[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vue

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:11

Doe ik ook met m'n piercings zodra ze gaan irriteren ofzo :j Unicura kan nooit kwaad.

MD geneest goed... heb er nauwelijks last van. Alleen gisteren even toen ik er met mn nagel achter bleef hangen omdat ik jeuk had en vergat dat er een piercing zat :+

Dankjewel Natje_Spirit !

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:56

na hoe lang is de staaf verwisseld in jullie tong? ik ga het gewoon zelf doen, de lange staaf tikt tegen mn tanden wat heel irri is, maar misschien moet ik nog even een paar daagjes wachten :+

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:59

Ik kom hier even om de hoek kijken. :)

Wou vanmiddag een tongpiercing laten zetten, maar het bleek dus dat er middenin in tong ook een ader loopt. :\ Was dr zo beduusd van dat ik dr helemaal niet meer aan heb gedcaht om te vragen of ze hem dan niet daarnaast kunnen zetten.

Zou dat dus mogelijk kunnen zijn, dat je tongpiercing niet helemaal in het midden van je tong wordt gezet, maar ietsjes daarnaast? Of is het risico te groot dat ze dan alsnog door die ader heen prikken?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:13

hij word altijd iets schuin gezet myrtje, maar vraag even een second opinion aan bij een andere piercer, de eerste wilde hem bij mij ook niet zetten véél te veel aders dat ging mis, ik ben naar de 2de gegaan en ik heb nu inmiddels anderhalve week een tongpiercing :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:16

net lekker brutaal toch gewisseld, scheelt een hele hoop als je al een hoop piercings hebt, appeltje eitje ging uiteraard in 1x

Afbeelding
links heb ik nu dus in, bovenop roze miniballetje, onderkant nog kleiner balletje, staafje is 16 mm heb heb nog wat ruimte over, maar jeetje wat lucht dit op, hij tikt niet meer en ik voel helemaal niets meer in mn mond :))

Afbeelding
klein he :)) maar dat vind ik mooi, je ziet hem nu niet :)) achteraan zie je nog de afdruk van het superballetje.

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:18

Oh wat gaaf! Bij jou is hij dus ook iets van het midden gezet, zie ik. Nou, dan ga ik van de week maar ff naar een andere shop, kijken wat ze daar over mn tong te zeggen hebben.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:19

van boven zit hij echt precies in het midden, foto vertekend een beetje omdat hij uitsteekt, maar van onder zit ie wel schreef, zal ff betere foto maken :j

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:19

knap DQ ! :j vind em ook helemaal mooi zo :):)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:24

Afbeelding
je ziet duidelijk de middenlijn bij mij daar zat een tongriem, maar die is door een ongelukje verwijderd, wat maar goed is ook, anders had hij niet lekker gezeten vrees ik _O-

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:25

Bij mij is ie ook iets naast t midden gezet en idd van boven lijkt t recht te zitten ;)

Hmm een MD wil er ook een maar doet dat niet ontzettend zeer, hoe gaat dat zetten eigenlijk?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:25

Paljassofie schreef:
knap DQ ! :j vind em ook helemaal mooi zo :):)

ja super hot :):) zal morgen ff digi foto maken, nu niet want heb nog mn out of bed look :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:27

Korleon schreef:
Bij mij is ie ook iets naast t midden gezet en idd van boven lijkt t recht te zitten ;)

Hmm een MD wil er ook een maar doet dat niet ontzettend zeer, hoe gaat dat zetten eigenlijk?

als je je tong uitsteekt moet je kijken naar je lip, dan kan je het goed zien :j

md word gezet met een soort naaldje waarmee ze een stukje huid weghalen, dan schuiven ze het sierraad erin, ik vond het toendertijd geen pijn doen, alleen het sierraad erin is niet zo lekker gevoel maar minder als een piercing vind ik.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:30

okay! wat is een fijne plek waar je niet snel ergens achter blijft hangen? en blijft er een groot litteken over als je m eruit haalt?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:36

ik heb een best groot litteken, maar dat kwam omdat die van mij eruit floepte :+

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:52

Lucht echt op he, zo'n korter staafje :D
De mijne moest na 9 dagen verwisseld worden, maar carnaval zat er tussen.Dus is ie na 14 dagen verwisseld.

