Oh nee?

*ziet ineens een travestiet voor zich die een clithood wil terwijl hij overduidelijk een man in vrouwenkleren is*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Verdoving in je tepel? Lijkt me dat de verdoving net zo pijn doet als een naald erdoorheen? Als je daar niet tegen kunt, moet je gewoon geen piercings nemen vind ik.
Ok DQ. Ik ben zelf wel van de kleine balletjes, heb op mn tepel geloof ik ook maar 3 of 4 mm zitten... Tragus zelfs nog kleiner nu.. Maar thanks anyway, ik ga eens kijken wat ik ga bestellen.
Yv_ schreef:Verdoving in je tepel? Lijkt me dat de verdoving net zo pijn doet als een naald erdoorheen? Als je daar niet tegen kunt, moet je gewoon geen piercings nemen vind ik.
Ok DQ. Ik ben zelf wel van de kleine balletjes, heb op mn tepel geloof ik ook maar 3 of 4 mm zitten... Tragus zelfs nog kleiner nu.. Maar thanks anyway, ik ga eens kijken wat ik ga bestellen.
Yv_ schreef:Wat ik me nou afvraag... Ik wil zo graag een ringetje in mn tragus, maar zit eens op AOP te kijken en zie alleen ball closure rings staan... Ik dacht dat ook bij ringetjes de balletjes er gewoon opgeschroefd werden? Hoe gaat zo'n klemmend balletje in z'n werk? Blijft dat wel goed zitten?