Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 16:40

kebie schreef:
oooh, die is leuk Iris! Een echte prinsessentaart!

Gaaf Supersambo, bijna weer rijden! Wel boven blijven dan he!
Ik denk dat ik mijn jonbge beest ergens in april weg breng. Als dan de dagen weer lang worden, heb ik ook de tijd om 2 beesten te rijden.

Mijn jonge beest wordt dit jaar eind juni vier dus vandaar dat ik hem "vroeg" wegbreng. We hebben hem vorig zomer zadelmak gemaakt, maar toen vond ik het nodig om mijn enkels te breken op de parkeerplaats van de AH. Zelfs met kerst heb ik nog twee weken met gips gelopen.

Ik heb deze hobbelknol zelf gefokt. Helaas is ie niet echt groot geworden. Misschien 1.63 en mams was 3/4 volbloed. Dus het is ook nogal een bloedje met zijn dunne pootjes. Niet echt de ideale combinatie met mijn bijna 1.80 en maatje 44. Maar goed we zien wel wat het wordt anders is er altijd nog marktplaats :+

Marije__

Re: Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 17:00

Supersambo klinkt als een leuk paard! ben wel benieuwd naar een foto O:)

en hoe komt het dat je je enkels hebt gebroken dan!

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 17:09

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 17:46

Hij's leuk supersambo! Mooie lange stelten!
Een beetje overmoedige actie dus bij de AH :(:)

Mijn kleine meid wordt ook 4 in juni, die was vorig jaar zomer nog zo puppy dat we wel wat met haar hebben aangeklooid (en er dus op kunnen zitten) maar niet verder zijn gegaan. Ik wil haar nu wel wegbrengen om er nette knoppen op te laten zetten. De bedoeling is dat mijn vent haar gaat rijden, maar ze is van mijn merrie, dus stiekum... :+

Afbeelding

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 17:56

@Supersambo: twee gebroken enkels? Dat lijkt me dus erg lastig... -O- zeker als je een paardje wilt gaan inrijden. Lekkere planning om dan over heggetjes te springen.

BTW, leuke paardjes zie ik voorbij komen!

Heb m'n avondmaaltje bij elkaar: plakjes courgette, tomaat en champignons om en om, olijfolie erover, light bieslook roomkaas erover, huttenkaas erover (allemaal lekker mager), peper en zout en in de oven. :9
Aardappelschijfjes erbij bakken. Moet goedkomen vanavond. :D

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 18:23

Hier is het een FLINK bord wortelstamp geworden....
Hij was zo lekker.... en kreeg van meerdere het advies om even ietsie meer te eten dus dacht laat ik het er maar meteen eens van nemen hahahaha

Dan krijg ik vanavond misschien niet al meteen de neiging om die taart aan te snijden hahahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 18:26

Gaat hier niet zo goed... Op de verjaardag van m'n zoontje kwam m'n oma met een hele boodschappentas vol koekjes, cakejes, zoutjes etc aan -O-

Maar ik eet niet meer zoveel als ik vroeger deed...

Hoop dat hubby snel dooreet :=

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 18:50

Supersambo dat veulentje ziet er leuk uit! en indd een ietsje te overmoedige actie..!

kebie jouwe ziet er ook leuk uit!! :D

wij eten vanavond bami! lekkerrr

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:44

Ik heb me ook plechtig voorgenomen nooit meer te springen zonder een paard :+
Vriendlief belde net, de avondplanner is ziek en hij moet werken tot laat dus die boerenkool bewaar ik voor morgen. Ik doe een soepje, misschien niet zo onhandig na die mega-wienerschnitzel van gister.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:49

oei Rock.... dat zijn moeilijke verleidingen ja.....

Heb zo'n klein vermoeden dat ik ook veeeeel te veeeeel heb ingeslagen hier........

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 19:51

hallootjes, mag ik me hier ook weer komen melden?
Heb me weer voorgenomen om gezonder te eten en 6 kilo mag er wel weer vanaf...
Hoop dat jullie kunnen helpen de motivatie te vinden!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 20:37

O: 2 bruine broodjes smeerkaas
T: stukje mars & 4 pepermuntjes. :')
A: Witlof met ham&kaas, stukje varkensvlees en aardappel..

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 22:08

Nou vandaag weinig zin in zondigen gehad! Ik heb mijn goede knie vandaag vernield dus echt sporten zit er weer even niet in vrees ik. Maandag zullen we het oordeel horen van de fysio knie was vandaag te dik om er iets mee te kunnen.

O: 2 boterhammen met delight
T: milkbreak
L: 2 boterhammen delight en groot glas water... had helemaal geen honger en wel veel pijn dus ook een naproxennetje ingenomen.
T: niets
A: paar frietjes (uit de tefalgeval zonder vet bakken)
T: nog geen idee, honger begint langzaam terug te komen dus mandarijntje en lu crackertjes denk ik

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 22:22

Buckje hoe hou je het vol!!!
knap hoor

Lillytjuh wat balen van je knie! hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 22:54

Ahh dikke knie..pijn..auw... :(:)

Maarre bevalt dat zo'n tefalding ? Heb ik ook nog wel eens over gedacht. Ik verik het om een frituurpan in huis te halen, maar frietjes in de oven is wel eens lastig (i.v.m. bv vlees in de oven) Is het minder vet dan ovenfriet ? En kun je er ook nog lekkere andere dingen mee maken ?

