Dus mensen die willen gaan bestellen via paypal: Zorg eerst dat er geld op je account staat en bestel ze dan... als ze het eerst zelf nog van je rekening moeten halen wordt het een uitgestelde betaling en duurt echt ontzettend lang

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSOULSISTER schreef:Super Focussed dat ze binnen zijn, ze zijn erg mooi!
Ik ben vanmiddag naar Amersfoort gereden voor mijn extensions en ik ben er süper blij mee!
150 stuks, socap, blond, krullen maar op de foto's gestijld.
Gezet bij Beauty By Roos. 419,- Kwijt inclusief verzorgingproducten en borstel.
http://img15.imageshack.us/img15/276/emiiiii.jpg
_JL_ schreef:ik wil extensions voor de lengte...
van mijn eigen haar moet toch wel een dikke 5cm af omdat het stuk begint te gaan door het ooit donkerbruin gekleurd te hebben...
en doordat ik zo groot ben, is mijn lange haar op mijn rug nooit echt lang...
kan veel haarlak enzo gebruiken geen kwaad voor de extensions? want is wel héél mooi zo gekruld!
Megansk schreef:Ik wil graag die Luxy clip ins bestellen via hun site maar snap die betalingen niet.
Hoe zit dat Paypal etc?
Heb zelf een gewone Rabobank rekening..
Iemand die me even kan helpen?
En zoals ik van die site begreep is verzenden gratis?
Oh en laatste vraag; ik moet die Darkest Brown hebben, nummer 02. Hoe lang zijn ze?
Heb zelf nu Clip ins van Haarzaakje in Amersfoort van 50 cm.
Mareska schreef:Hoi dames!
Ik lees nu een paar dagen mee omdat ik zelf zit te denken om extentions te nemen. Ik ben eigenlijk best tevreden met mijn haar maar het gaat snel hangen en met mn dunne haar ziet dat er niet mooi uit vind ik. Wil dus extentions om het dikker te maken, en clip ins lijken me handig omdat ik ze dan zelf in kan doen wanneer ik wil.
Nu zijn jullie fan van de Luxy's lees ik, maar ondanks dat ik wel mensenhaar zou willen, hoeft het van mij niet meteen topkwaliteit te zijn, omdat ik 80 euro best duur vind (arme student). Op internet kom je ze tegen van 10 euro tot aan 500 euro, maar weet iemand prima extentions van rond de 50 euro, of kun je dat echt beter niet doen?