Ik kan niet slapen, want de jongen die ik date is op een feestje, en ik wéét dat ik onredelijk ben, maar toch vind ik dat ie moet bellen. Ook al heeft ie geen btg
Ik ben thuis... dinsdag gesprek met psych over medicatie en vrijdag een gesprek met Winny over de afgelopen week en over 2 weken een evaluatie met psych en Winny. Zoals het er nu uitziet blijf ik onder ambulante behandeling van het RIB. Nu even lekker uitrusten.
Het gesprek ging eigenlijk vanzelf, dus helemaal goed Ik wist nu precies wat ik wilde, dus ik kon het ook zeggen zonder dicht te klappen.
santie
Geplaatst: 02-10-10 13:25
Wat goed!!! Door jezelf te uiten hebt je de 1e stap gezet. Dat moet haast wel als een overwinning voelen? Heel veel succes!
Dat voelt idd erg goed, nu is het afwachten totdat het weer instort en wat de plannen dan zijn. Want dat het op een keer naar beneden gaat is onvermijdelijk, maar we kunnen nu wel plannen maken om het zoveel mogelijk te ondervangen.
Ik mocht per direcht stoppen met de fluoxetine omdat ik ze toch al 3 dagen niet geslikt heb, dinsdag wordt er overlegd welke nieuwe medicatie ik krijg. Hopen dat dat niet weer zo'n sufmaakmiddel is.
Anoniem
Geplaatst: 02-10-10 13:39
Wat goed Naath! Geniet van het fijne gevoel hou dat fijne gevoel zolang mogelijk vast.
Aaah nath wat fijn dat je weer thuis bent Ik ben trots op je dat je deze stap hebt genomen Knap hoor !!
fargo
Geplaatst: 02-10-10 16:23
Wat super fijn dat je nu toch thuis bent. Goed gedaan met je gesprek en hoop dat het allemaal snel vordert met je plannen. Blijven praten en nu ook weer snel gaan eten hoor, want je hebt nu laten zien dat je zonder kon, maar je hebt uiteindelijk echt eten nodig om door te kunnen. Dat is ook voor je zelf zorgen Succes!!