[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 09:10

Kelly0708 schreef:
@sanet hele mooie tattoo!pijnlijke plek?

Viel opzich mee.. meer naar het midden van mijn buik was het nog wel te doen, maar over de zijkant is wel een gevoelige plaats (sowieso als iemand je daar al prikt of kietelt dan is het al naar). Dus het inkleuren daar (wat dus ook als laatste gebeurde, en ik mocht niets zeggen, want dan bewoog ik teveel, dus ik was het inmiddels al redelijk beu :D ) vond ik echt best wel vervelend...

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:15

Vicky_88 schreef:
hahaha ja dat had ik ook op mijn voet... hij mocht nog wel ff doorgaan :7
lag daar een beetje te sussen terwijl hij mijn voet aan het tattoeeren was :Y)

Bovenop je voet?
Deed geen pijn?
Goed zo!!! Blijf dat herhalen :P
Dan kan deze schijtebak verder met lef verzamelen ;)
Ik heb een wenkbrauw piercing, deed totaal geen pijn
Heb een tattoo op mn enkel, iedereen had gezegd dat die buitenlijnen zoooo pijn deden, vond ik meevallen dus was helemaal happy toen dat klaar was, maar toen ie ging inkleuren vond ik dat ineens een stuk minder leuk.. auw! Vandaar dat ik het behoorlijk spannend vind die uit te laten breiden naar mijn voet

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:16

Ik vond m'n lies wel meevallen, enkel de stukjes dat hij de huid strak trok en hij over het bot ging voelde ik wel wat. Hoe zit het eigenlijk met het schouderblad? Ik ga daar eind deze maand eentje laten zetten van ca. 8 x 8 cm in het zwart en wellicht enkele donker paarse lijnen.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:19

Schouderblad voelde ik niks van. Was 15 toen ik hem liet zetten. Hij zat een beetje te rommelen achter mijn rug en toen vroeg hij opeens: ' gaat het nog? '
Ik had echt niet door dat hij al begonnen was, voelde alleen maar het trillen van dat apparaat en verder niks.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:27

_rosita_ schreef:
Vicky_88 schreef:
hahaha ja dat had ik ook op mijn voet... hij mocht nog wel ff doorgaan :7
lag daar een beetje te sussen terwijl hij mijn voet aan het tattoeeren was :Y)

Bovenop je voet?
Deed geen pijn?
Goed zo!!! Blijf dat herhalen :P
Dan kan deze schijtebak verder met lef verzamelen ;)
Ik heb een wenkbrauw piercing, deed totaal geen pijn
Heb een tattoo op mn enkel, iedereen had gezegd dat die buitenlijnen zoooo pijn deden, vond ik meevallen dus was helemaal happy toen dat klaar was, maar toen ie ging inkleuren vond ik dat ineens een stuk minder leuk.. auw! Vandaar dat ik het behoorlijk spannend vind die uit te laten breiden naar mijn voet

op de boven-zijkant indd :j
was erg lekker :+

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:45

Tattoo op je voet lekker? Ik heb m op de bovenkant van mn voet, maar was erg blij dat het maar kleintjes waren en dus na een kwartiertje klaar waren, want ik vond het alles behalve prettig, haha :Y)

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:04

cruesli schreef:
Tattoo op je voet lekker? Ik heb m op de bovenkant van mn voet, maar was erg blij dat het maar kleintjes waren en dus na een kwartiertje klaar waren, want ik vond het alles behalve prettig, haha :Y)

ik vond het echt heerlijk ;) zal vanmiddag eens een foto maken, kunnen jullie zien waar ie staat ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:05

Schouderblad voelde ik ook bijna niet. :D

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 15:34

cruesli schreef:

Stil, jouw antwoord wil ik niet lezen/horen :P
Brrr haha
Hebben jullie trouwens erg last gehad van een opgezwollen voet/vocht vasthouden?

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 15:36

_rosita_ schreef:
cruesli schreef:

Stil, jouw antwoord wil ik niet lezen/horen :P
Brrr haha
Hebben jullie trouwens erg last gehad van een opgezwollen voet/vocht vasthouden?