Mijn tongpiercing zit ook iets of wat scheef, maar dat valt helemaal niet op tenzij je er echt op let en er goed naar kijkt.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 18:23

niet alleen het staafje, ook de balletjes, hij tikt niet meer tegen me tanden, praten gaat veel makkelijker, en het is net of hij er niet meer zit :))

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 19:11

haha ik heb dus iets langer staafje en merk t verchil wel maar mn tong doet tenmisnte niet meer zo zeer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 20:07

Ik heb eigenlijk nog een redelijk lang staafje in m'n tongpiercing, vind ik fijner. Kan ook echt niet meer zo'n 'gewoon' klein balletje erop, vind ik niet lekker zitten nu ik aan die grote pil ben gewend. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 20:09

Dinniej schreef:
Waarom [naam]? :\

Mijn labret vond ik niks meer aan en had ik sowieso een retainer inzitten, toen had ik zoiets van ja. ga er maar uit. _O-

Mijn labret blijft aankloten, hij is nooit mooi schoon ofzo. Ga maar weer terug naar de snakebites. :j

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 22:48

Myrtje; Gewoon even vragen voor de zekerheid, bij mij is hij ook iets naar de zijkant en iets verder naar voren dan normaal gezet, maar heb verder geen problemen :)
Kelly; Zit een stuk fijner he? Leuk balletje trouwens :j Ik mocht na 2 weken een korter staafje in mijn tong, maar die ik nu heb is ook iets te lang, dus moet nog eventjes voor een kortere kijken.

Ik laat mijn oren niet meer stretchen, vriendin van mij had nog 2 van die fake tunneltjes liggen en die deed ik in en ik vond het niet mooi staan bij mezelf :)
Dus ik zit te denken om er nog een piercing bij te nemen, liefst een navelpiercing, maar ik twijfel, omdat ik van een paar mensen heb gehoort dat hij snel ontsteekt enzo.
Wat is jullie ervaring ermee? Kwa genezing etc? Waar maken jullie het mee schoon? Unicura of?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 22:50

schoonmaken unicura. Ik zelf durf, als hij irriteert, ook zalf te smeren maar daar is niet iedereen fan van. :) Voor mij werkt het. Je moet zelf een beetje zoeken wat voor jou lichaam het best werkt.

Genezing, het schijnt geen makkelijke piercing te zijn. Heb van mijn onderste geen enkele last gehad (nooit gehad en nu nog steeds niet) mijn bovenste is door littekenweefsel en die is nog altijd niet echt fijn... Hij is nog steeds gevoellig en nu mijn MD aan het kl*ten is doet ie gezellig mee ;) Maar de onderste heb ik echt nooit last van gehad. :) Eerste keer bij de gewone was fout gepierced dus daar heb ik ook veel last van gehad maar dat "geld" dus niet voor het normale. :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 22:53

Oke, ja ik heb zelf nog geen navelpiercing gehad, dus dit word mijn 1e :) En wat voorn zalf smeer jij erop dan, aangezien iedereen daar niet zon fan van is? :) Hoorde ook van een meisje dat het best wel een gevoelige piercing is om te laten zetten. Weet niet hoe dit voor jouw was? Heb best wel een hoge pijngrens, zolang ik maar niet naar het naaldje kijk haha.
En wat voor staafje krijg je erin als hij gezet is?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 22:56

Ehm ik kan niets verdragen op mijn buik dus voor mij was de gewone al niet echt fijn (wel dragelijk) maar die door littekenweefsel was ronduit hel. Maar ik heb ontzettend stroef vel in mijn buik. ;) Na het zetten van die door littekenweefsel zei hij al van "dat ging moeilijker dan ik gewend ben" en na mijn MD's wist hij het zeker :') Ze moeten flink duwen op die naald om hem er doorheen te krijgen. Dus ik ben geen goede graadmeter. :)

Staafje is gewoon een bananabarbell, afhankelijk van je piercer van 10mm of 12 mm. (ik had 12 en er zit nu 10 in)

Ik gebruik Terramycine. (oogzalf dus, maar ze hebben hem nu ook in de vorm van huidzalf). Werkt bij mij beter dan eender welke andere manier. Op zoutbadjes reageert mijn lichaam nl niet fijn. :)
Op mijn MD heb ik nu wat straffere zalf voor een paar dagen (aangeraden door piercer) ivm aardige ontsteking. Ik plak het dan wel af dat er geen vuiltjes in de zalf kunnen gaan zitten. Gewoon steriel gaasje er op (met plastick onderkant dat de zalf niet in het gaasje dringt) en hup.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 30-08-09 23:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 23:01

Korleon: Ik vind gewoon piercen ook pijnlijker/vervelender dan MD :j
Heb er, zoals je op de foto zag, nu sinds donderdag een onder mijn sleutelbeen zitten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 23:05

Sleutelbeen vond ik inderdaad ook niet zo pijnlijk :n