Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 17:20

Nou... Dat was me het rondje wel! VRESELIJK!!!!!

Ik begon in een stralend zonnetje, en rende richting de maas. Er stond wel een fikse wind, dus de dijken over was flink aanpoten. Net toen ik op een open vlakte liep begon het me toch te onweren! Brrr, doodeng. Eenmaal bij het volgende dorpje aangekomen ben ik snel een straat ingerend met huizen, dat leek me toch veiliger. Inmiddels was het onweren opgehouden, maar waaide het echt ontzettend hard. Toen bleek dat het niet zo slim was om zomaar een straatje in te rennen en ik wist niet meer waar ik was! De lucht werd donkerder en donkerder, en ik begon lichtelijk in paniek te raken. Toen zag ik in de verte de bus rijden en toen ben ik daar maar heen gerend. Zo ben ik dus bij de rijksweg uitgekomen en wist ik de weg weer. Dus op naar huis, en dat ging wel lekker. Maar toen barste het noodweer los, en ik was nog zo'n dikke km van huis verwijderd. Ik heb kei en keihard gerend en ben helemaal gesloopt nu. Ik was tot mijn onderbroek zeiknat! Ik heb 8 km gelopen in een uur.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 18:56

Oh my.....Da's nie zo'n geweldig tochtje dus....Maar wel knap; 8km in een uur!

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 13:27

hallo daar ben ik weer een keer :wave:

beetje lang geleden, maar was 2 weken door de mexicaanse griep plat gegooid en daarna druk druk druk!
Heb al weken niet meer hardgelopen en ik denk dat ik ook weer vrolijk bij les 1 kan beginnen, balen..
ach t is wel goed geweest voor me shin splints :+

er was hier toch nog iemand die shin splints heeft gehad?

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 13:31

Sjonge dat is idd niet zo'n fijn rondje

Ik wou dit weekend beginnen met hardlopen
Eindelijk hersteld van een gescheurde spier en van ziekte (nee geen griep weet ook niet wat het was)
Val ik gisteren van me paard :=
En niet zo zachtjes ook.......

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 13:35

corientjuhh schreef:
Sjonge dat is idd niet zo'n fijn rondje

Ik wou dit weekend beginnen met hardlopen
Eindelijk hersteld van een gescheurde spier en van ziekte (nee geen griep weet ook niet wat het was)
Val ik gisteren van me paard :=
En niet zo zachtjes ook.......

:(:) dat is balen zeg

tinkerkatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 13:38

Ik heb vandaag weer gelopen. Had een week niet gelopen door drukte en het slechte weer. Ik kan me er niet toe zetten om in de stromende regen te gaan lopen. Als het miezert is het goed te doen maar als het plenst... bah. Ik heb les 8 gelopen, ik ben gewoon verder gegaan waar ik was gebleven en het ging erg goed. Ik heb totaal geen moeite met de lessen. Ik ben benieuwd wanneer het echt zwaar wordt. Hoop vanmiddag ook een uurtje droog te kunnen rijden. Dat is ook al een paar dagen niet gelukt vanwege het slechte weer. Rijden in de regen dat kan wel, maar als het onweert vind ik het echt niks. Volgens de radar zou het straks droog moeten worden hier. Ik hoop het...

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 14:14

@ Angela, brrr dat is niet fijn, lopen met onweer. Knap gedaan 8 km. We gaan een beetje gelijk op! :-)

@ Corien balen dat je zo hard gevallen bent. Hopelijk herstel je snel weer.

@ Tinker, lekker dat je er geen moeite mee hebt, goed teken toch !

Ik heb net ook weer een rondje gelopen in de regen. Het lopen gaat heerlijk, alleen voel ik mijn rechter enkel een beetje. Ik heb dus superrustig aan gedaan. 3.5 kilometer in 28 min. Gewoon lekker langzaam gelopen. :-)

Ik vind dat we nu wel genoeg regen hebben gehad, bah. Dan nog liever -10.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 14:53

Zo, kom net ook even terug van een rondje :) door school en andere hobbies kwam hardlopen een beetje links te liggen, maar met nieuwe rooster ben ik van plan twee keer per week hard te gaan lopen :) even ergens een schemaatje vinden.

Net heb ik gewoon even 1x15 en 2x15 met 2 min pauze tussendoor :) ging wel lekker maar merk wel dat ik even een tijdje onregelmatig heb gelopen :))

didigirl_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:02

Hoi,
Ik heb niet alle 56 pagina's doorgelezen. maar misschien leuk voor diegene die een beetje fanatiek aan het worden zijn. Volgend jaar 13 juni is de ladiesrun in rotterdam. Ik had me er vorig jaar voor ingeschreven zodat ik een stok achter de deur had. Harstikke leuk, je kan de 5km en 10km doen. En het is nog voor het goede doel ook ;)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:11

