Unicura kan nooit kwaad. MD geneest goed... heb er nauwelijks last van. Alleen gisteren even toen ik er met mn nagel achter bleef hangen omdat ik jeuk had en vergat dat er een piercing zat
Dankjewel Natje_Spirit !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Unicura kan nooit kwaad.

Was dr zo beduusd van dat ik dr helemaal niet meer aan heb gedcaht om te vragen of ze hem dan niet daarnaast kunnen zetten.

maar dat vind ik mooi, je ziet hem nu niet
achteraan zie je nog de afdruk van het superballetje.

Korleon schreef:Bij mij is ie ook iets naast t midden gezet en idd van boven lijkt t recht te zitten![]()
Hmm een MD wil er ook een maar doet dat niet ontzettend zeer, hoe gaat dat zetten eigenlijk?

Ik mocht na 2 weken een korter staafje in mijn tong, maar die ik nu heb is ook iets te lang, dus moet nog eventjes voor een kortere kijken.
Voor mij werkt het. Je moet zelf een beetje zoeken wat voor jou lichaam het best werkt.
Maar de onderste heb ik echt nooit last van gehad.
Eerste keer bij de gewone was fout gepierced dus daar heb ik ook veel last van gehad maar dat "geld" dus niet voor het normale.
En wat voorn zalf smeer jij erop dan, aangezien iedereen daar niet zon fan van is?
Hoorde ook van een meisje dat het best wel een gevoelige piercing is om te laten zetten. Weet niet hoe dit voor jouw was? Heb best wel een hoge pijngrens, zolang ik maar niet naar het naaldje kijk haha.
Na het zetten van die door littekenweefsel zei hij al van "dat ging moeilijker dan ik gewend ben" en na mijn MD's wist hij het zeker
Ze moeten flink duwen op die naald om hem er doorheen te krijgen. Dus ik ben geen goede graadmeter.