Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je kunt dan zelf bepalen hoe snel je de vloeistof erin laat lopen. En je kunt als het pijn begint te doen even stoppen en daarna weer rustig de vloeistof laten lopen. Alles op eigen tempo. Ik zou mezelf niet meer door een assistente of dokter willen laten prikken. Ik was altijd beetje gestrest en vergat door te ademen en zo. Dat heb ik nu niet meer.
en werkt t daarom minder?)

En je moet gewoon zorgen dat je in je spier zit. En even testen dat je niet in bloedvaatje zit. En dan is het kwestie van langzaam leegspuiten.
Want telkens als je komt krijgen hun der weer geld voor. kuzznathalie schreef:Ik meld me ook als dat mag, heb ook B12 tekort geconstateerd gekregen 6 jaar geleden en heb nu al een jaar of 1,5 jaar geen prikken in m'n billen gehad. Het gaat redelijk goed, maar heb nu sinds een paar maanden ook last van mijn gewrichten, kan dat ook met B12 te maken hebben? Ben al bij de huisarts geweest, maar die is niet zo duidelijk![]()
Overigens vond ik in m'n bil fijner als ik mijn arm, dan had ik er niet zoveel last van
), vond ik het ook niet erg om niet meer heen te gaan. Voor m'n gewrichten ben ik al heen geweest en hij kan ook niet vinden wat het is, ik las hier ook van mensen met last van gewrichten. Dus misschien toch maar weer even een afspraak maken..............
Glossi schreef:Ik heb vandaag methylcobalamin besteld in Duitsland. Wil het graag uit gaan proberen en zien of ik verschil merk met de gewone hydroxocobalamine.
dus ik wil het ook gaan proberen die actieve vorm van de B12...