[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:41

Marielle_93 schreef:
Ik heb alleen het idee dat mijn navelpiercing uhm ja, hoe zeg je dat..vrij laag zit?
Dat ik er een minder groot stukje vel ertussen heb ofzo.
Zou ook wel met velen willen ruilen van figuur :+

Heb je misschien een foto? :)
Ik heb ook niet zo'n heel groot stuk vel ertussen hoor. :)

Jeroennn, ik heb dat ook gehad (is wel al erg lang geleden :+ ). Er kwam een korstje/bultje bij het bovenste gaatje te zitten. Dit heeft er zo'n 1,5 maand gezeten daarna is het eraf gevallen en vanzelf genezen. Maar ik denk dat het bij mij kwam omdat ik niet tegen het materiaal vd piercing kon. Verder heb ik er nooit problemen mee gehad.
Ik zou iig even gaan spoelen met zeezout (afgekoeld gekookt water in een kopje, 1/2 schepje (1/2theelepel)zout erbij zonder jodium). Je zou ipv naar je huisarts ook naar je piercer kunnen gaan, maar dat is voor ieder persoonlijk.
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 16-05-10 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:45

okee :) alleen heb ik geen korstje of iets.. het is alleen een rood hard bultje, bijna even groot als mijn piercing zelf!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:51

Ik had precies hetzelfde echt.. op een gegeven moment deed het zelfs echt pijn, kon niet meer op mn buik slapen. Tis poedersuiker maar gaat vanzelf over. Als ie open is dan is de druk eraf en is het ook minder gevoelig. Mag het misschien niet zeggen maar anders prik je m zelf open met een steriele naald (zou ik zelf ook doen als het te lang duurt) maargoed dat is natuurlijk niet nodig. Komt dan pus uit en bloed, uit blijven knijpen en spoelen met zoutoplossing. Piercing er NIET uithalen. Dat vol blijven houden tot het over is, heeft bij mij 1,5 week geduurd ongeveer. Maar als je het echt niet vertrouwd ga je toch naar de dokter. ;) Van welk materiaal is je piercing? Zou er anders voor zorgen dat je een staafje hebt van chirurgisch staal (die standaard dingen die je krijgt als je m laat zetten bij de shop). Daar kan in principe iedereen tegen en zou je geen ontsteking van moeten krijgen.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:54

Chirurgisch staal kan juist niet iedereen tegen ;). Daar zit namelijk nikkel in als ik me niet vergis.
Titanium piercings daar kan wel (bijna?) iedereen tegen.

Ik zal eens even een foto zoeken van mijn navelpiercing...Vind foto's kijken nl altijd wel leuk dus dan doe ik ook mijn bijdrage. :j

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 12:48

*-:)
Afbeelding

Afbeelding

En uit het stoffige laatje... (ik wissel bijna nooit)
Afbeelding
Die bovenste doe ik nooit in hoor. }:0 Heb ik ooit eens als grapje gekregen..
Afbeelding
Die gouden ligt ook al even te verstoffen en is een beetje zwart gekleurd.
Voor de mensjes met gouden piercings..als je een beetje tandpasta erover wrijft en daarna afspoeld wordt de kleur weer mooi.

Zoals jullie zien gaat een dubbele navelpiercing bij mij niet werken, mijn naveltje is veel te mini. }:0

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 12:50

Okee :) jaa ik heb het nu één week, dat bultje.. gister stapte ik van mijn paard af en dat deed me toch pijn. Nu moet ik voorzichtig doen met wat ik aan doen (hoge paardrijbroeken = NIET!) en dat ik nergens tegen aan stoot..
Het is zo raar want ik heb hem nu 1,5 jaar en nog steeds met hetzelfde sieraad, degene die erin is gezet. Nog nooit nergens last van gehad en nu ineens dit.
Ben wel al twee weken verkouden dus niet zo'n goede weerstand.. is kans op meer infecties ?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:11

Ik ben bang dat m'n wenkbrauwpiercing gaat uitgroeien :\
Heb het idee dat ik meer ruimte overheb dan eerst.

Megamutsj

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:14

@ Jeroennn: Volgens mij heb ik hetzelfde als jou, alleen komt het bij mij met vlagen :/

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:16

@ Megamutsj; wat heb jij dan precies en wat doe je er aan :)?

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:39

aardbeitje_ schreef:

Was bij mij al naar 3 maanden eruit gegroeid, nu een litteken helaas.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:01

@ Jeroennn:

probeer er zo min mogelijk aan te zitten. Ik haal de korstjes van de piercing af, en als er een bultje komt (1 x gehad, 1 x met pus 1 x met bloed) gewoon uitgeknepen en de piercing goed schoongemaakt. Piercing zelf schoongemaakt met sterilon en daarna er weer in gedaan, en vervolgens schoongemaakt met unicura zeep of met zeezout.
Maar hij blijft wel steeds komen, soort van zwakke plek.. Hij ging wel vanzelf weg, maar is laatst dan bij mij weer teruggekomen als een bloedbult, klink zo lekker he :Y)

edit: die bloedbult was bij mij 2 dagen geleden, ga vanaf nu maar weer beginnen met zeezout. Het trekt vanzelf wel weer weg alleen het is een zwakke plek bij mij. Mijn hele piercing blijft gewoon vervelend, elke dag zitten er wel korstjes op. Neem aan dat je na een bepaalde tijd de piercing gewoon met rust moet kunnen laten, zonder elke dag schoon te hoeven maken, maar helaas..

