Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mischa schreef:Ik heb dezelfde gekregen hilly. Ik probeer ze zo snel mogelijk door te slikken zodat ik ze niet proef, maar ze lossen snel op he. De thyrax pilletjes waren kleiner en gladder, deze zijn plat en ruw. Vind het ook geen verbetering.
Ik ga zo bloedprikken om te kijken of de waardee juist zijn, maar ik schat in dat het niet goed is want voel me bij vlagen best 'raar'
StonedRomy schreef:Ja ik moet grip hebben op iets om het te kunnen doorslikken en dat glibberig klein pilletje krijg ik dan niet weg.
Hoeveel tabletjes heb je nog ongeveer over? Gek dat je apotheek het niet van zichzelf al doet eigenlijk.
hilly200 schreef:is het juist niet zo dat je melkproducten (vla) moet vermeiden rond dat je je medicijnen inneemt? Gelatine ofzo nemen haha jukMischa schreef:Ik heb dezelfde gekregen hilly. Ik probeer ze zo snel mogelijk door te slikken zodat ik ze niet proef, maar ze lossen snel op he. De thyrax pilletjes waren kleiner en gladder, deze zijn plat en ruw. Vind het ook geen verbetering.
Ik ga zo bloedprikken om te kijken of de waardee juist zijn, maar ik schat in dat het niet goed is want voel me bij vlagen best 'raar'
Ik heb ze net weg kunnen krijgen met wat vla, maar of dat de goede oplossing is geen idee. Die thyrax pilletjes waren inderdaad kleiner er gladder en zoet qua smaak. Die kon ik ook gewoon met 3 tegelijk door slikken deze nieuwe moeten 1 voor 1 en blijven dus ook hangen. Ben benieuwd naar wat de uitslag is van je bloedprikken, hoelang sta je nu op deze pillen?