Nou Flappie jij bent indd al druk bezig geweest, lief dat jij zijn ontbijtje gemaakt hebt. Foe je hebt nog wel een hoop op de planning, 1 voor 1 en wat niet belangrijk is gewoon laten doen.
Civ, ik vind alleen maar slim dat je deze week nog thui sblijft, goed uitzieken is van belang niemand heeft er wat aan als je half ziek op je werk gaat zitten. Dus geniet van het weer, blijf maar lekker in de tuin dan , ook niet verkeerd

Update van deze angst patient is... ik heb de nacht goed overstaan, ibu 800 en prima geslapen.
Maar ja nu komt ie kreeg ik vanmorgen op mijn werk een goeie pijn aanval dus ik ben even heel stoer en wij geweest en heb de dokter gebeld, vragen gesteld en beantwoord, dus ik moet er vanmiddag heen, tandarts kan weinig doen volgens hun want ze gokken op een flinke kaakholte ontsteking, al mijn kiezen zijn ok geen last niks alleen pijn in mijn keken oor en hoofd... ik ben benieuwd.. duimen jullie aub dat ik met AB of andere pillen thuis kom.. ik wil geen messen of prikken!!!