Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loiz schreef:Ik vroeg me eventjes wat af, kan je nou soa's hebben zonder t ooit onveilig gedaan te hebben?
Seventje schreef:@finstar Het mirena spiraaltje is direct veilig na het plaatsen ervan als deze goed is geplaatstmaar ze checken het meestal nog even vlak na het plaatsen met een echo. En na 6 tot 8 weken moet je terug voor een controle echo.
Het is aan jou of je het prettig vind om s middags of s avonds nadat de mirena die dag geplaatst is seks te hebben met je partner.
Meestal is die dag je buik en alles nog een beetje gevoelig en/of menstrueer je nog.
Maar er zit in ieder geval geen wacht termijn aan
xChantal94 schreef:Vandaag heb ik van mijn pilstrip de laatste genomen.. Ik begin (morgen dus) met de '7 dagen inneem-pauze'. Moet ik dan volgende donderdag weer beginnen, of vrijdag?
franka75 schreef:Ik heb jaren precies een week later geslikt en ging altijd goed maar mn ha zei doe een dag eerder zo hoort het officieel volgens mij.xChantal94 schreef:Vandaag heb ik van mijn pilstrip de laatste genomen.. Ik begin (morgen dus) met de '7 dagen inneem-pauze'. Moet ik dan volgende donderdag weer beginnen, of vrijdag?