Nope :Y)

Nergens last van. alleen sokken/schoenen aan en uit was de 1e week minder fijn, maar niet echt pijnlijk ;)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:53

ik weet nog met mijn onderrug dat ik elke keer mijn broek een stuk naar beneden droeg, zag er vast heel charmant uit. Daarna deed ik hem weer juist helemaal eroverheen trekken, ook erg sexy natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:55

rockwitch schreef:
ik weet nog met mijn onderrug dat ik elke keer mijn broek een stuk naar beneden droeg, zag er vast heel charmant uit. Daarna deed ik hem weer juist helemaal eroverheen trekken, ook erg sexy natuurlijk.

Gewoon zo onder je kont hangen net als al die puberale jongetjes!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:01

haha ja joh zo liep ik er ook ongeveer bij hahahaha, zat echt niet lekker, maar ja anders schuurde het en dat was helemaal niet prettig.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:02

ik zat 2uur nadat de tat in mn zij is gezet al op het paard := nog net niet met folie en al :Y)

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:17

Met het inkleuren van mijn salamander op mijn enkel lag ik ook bijna te slapen hoor, alleen af en toe een serieuze kietelbui moeten inhouden.
Die man zat echt zo dom te kijken naar me dat ik moest lachen :')

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:46

Ik heb de eerste paar dagen een thuis-broek aangehad, zodat ik het elastiek onder mijn paardjes kon doen :) Nu draag ik gewoon weer broeken. Overigens zat ik drie dagen later wel alweer met spijkerbroek en riem op het paard te hobbelen :o

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:52

heeft de zon( ook zonnenbank ) eigenlijk invloed op je tattoo ?

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:16

Chellaa, ik heb er nog geen last van gehad, zowel van de zon als je zonnebank :) maar mijn tattoo is dan ook op mijn enkel. Ik denk wel dat als je tattoo op een plaats zit waar gemakkelijker zon aan kan zoals bv je onderrug of arm je tattoo misschien vlugger zal verkleuren ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:26

Mijn enkel was wel wat opgezwollen ja....tis nu weg.
Ik had hem op vrijdag laten zetten en ben ook gewoon de volgende dag gaan rijen....:')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:38

wie heeft er hier kleine voetjes en tekst?

ik wil dolgraag tekst op me voet die voor mij veel betekend, maar met mijn maat 36/37 heb ik niet veel ruimte..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:38

de zon heeft invloed omdat ze de kleuren kan vervagen :) en zo blijft je tat dus minder lang mooi. beste wat je kan doen is als hij net gezet is eerste maanden uit de zon blijven ermee en daarna altijd! insmeren met factor 50. op die manier blijft je tat het mooiste :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:39

is het veel tekst kell?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 20:02

De bekende "what doesn't kill, makes you stronger" ik heb al veel meegemaakt in mn nog kersverse leventje en dit hou ik gewoon altijd voor me, ik zou er ook nog graag een tak met cherryblossom onder willen...

BTW, als er iemand is die dit in het elfs kan maken, dat spreekt me ook heel erg aan :j

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 20:30

Ik ben toevallig bij dit topic gekomen, heb het net helemaal doorgelezen.
Ik ben wat jonger dan de rest hier. Ik wil al heel lang een tattoo. Wat veel mensen hier ook aangeven, wil ik een tattoo voor mijzelf, met een speciale betekenis eraan. Ik wil geen tattoo om het "hebben van een tattoo".

Heb het er al vaak met mijn moeder over gehad, en zij wil, mits het een bijzondere betekenis heeft met mij meegaan.

Is het zo dat beide ouders mee moeten?

Ik wil een tattoo met iets van mijn paard erin. Of iets dat naar hem verwijst. Heb verder nog helemaal geen schets oid, maar wel al een idee van wat ik wil. Ik wil mij een beetje rustig oriënteren in de wereld van de tattoo, zodat ik een tattoo kan laten zetten waar ik trots op kan zijn. :o

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 20:43

Ik was nog geen 16 toen ik mijn tattoo liet zetten, 1 ouder moest er mee, in mijn geval is mijn mam meegegaan :) . Als je een tattoo met een speciale betekenis wilt moet je eens langsgaan bij een shop, zij kunnen die wel voor je tekenen als je zelf geen inspiratie hebt :) .
Ik heb onlangs een tattoo laten ontwerpen met een S erin die verwijst naar mijn paard en woensdag mag ik het laten zetten :D