Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Vandaag vrij onverwacht een nieuwe tatt laten zetten, eindelijk een eenhoorn.
Heb em bij BodyFlair in Rotterdam laten zetten en was met 20 minuten klaar. Ben er erg blij mee.
Ga alleen nog ff kijken of hij nog iets met die kaak kan, want door die schaduw ziet die er een beetje apart uit. Misschien een lijntje vergeten ofzo, verder vind ik em wel erg cool.
Ja mijn been is erg rood hahahaha. Was ook wel stingy en gemeen op sommige plekjes, maar goed hij zit en ik vind em cool.
suze_ schreef:
Rockwitch als ik heel eerlijk ben kan het mooier
Als je het wil laten bijwerken als het genezen is, weet ik wel een goeie tattoo artist voor je in Rotterdam (als je wilt)
Ik mag pas eind mei weermaar dan komt wel mn hobbelvliegpaardje erop
suze_ schreef:ik ga zelf naar Apeldoorn bij Tattoomania voor mn sleeve, maar mijn andere tattoos zijn gezet door Rob, hij werkte eerst bij Queen of Rings en nu bij Markus van Lux Ultera
Inkstitution en 25tolife zijn ook goed
Zou dus een van die laatste 3 aanraden. Ik weet niet hoe het niveau van de huidige tattoo artist van QoR is
Rockwitch het plaatje zelf is zeker smaak, maar ik kan wel zien of iets goed of minder goed gezet is
Ik wil je echt niet rot laten voelenMaar ik weet zeker dat een van bovenstaande zaken het nog mooier voor je kan maken, echt waar
edit: en meis als jij er blij mee bent, dan ben je er gewoon blij mee natuurlijk en dan gewoon lekker zo houden![]()