Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hrappur schreef:@shantal hahaha alles deed zeer, ook zeker de lange dunnen lijnen, net als of iemand me in men vel aan het snijden was, alleen het zwart maken van alles deed veel minder zeer !
shantal schreef:hrappur schreef:@shantal hahaha alles deed zeer, ook zeker de lange dunnen lijnen, net als of iemand me in men vel aan het snijden was, alleen het zwart maken van alles deed veel minder zeer !
ja ken het gevoel ik heb dan zelf er al 1 maar niet tot zo heel hoog nog
en heb der 1 op me pols die 3x gedaan is en de laatste keer met de dunste naald dacht dat ik door de grond bijna ging
shantal schreef:de allereerst keer dat me pols gedaan werd deed ook niet zo veel zeer
maar ik heb de mijne laten veranderen dat viel ook nog meer maar was binnen een week weer terug om bij te laten kleuren en daar had hij de allersunste naald voor gepakt voor de lijnen en kleuren nou ik zal je zeggen dat dat echt niet fijn is en zelfs tot pijn toe en ben ook niet zo kleinzeerig
komt misschien ook nog in combi dat hij nog niet helemaal genezen was
KarinvdM schreef:Hallo, mag ik even m'n ei kwijt bij jullie?
Mijn moeder is een paar maanden geleden overleden en ik wil eigenlijk graag een kleine tattoo laten zetten, iets wat me blijvend aan haar herinneren zal, ik had een enorm sterke en goede band met mijn moeder. Ik heb al wat zitten te zoeken maar ik vind het erg moeilijk om te kiezen wát voor tattoo.
Je zit vlinders en bloemen, maar dat is niet wat ik zoek.
http://94.100.118.227/969050001-9691000 ... _ov1n.jpeg
Dit staat voor moederliefde, op zich mooi, maar dit is me te groot.
Heeft iemand van jullie een tattoo laten zetten om een soortgelijke reden?
Ik vrees trouwens dat mijn man een rolberoerte krijgt als ik hem dit vertel.
Marshaha schreef:ik heb een UNALOM laten zetten, betekenis is te google-en
http://94.100.120.179/1120550001-112060 ... _4mXV.jpeg hier is ie bezig
RoosG schreef:ik ben opzoek naar een tatoeëerder die goed teksten kan doen. Mijn idee is namelijk om de handtekening van mijn moeder te laten tatoeëren. Klein en subtiel.
Heeft geen haast, maar ik wil gewoon dat hij goed word gezet.