Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

door school en andere hobbies kwam hardlopen een beetje links te liggen, maar met nieuwe rooster ben ik van plan twee keer per week hard te gaan lopen
even ergens een schemaatje vinden.
ging wel lekker maar merk wel dat ik even een tijdje onregelmatig heb gelopen
. En als ik mee deed aan een ladies run liep ik ergens vooraan
. Natuurlijk gaat het om je persoonlijke tijd, maar wetende dat je toch best goed kan meekomen met de koplopers is ook erg leuk. 
Helaas red ik het alleen op zondag om buiten te lopen, ga dat niet aan in het donker 's avonds, dan loop ik op de sportschool. Het is niet anders...
) mee starten! Ik loop nu nog maar héél af en toe (zo een om de twee weken ofzo) omdat ik de tijd (en vooral de zin) niet echt vind om tussen al mijn lessen (heb meer dan 30uur les/week, wat voor unief gigantisch veel is) en andere 'bezigheden' te gaan hardlopen. Nu begint mijn kerst'vakantie'/blokperiode binnen een goede twee weken, en ik heb mezelf voorgenomen om elke dag minstens 1x10minuten het blokje om te lopen, als het lukt smorgens en savonds. Als je hele dagen binnen achter je bureau met je neus tussen de boeken zit, dan zijn die tien minuten echt ideaal om eventjes dat hoofd leeg te krijgen, zonder toch écht moe te zijn.