Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
samantha21 schreef:oke oke, ik ga maar eens aan het werk. Dag allemaalOliebeer schreef:nee billyboy, een hele middag met mij pb'enhaha. Moet duits gaan leren, morgen SO, SCHRIK
nog niks voor gedaan. Hoe leer ik in hemelsnaam 200 woordjes binnen 1 middagje???
Door geen hele middag te gaan zitten PBen?
daijano schreef:PW, je klinkt weer aardig gesloopt, die sessies bij de hapto worden op een begeven moment zo intens en zullen je een goed gevoel geven , nu is het
Nog wel schrikken van wat er allemaal naar boven komt, maar het komt goed. Wees jezelf dat is de enige manier en geef toe aan je zwakke momenten!
samantha21 schreef:Ik heb zin om in mn nest te kruipen en er vandaag niet meer uit te komen. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet moe ben
sifra01 schreef:O dat valt heel erg mee idd. Soms hoor je echt van die verhalen van vrouwen die echt mega veel aankomen. Ik zag gisteren nog een foto van 2 jaar geleden op mijn paard, pfff wat een spekkie. Dat is dan wel weer confronterend. Maar echt dieten is ook niet mijn ding, ik ben gewoon echt gek op lekker eten. Soms loopt het alleen een beetje uit de hand. En dat is idd voornamelijk als ik slecht in mn vel zit.
Hoe voel je je verder nu? Ga je nog wat doen vandaag?
Pollewoppy schreef:Ik ben vanochtend op mijn werk geweest. Het viel me erg zwaar. Zwaarder dan ik verwacht had zelfs. Ik kwam wat leerlingen uit mijn oude mentorklas tegen die heel geïnteresseerd in me waren. Daardoor besef ik me extra hoe stinkmodder het is dat ik er weg moet. Ze vonden het ook heel jammer om te horen dat ik niet terug kom. Ik moest echt moeite doen om me groot te houden tegenover hun.
Verder was het afscheid ook wel raar. Het was mijn spullen inleveren, ze vroegen nog hoe het nu ging en dat was het. Niet dat ik daar meer van verwacht had, maar toch.
Toen ik thuis kwam voelde ik me zo verrot dat ik maar naar bed gegaan ben, niet dat ik moe was, maar wilde gewoon even lekker met m'n kop onder de dekens nergens aan denken. Nu ben ik uit bed en ik voel me nog steeds slecht...