Jammer dat je geen tips hebt
 Jammer dat je geen tips hebt  , weet zelf ook even niet goed hoe ik het naast me neer moet leggen. Hoop wel dat ik daar nog achter zal komen.
 , weet zelf ook even niet goed hoe ik het naast me neer moet leggen. Hoop wel dat ik daar nog achter zal komen.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jammer dat je geen tips hebt
 Jammer dat je geen tips hebt  , weet zelf ook even niet goed hoe ik het naast me neer moet leggen. Hoop wel dat ik daar nog achter zal komen.
 , weet zelf ook even niet goed hoe ik het naast me neer moet leggen. Hoop wel dat ik daar nog achter zal komen.                                                         
 Mijn wereld is ingestort en mijn toekomst droom in rook opgegaan. Mijn werk (paardenverzorgster/trainster) kan ik niet meer doen en veel soorten ander werk in de paarden wereld is ook verkeken. Veel van mijn hobby is nu ook niet meer mogelijk. (oa kanoën, bergklimmen)
  Mijn wereld is ingestort en mijn toekomst droom in rook opgegaan. Mijn werk (paardenverzorgster/trainster) kan ik niet meer doen en veel soorten ander werk in de paarden wereld is ook verkeken. Veel van mijn hobby is nu ook niet meer mogelijk. (oa kanoën, bergklimmen) Ik woon alleen en heb een dag taak om mijn huishouden te doen. Met mij leven 3 honden 3 katten 1 kip en 2 pony's. Samen met een ergotherapeut een schema gemaakt met wat en hoeveel ik per dag kan/moet doen, en toch blijk ik al maanden met een slijmbeurs ontsteking rond te lopen. Door de tramadol niet op tijd gevoelt. Het idee om 40 uur per week te moeten gaan werken zorgt voor een flinke stress aanval. Ik loop inmiddels (op eigen initiatief) bij een psygoloog (jungiaanse psygolochie, geen ggz) En boek goede voor uitgang met ups en downs, maar toch gaat het beter. Ik heb nog een lange weg te gaan.
  Ik woon alleen en heb een dag taak om mijn huishouden te doen. Met mij leven 3 honden 3 katten 1 kip en 2 pony's. Samen met een ergotherapeut een schema gemaakt met wat en hoeveel ik per dag kan/moet doen, en toch blijk ik al maanden met een slijmbeurs ontsteking rond te lopen. Door de tramadol niet op tijd gevoelt. Het idee om 40 uur per week te moeten gaan werken zorgt voor een flinke stress aanval. Ik loop inmiddels (op eigen initiatief) bij een psygoloog (jungiaanse psygolochie, geen ggz) En boek goede voor uitgang met ups en downs, maar toch gaat het beter. Ik heb nog een lange weg te gaan.                                                         

Op stal was wel fijn, lekker haar even gepoetst, ze was erg vuil dus ik had eer van m'n werk. Ook fijn even mn gedachtes kunnen verzetten want die moet je wel bij haar houden. Heb je een rustige avond/week in de planning?
 Op stal was wel fijn, lekker haar even gepoetst, ze was erg vuil dus ik had eer van m'n werk. Ook fijn even mn gedachtes kunnen verzetten want die moet je wel bij haar houden. Heb je een rustige avond/week in de planning?                                                         

jantineS schreef:Hoi maaike welkomFijn dat je nog kan werken en dat je werkgever zo meeleeft. Hoe is het bij jou gekomen?
Hoe is het met iedereen deze zaterdag middag? Ik ben al weer ietsjes op geknapt gelukkig. Ik had zowieso gister avond een ingeving. Ik denk dat het goed is dat we allemaal heeeel lief moeten zijn dit weekend (en de andere dagen natuurlijk ook)

Pollewoppy schreef:Hey angela,
Fijn om wat van je te lezen. Wat gaaf dat Pascal je ten huwelijk heeft gevraagd op de Brouwersdam! Jammer dat zijn broertje er zo lauw op reageerde zeg! Kan me voorstellen dat dat een domper was. Waarom zie je zo op tegen je afspraak bij het UWV? Ben je bang dat ze je weer aan het werk sturen?
 ik ben zo bang dat ze vinden dat ik weer 'beter' ben..
 ik ben zo bang dat ze vinden dat ik weer 'beter' ben..   Terwijl ik eigenlijk mezelf niet in staat acht om te werken..
  Terwijl ik eigenlijk mezelf niet in staat acht om te werken..                                                         

Angela_ schreef:Ik weet niet goed hoe ik het moet formuleren namelijk, ik heb geen zelfmoordgedachten meer, maar happy ben ik niet.

(Omdat je niet wil zeuren)
 (Omdat je niet wil zeuren)