Er zijn wel meer leuke runs :D

23 december ga ik verkleed als kerstman 5 km door het hartje van Rotterdam rennen :')

didigirl_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:26

ja die is ook zeker leuk. Maar ik vind wel, teminste dat ervaarde ik persoonlijk. Dat als je mee gaat doen aan hardloopwedstrijden in het begin, het toch wel het leukst is tegen vrouwen. Heb in het begin een paar wedstrijden gelopen waar zowel mannen als vrouwen aan mee mochten doen voor mij werkte dat erg demotiverend liep ergens achteraan :') . En als ik mee deed aan een ladies run liep ik ergens vooraan *\o/* . Natuurlijk gaat het om je persoonlijke tijd, maar wetende dat je toch best goed kan meekomen met de koplopers is ook erg leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:33

Ik loop echt puur voor mezelf, en probeer dan ook een beetje achteraan te starten. Zo word ik niet de hele tijd ingehaald, en mijn nettotijd is voor mij toch het belangrijkste.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 16:00

Mij interesseerd het echt niet dat ik ingehaald word :') daar ben ik heel nuchter in; als ik die streep maar haal! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 16:01

Roane schreef:
Mij interesseerd het echt niet dat ik ingehaald word :') daar ben ik heel nuchter in; als ik die streep maar haal! :D

Precies, ik vind het alleen vervelend als je iedere keer aan de kant word geduwt door de inhalers.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 16:08

JA! Daar irriteerde ik mij wel aan!

Okotber; run van 7.5 km, kreeg zo een por in m'n zij omdat een ander er door wou :+ niet normaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 16:15

Ik had dat ook, was een loop van 6 km, en de vrouwen mochten eerst starten. Dus dat hebben we gedaan, maar toen kwamen de mannen er aan gevlogen. Schreeuwen, duwen en flink porren omdat ze er door wilden. Het straatje was niet zo breed, dus echt opzij kon ik ook niet.. Sukkels!

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 18:07

Ik zou ook alleen voor mijzelf lopen. Je eigen tijd verbeteren en niet die van een ander :-)
Maar als ze gaan duwen, dan zou ik dat ook niet zo fijn vinden. Lekker vriendelijk zeg. Doe mij dan maar een endurancewedstrijd ;-)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:52

Hier vanmorgen ook weer lekker hard gelopen. Veel heuveltjes gelopen, dus errug zwaar, maar wel lekker.

Echt een wedstrijd zie ik mezelf ff niet doen nog. Loop vooral nog voor mezelf.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 09:19

Hey dames, ik denk dat ik even een week rustig aan doe. Mijn achillespezen zijn echt een beetje gevoelig. Auwie. Ik baal als een stekker, maar eigen schuld dikke bult. Ga een week niet lopen denk ik. Ik vind hardlopen verslavend werken altijd, dus ik baal echt. haha

@ Wenk, lijkt me heerlijk om heuveltjes te rennen, wel zwaar. pfff.

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 09:39

Goedemorgen!!

En ik ben nog steeds niet weer begonnen. *zucht* hoe lang kan het duren voordat een enkel weer pijnloos is?
Baal hier zo van!!!!!!!!! Was zo goed bezig en nu raak ik alles weer kwijt.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 09:54

Komt vanzelf weer Emilia!

Jij ook een weekje rust Jeaninne...

Heuveltjes lopen is idd zwaar en lekker... :j Helaas red ik het alleen op zondag om buiten te lopen, ga dat niet aan in het donker 's avonds, dan loop ik op de sportschool. Het is niet anders...

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 12:02

*slik* heerlijk hardloop weer! Kan nu toch niet, maar als het morgen dit weer is dan baal ik wel. Maar dan ga ik wel lekker een butienrit maken.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 12:03

Morgen wordt het ook mooi weer.... :j

SuzieQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 12:04

Ik ben ook begonnen met hardlopen, de eerste keer dacht ik een rondje te gaan maken van een half uurtje, bleek ik 1,5 uur onderweg te zijn. Heb echt dagen en dagen spierpijn gehad := := :=

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 12:10

Ik ga er binnenkort ook (weer :z ) mee starten! Ik loop nu nog maar héél af en toe (zo een om de twee weken ofzo) omdat ik de tijd (en vooral de zin) niet echt vind om tussen al mijn lessen (heb meer dan 30uur les/week, wat voor unief gigantisch veel is) en andere 'bezigheden' te gaan hardlopen. Nu begint mijn kerst'vakantie'/blokperiode binnen een goede twee weken, en ik heb mezelf voorgenomen om elke dag minstens 1x10minuten het blokje om te lopen, als het lukt smorgens en savonds. Als je hele dagen binnen achter je bureau met je neus tussen de boeken zit, dan zijn die tien minuten echt ideaal om eventjes dat hoofd leeg te krijgen, zonder toch écht moe te zijn.
Ik heb het geluk dat ik ondertussen wel een basisconditie heb opgebouwd, en ik uiteindelijk wel met 3x1minuutje op adem komen, de vijf kilometer gelopen kan krijgen. Die tien minuutjes zouden dus wel moeten gaan.....