Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loesss

Re: Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:58

Daniella, super om te lezen dat je zo een goede begeleiding hebt! Klinkt echt erg goed!

Hier gaat het nog steeds goed, ik ben me heel bewust van wat ik eet en wat ik niet eet. Hoewel ik nu helemaal niet meer echt streng lijn val ik wel af. Vanochtend 59.2 op de weegschaal. Volgende week donderdag wil ik rond de 58.8 zitten en dan op 16 augustus als ik op vakantie ga het liefst op 58 of 57.5 kg, moet lukken :)! Heb trouwens net heel suf fotos in bikini gemaakt, is wel goed zeg, eens realistisch naar het plaatje kijken en beseffen dat ik echt niet meer moet zeuren en trots moet zijn op mezelf!

Morgenochtend ook sporten!

Bijzonder hoe goed hier eigenlijk iedereen steeds gaat! You go ladies!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:34

Kwam vandaag bij de sportschool in Rosmalen en die gaan ook Zumba doen! Dus ik moet even kijken waar ik nu ga! hahaha

Vandaag een snoep dagje gehad dus ik post m maar niet! Morgen moet ik beter mijn best doen!!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:43

Was gister bij de dieetiste en ben 4.4kg afgevallen in 2 weken *\o/*

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:49

Wouw Romeo wat een prachtig resultaat :D

Gisterenavond tijdens de training zag ik gewoon duidelijk dat ik een stuk slanker geworden ben :P
Helaas ben ik daarna volledig doorgeslagen op verjaardag van mijn broertje en heerlijk nootjes zitten kanen, maar ik was ook een behoorlijk emo :(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:52

Nou mijn lichaam wordt door het sporten 2 x per week echt wel strakker. Ik doe nu 2x per week Bodypump en pak al bijna het dubbele gewicht erop waar ik mee begon. Gaat echt lekker.
Ik zie het ook al aan mijn lijf na bijna 2,5 maand.

Maar gewicht?? :n

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:55

Maar je ziet duidelijk resultaat Suzanne

Doe je ook vetmetingen e.d.
Want is het niet zo dat jij heel veel spieren aanmaakt, dus dat daarom je gewicht gelijk blijft :?

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:57

Mijn dieetiste meet me idd door en zie daarbij het vet gehalte verminderen. Het is wel fijn voor jezelf want soms kom je aan en dan is het alleen maar vocht.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:58

Dat weet ik niet of het vetgehalte mindert. Ik zie wel een sterker lijf maar goed de weegschaal liegt niet.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:00

Kan je niet op de sportschool een meting laten doen???

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:01

miep1979 schreef:
Kan je niet op de sportschool een meting laten doen???

Zal het eens vragen, misschien wel.

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:04

Super Daniella en Romeo!! Jullie gaan goed!!

Suzanne ook goed bezig! Een strak lichaam is meer waard dan een kilo minder!

Loesss gaat goed! Het lijkt mij ook dat je niet mag klagen :D Maar wat zou je uiteindelijk streefgewicht dan zijn? Of zit je daar al wel op?

Vanavond uit eten, dus ik heb voor vandaag maar flink wat fruit ingepakt, hopelijk lukt het daarmee en kan ik voor vanavond nog ietwat compenseren. De weegschaal was vanochtend echt ubervriendelijk, dus dat is wel een extra motivatie om vandaag wat honger te lijden :P Het wordt alleen wat genant als ik zo ga zitten knorren. Ik zit nl met nog 2 man op de kamer }:0

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:07

Veel water en thee drinken Kebie en af en toe je maag streng toespreken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:17

Ik sta al even stil, totaal 50 kilo nu. Mijn schildklier rommelt erg en ik mag van de huisarts niet meer afvallen. Dus ik ga jullie verlaten, ik wens jullie wel allemaal erg veel succes!

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:21

faye schreef:
Ik sta al even stil, totaal 50 kilo nu. Mijn schildklier rommelt erg en ik mag van de huisarts niet meer afvallen. Dus ik ga jullie verlaten, ik wens jullie wel allemaal erg veel succes!

_/-\o_ je hebt al een super resultaat behaald +:)+
Veel sterkte met je schildklier en succes met dit gewicht behouden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:23

Thanks kebie! Het was een lange weg en behouden is moeilijk met de schildklier, maar ik ga er wel voor. (al word ik soms moedeloos van het levenslange gevecht door die klier).
Dus volhouden meiden!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:47

faye schreef:

Vaarwel ;(
Wel monsterlijke prestatie, 50 kilo :roll:
Succes met die vervelende klier :=

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:18

Ben vanmorgen bij de dietiste geweest... 60.5 *\o/*
Ik mag nou ook een fase hoger, dus fase 4. Nou mag ik 's morgens ook weer brood eten en eet ik weer normale maaltijden mee. Ik mag alleen nog geen koolydraten bij het avond eten.
Ik heb wel nog repen en brood meegenomen voor in de avond!..