Tessa_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:22

Heerlijk piercings voor sommige een betekenins (zoals bij tattoo's) en voor andere ene verslaving hoe meer hoe mooier nou mijn tong pierc. komt eraan hoor ^^ Gewoon omdat ik het sexy vind en omdat het een nieuwe varslaving van mijn vriendinnen groep is ik heb ze gezet zien worden ziet er pijnlijk uit maar dat houd mijn totaal niet tegen! ik vind ze mooi, dat er nou een voordeel aan zit? voor jongens wel!..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 16:34

Hoe bedoel je "Jongens wel..", Tessa_x?
Mij lijkt voor een jongen een meisje met een tongpiercing namelijk alles behalve comfortabel? Dat kán toch gewoon niet lekker aanvoelen als zo'n hard bolletje tegen zn swans aanlebbert? :+

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 16:51

@ Yv_ : Nou, mijn vriend vind het wel leuk hoor, haha :+ En veel jongens vinden het "geil" wanneer een meisje een tongpiercing heeft.

Hier trouwens foto van mijn navel:
Afbeelding
Onduidelijk maar duidelijkere heb ik momenteel niet..
Zit eraan te denken om er ook 1 bij te nemen, of miss eventueel 2 maar ik wacht eerst maar even deze af haha. Ook wil ik er dan 1 nemen wanneer de zomer ten einde is :)
En dit staafje had ik erin wanneer mijn navel gewoon normaal, rustig was. Alleen het kroontje prikte soms gemeen in mijn buik :+ Heb er nu een heel lang zweerstaafje in omdat hij zo aan het klieren is..

En voor de liefhebbers nog een foto van mijn andere 3 piercings, die in mijn tiet krijgen jullie niet te zien :+ :
Afbeelding Afbeelding

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 16:54

Sja, ik heb er mijn twijfels bij. Denk dat als ik ooit een jongen tref met een tongpiercing, dat hij die er echt uit mag halen, gezien ik daar zelf al mijn 'versiering' heb zitten en het echt wel gevoelig genoeg is... Gelukkig is het nog nooit zo ver gekomen haha! Die jongen die het "geil vinden", zijn zeker in leeftijd van 16-20, die nog net niet blij worden van een kussen :+?

Kroontje is wel leuk, maar lijkt me inderdaad wat prikkelig :D.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 16:57

Yv_ mijn ex vond het vreselijk daar beneden.. ik moest mijn tongpiercing cuit, en dat lag écht niet aan mij :D

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 17:00

BE_GENTLE schreef:
aardbeitje_ schreef:

Was bij mij al naar 3 maanden eruit gegroeid, nu een litteken helaas.

Dit stelt me gerust........... :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 17:00

Kan ik me goed voorstellen ja :j. Lijkt me gewoon echt niet lekker voor een man, zo'n hard bolletje... Tuurlijk, uitzonderingen daar gelaten, en de leeftijdsklasse van huppelkonijnen natuurlijk :+ :=. Maargoed, ik kan het uiteraard helemaal fout hebben, gezien ik er geen ervaring mee heb, maar mijn gedachte zo lijkt me me niet fijn :n..

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:33

Jongens waar ik seks mee heb gehad sinds ik m'n tongpiercing heb merken het amper. Heb er ook best kleine bolletjes op zitten. Maar heb nog nooit gehad dat iemand vroeg of ik hem uit wilde doen. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:37

aardbeitje_ schreef:
Dit stelt me gerust........... :+

Sja wil je dat mensen je vals gerust stellen of wil je geïnformeerd worden?
Wenkbrauwpiercings staan net als navel en andere surfacepiercings bekent om het uitgroeien. Dus ja, het kan dat jouw piercing uit groeit.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:56

sophie, ik heb de kleinste bolletjes die op een 1,6 mm staafje kunnen, ik kan niet tegen die grootte rotsknotsen in mijn mond, alles moet bij mij miniscuul zijn _O-

Tjah ligt misschien ook aan de jongen maar ik vind het zeker niet raar als er aan mij gevraagd wordt of ik hem uit wil doen :))

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:01

Ja ik heb het ook de kleinste bolletjes. :)) Heb er wel eens grotere op gehad en dan had ik echt de hele tijd een irritant gevoel in m'n mond. Alsof er iets op m'n tong lag wat doorgeslikt moest worden.

Ja zal idd wel aan de jongen liggen. :D Als het mij gevraagd wordt zou ik wel even raar opkijken denk ik maar zou hem wel uit doen. Als hij dat fijner vind, prima. :P :D

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:03

Ik vind piercings zo mooi, ik wil er sowieso ooit nog één :') Navel dus, of tong... of lip :')

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:09

Ik heb er genoeg gehad maar nee niks voor mij inmiddels zijn ze er allemaal uit ook i.v.m werk zoeken en het niet gewenst zijn van piercings.

Wenkbrauw: Eruit gegroeit na 3 maanden
Tong: Naar 2 jaar begon het irritant te worden eruit gehaald
Labret: Bolletjes draaide er constant af door praten en niet gewenst met werk zoeken
Tepel: Constant geirriteerd en werd maar niet beter er uit gehaald voordat ik een flinke onsteking kreeg.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:12

Chris schreef:
Ik vind piercings zo mooi, ik wil er sowieso ooit nog één :') Navel dus, of tong... of lip :')

Of alle drie? :D