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 23:40

Ik vind het eerlijk gezegt echt een onding..... De frietjes zijn wel oke hoor maar snacks gaat niet en voor groeten en aardappeltjes etc vind ik m veel te onhandig. Daarbij vind ik m lastig schoonmaken. Zuslief wil m hebben dus wij gaan binnenkort weer gewoon een normale frietpan halen.

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 00:43

Niet doen dus, we houden het wel bij ovenfriet. Een frituur wil ik pertinent niet in huis. Dat is vragen om moelijkheden. Mijn schoonmoeder probeert me er al tijden één aan te smeren (maar ja die ziet me liever dik volgens mij). Heb dus ook gezegd dat mocht ze me toch een frituurpan voor mijn verjaardag (of voor die van vriend) geven. Dat het ding resoluut in de prullebak beland. (ach ja schoonmoeders ze was het ook al niet eens met mijn keuze voor een stofzuiger dus...)

En o ja, zoals alles zal ze dit ook wel lezen. Dat kan nog een interessant weekend worden :D

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 00:44

Hahaha zo is mijn schoonmoeder ook! Blij dat ik niet de enige ben haha

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 00:44

Ik heb vanavond stout 1 bakje chips gepakt. :o

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 00:52

ik een handje planets (nieuwe snoepjes van mars) heb hier een paar grote zakken staan dankzij vriendlief........ ik vond mezelf zielig hahaha dus ik heb een handje gepakt... nu heb ik buikpijn dus ik snoep toch niet verder. 1 handje moet kunnen!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 10:27

Handjes chips, planets van mars, stukjes mars, milkbreak... lekker bezig dames... >;) :P
Heb zelf gisteravond twee ini-mini dove caramelsnoepjes uit zo'n doosje celebrations gegeten. O:) :o

Hier is ook de frituurpan 6 jaar geleden het huis uit geflikkert. Ben niet eens zo dol op frietjes, maar vooral vanwege de frituurhapjes (bitterballen, vlammetjes, etc.). Uit zelfbescherming hebben wij ook dus geen frituurpan. Als we patat eten, is het ovenfriet. Maar zelf vind ik aardappeltoefjes of rostirondjes uit de oven lekkerder dan patat.

Gisteravond voor de 4de keer deze week gesport. Ging echt lekker! Ben wel flink verkouden aan het worden en last van m'n keel, dus helemaal fit ben ik niet. Toch voel ik me fitter dan voorheen als ik ziek was. Dus daar merk aan dat ik al fitter aan het worden ben.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 10:36

Zo, eindelijk tijd om even wat te typen :)
Goed, vier jaar geleden ben ik gaan samen wonen, moest toen een half jaar zeer stevig afstudeerstage lopen (6 uur sochtends eruit en 6 uur savonds weer thuis). Daarvoor woonde ik bij mn ouders, met een 'wat-lekkers-mag-in-het-weekend-policy' en ik tenniste zo'n 3x per week.
Toen ik ging samenwonen moest ik vanwege mijn studie dus helemaal stoppen met tennissen en dus bewoog ik helemaal niet meer (uiteraard wel paardrijden maar die 2x per week een half uur rondhobbelen telt niet echt mee natuurlijk).
Vriendlief is een snoepkont, dus ongemerkt vlogen de kilo's eraan!
Zelf ben ik niet eens zo'n snoeperd, maar meer een foute eter en iemand die blijkbaar wel echt veel moet bewegen om te zorgen dat het er niet aan blijft.

Goed, inmiddels na die 4 jaar zo'n 25kilo zwaarder geworden :o :o ;(

Volgende maand krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis, waar we een heel nieuw leven gaan beginnen en daarbij hoort ook een gezonde leefstijl.
Ben sinds deze week dus beter aan het opletten wat ik eet en daardoor is er nu alweer een kilo af :)

Mooi streven zou zijn om dit jaar 30kilo kwijt te raken, dan zit ik op mijn ideale gewicht.
Maar goed, ben altijd al stevig geweest, dus 20kilo zou ook al heel erg fijn zijn :D

Heb sinds kort de pillen van Alli, die ik inneem tijdens het avondeten; overdag eet ik fruit, brood enz. en daar zit natuurlijk geen vet in.
Heb gelukkig geen bijwerkingen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 11:34

Ik ben ook zoveel aangekomen toen ik ging samenwonen, en dat is er nooit meer echt afgegaan. Maar nu gaat het me lukken!
In 2008 woog ik ineens 90 kilo, daar zijn er toen zo'n 10 vanaf gegaan en uiteindelijk weer 5 bijgekomen ongeveer.

Nu ben ik officieel in september begonnen met afvallen en nu gaat het lekker!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 11:47

Ik zit nu op 2.1 kilo. Yeah

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 11:50

Zal blij zijn als de 90 weer in zicht is :x :=

Wij hebben afgelopen jaar een frituurpan gekocht.
We wonen naast een cafetaria maar daar halen we nooit wat op. In het begin om de week een frietje ongeveer, nu al heel lang niets meer. Sinds we de frituurpan hebben ook gemiddeld eens in de 14 dagen een frietje/gebakken aardappelen ofzo.
Dat kan ik ook prima laten staan dus!