Ik ga het vieren met een lekkere lunch met een vriendinnetje :D

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:19

faye schreef:

Wat een super resultaat, hier mag je heel trots op zijn!! :D

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:41

kebie schreef:
Super Daniella en Romeo!! Jullie gaan goed!!

Suzanne ook goed bezig! Een strak lichaam is meer waard dan een kilo minder!

Loesss gaat goed! Het lijkt mij ook dat je niet mag klagen :D Maar wat zou je uiteindelijk streefgewicht dan zijn? Of zit je daar al wel op?

Vanavond uit eten, dus ik heb voor vandaag maar flink wat fruit ingepakt, hopelijk lukt het daarmee en kan ik voor vanavond nog ietwat compenseren. De weegschaal was vanochtend echt ubervriendelijk, dus dat is wel een extra motivatie om vandaag wat honger te lijden :P Het wordt alleen wat genant als ik zo ga zitten knorren. Ik zit nl met nog 2 man op de kamer }:0

Mijn uiteindelijke streefgewicht is 57 kg! Dus nog beetje te gaan! Maar behouden he, dat word het moeilijkste!

Suzanne, jij zit al op een heel laag gewicht, het lijkt me dat dit gewoon het laagste voor je lichaam is. Waarom zo focussesn op je gewicht als je in de spiegel verschil ziet?

Woow Romeo netjes!

Ik ga vanavond mac donalds eten, hihaaa, lekker zondigen!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 13:30

Loesss schreef:
Suzanne, jij zit al op een heel laag gewicht, het lijkt me dat dit gewoon het laagste voor je lichaam is. Waarom zo focussesn op je gewicht als je in de spiegel verschil ziet?

Nou heel laag gewicht valt ook wel weer mee hoor.
Ik zou graag naar de 50 willen.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 14:22

Hier gaat het ook lekker! nogsteeds in de 73kg klasse maar daar ben ik eigenlijk al blij mee! Bikini stiekum gepast vanmorgen en het ziet er al beter uit dan een paar maanden geleden!
Gisteren dagje in duitsland geweest en toch wel iets gesnoept en uit eten geweest maar dat maakte voor mijn gewicht niet veel uit. Ik denk dat dat is omdat we flink gelopen hebben!
Vandaag alleen een verstoord schema! Gruwelijk lang uitgeslapen, mijn lichaam was het gewoon even helemaal zat en moest gewoon bij slapen! Hier komt het schema:

O/T/L: 2 donker bruine boterhammen met delight (pas om 12 uur uit bed)
T: milk break en yoghurt met muesli
A: paar frietjes met sla
T: nog geen idee, zuslief komt op visite dus moet denk ik wel wat lekkers op tafel zetten.

Morgen maar weer netjes eten!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 14:29

Net heerlijk wezen lunchen, ik heb een panini op met gerookte zalm.
En bij de 3 grote koppen thee die ik bestelde zaten steeds koekjes en een heerlijk drankje met slagroom. De koekjes heb ik elke keer op gegeten en het slagroom drankje sloeg ik na de eerste keer maar af. Maar ik moest het gewoon even vieren :D

Vanavond even lekker sporten en zonnebanken. Van het weekend is het hier weer kermis, dus dan moet ik wel streng zijn. Ik mag van mijzelf 2 wijntjes per avond maar verder geen oliebollen oid..

@Suzanne, wil je echt 50 wegen? Ben jij dan soms zo klein?

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 14:36

oooh ik wil ook lang slapen :Z
Vanacht lag ik er echt bijtijds in, maar om 2 uur een kind, om 4 uur een kind en om kwart voor 7 een kind is niet echt wat je noemt "ongestoord" |(
Ben vandaag ook maar bar weinig productief :( Gelukkig gaat het qua eten best aardig, vermoed zomaar dat ik vanavond nog 10 tot 12 punten heb, naast de 8 die ik deze week had verdiend met sporten. En ik heb al uitgezocht wat ik ga eten :9 :+

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 15:00

Ik ben echt zo jaloers dat het bij jullie zo goed gaat met gezond eten/afvallen!!! +:)+
Ik heb mijn maandelijkse feestje, wat bij mij meestal inhoudt: veel chocolade en met buikpijn op bed liggen. :))
Wat wel positief is: 2 kilo kwijt sinds ik begonnen ben (anderhalve week geleden). Vanaf morgen ga ik het weer goed oppaken. Moet echt wat strenger voor mezelf zijn!

@ faye: 50 kg vind ik echt heel erg knap! sterkte met je schildklier :wave:

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 15:18

Stel jezelf een beloning in het vooruitzicht kizz-rianne, dat wil nog wel eens helpen