Marielle_93 schreef:Ik heb alleen het idee dat mijn navelpiercing uhm ja, hoe zeg je dat..vrij laag zit?
Dat ik er een minder groot stukje vel ertussen heb ofzo.
Zou ook wel met velen willen ruilen van figuur
Heb je misschien een foto?

Ik heb ook niet zo'n heel groot stuk vel ertussen hoor.

Jeroennn, ik heb dat ook gehad (is wel al erg lang geleden
). Er kwam een korstje/bultje bij het bovenste gaatje te zitten. Dit heeft er zo'n 1,5 maand gezeten daarna is het eraf gevallen en vanzelf genezen. Maar ik denk dat het bij mij kwam omdat ik niet tegen het materiaal vd piercing kon. Verder heb ik er nooit problemen mee gehad.Ik zou iig even gaan spoelen met zeezout (afgekoeld gekookt water in een kopje, 1/2 schepje (1/2theelepel)zout erbij zonder jodium). Je zou ipv naar je huisarts ook naar je piercer kunnen gaan, maar dat is voor ieder persoonlijk.
Van welk materiaal is je piercing? Zou er anders voor zorgen dat je een staafje hebt van chirurgisch staal (die standaard dingen die je krijgt als je m laat zetten bij de shop). Daar kan in principe iedereen tegen en zou je geen ontsteking van moeten krijgen.

Heb ik ooit eens als grapje gekregen..

.
. Maargoed, ik kan het uiteraard helemaal fout hebben, gezien ik er geen ervaring mee heb, maar mijn gedachte zo lijkt me me niet fijn
..
Navel dus, of tong... of lip