgelopen week even 3 keer getraind... moet mezelf voor die 16 natuurlijk wel extra op mijn kop zitten dat ik ook echt ga lopen als ik dat met mezelf afspreek...
Graag dus af en toe een schop onder mijn r**t van jullie :+