Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:09

Samantha ik sluit me helemaal bij je bovenstaande bericht aan.

Ik ben vanochtend op mijn werk geweest. Het viel me erg zwaar. Zwaarder dan ik verwacht had zelfs. Ik kwam wat leerlingen uit mijn oude mentorklas tegen die heel geïnteresseerd in me waren. Daardoor besef ik me extra hoe klote het is dat ik er weg moet. Ze vonden het ook heel jammer om te horen dat ik niet terug kom. Ik moest echt moeite doen om me groot te houden tegenover hun.

Verder was het afscheid ook wel raar. Het was mijn spullen inleveren, ze vroegen nog hoe het nu ging en dat was het. Niet dat ik daar meer van verwacht had, maar toch.

Toen ik thuis kwam voelde ik me zo verrot dat ik maar naar bed gegaan ben, niet dat ik moe was, maar wilde gewoon even lekker met m'n kop onder de dekens nergens aan denken. Nu ben ik uit bed en ik voel me nog steeds slecht...
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 27-05-09 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:10

flicka schreef:
Ik ben het met je eens Sam. Zou er niet zo'n topic zijn voor youngsters?

Een topic is altijd aan te maken niet waar? ;)
Vind het wel een goed idee van je

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:12

samantha21 schreef:
Oliebeer schreef:
nee billyboy, een hele middag met mij pb'en :Y) haha. Moet duits gaan leren, morgen SO, SCHRIK
nog niks voor gedaan. Hoe leer ik in hemelsnaam 200 woordjes binnen 1 middagje???

Door geen hele middag te gaan zitten PBen?
oke oke, ik ga maar eens aan het werk. Dag allemaal :+

_Pilipa_

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:15

Ik sluit me aan met bovenstaand bericht!

Pw is ook indd een heftige dag geweest, doe maar even rustig aan , mag best na zo een dag

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:17

sorry
Laatst bijgewerkt door Sammyy op 27-05-09 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammyy

Ik heb ruzie
Laatst bijgewerkt door Sammyy op 27-05-09 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammyy

Met de pc :D

( had dus 4 keer het zelfde bericht geplaatst :+ )
Laatst bijgewerkt door Sammyy op 27-05-09 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammyy

PW :(:) Wat goed van je dat je je daar nog redelijk sterk hebt kunnen houden tegen over de leerlingen. Ik had dat niet gekunt hoor :n

En dat je je nu slecht voelt, is begrijpelijk. Erg rot natuurlijk, maar begrijpelijk. Neem lekker de tijd voor je zelf, en wil niet alweer te veel. Als jij je slecht voelt, geeft jou lichaam dat aan, en daar 'moet' je ( vind ik ) naar luisteren.

Sterkte :(:)

pfff, ben ik blij dat ik niet de enige ben die dit zo ziet :o

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:38

daijano schreef:
PW, je klinkt weer aardig gesloopt, die sessies bij de hapto worden op een begeven moment zo intens en zullen je een goed gevoel geven , nu is het
Nog wel schrikken van wat er allemaal naar boven komt, maar het komt goed. Wees jezelf dat is de enige manier en geef toe aan je zwakke momenten!

Bedankt Daijano.
Ik heb wel echt een heel fijn gevoel over die vrouw. Het is zo'n lief en begripvol mens, dus dat geeft me moed voor de volgende sessies. Ik denk ook wel dat er in de eerste sessies nog wel het een en ander boven zal komen. Maar daar moet ik dan maar doorheen.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:40

Dat denk ik ook PW, maar uit eindelijk zal het alleen maar beter gaan. Dan ga je oplossing gericht werken met haar. Komt allemaal weer goed :(:)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:49

samantha21 schreef:
Ik heb zin om in mn nest te kruipen en er vandaag niet meer uit te komen. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet moe ben :n

Heb je er nog aan toegegeven en ben je naar bed geweest?
Ik heb er vanmiddag wel lekker aan toegegeven. Ik ken het gevoel zo. Het is gewoon een soort vlucht bij mij.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:51

sifra01 schreef:
O dat valt heel erg mee idd. Soms hoor je echt van die verhalen van vrouwen die echt mega veel aankomen. Ik zag gisteren nog een foto van 2 jaar geleden op mijn paard, pfff wat een spekkie. Dat is dan wel weer confronterend. Maar echt dieten is ook niet mijn ding, ik ben gewoon echt gek op lekker eten. Soms loopt het alleen een beetje uit de hand. En dat is idd voornamelijk als ik slecht in mn vel zit.
Hoe voel je je verder nu? Ga je nog wat doen vandaag?

Is wel herkenbaar. Ik ben door mijn medicijnen ook wel aangekomen. Vind het altijd zo zwak, maar heb gewoon echt meer honger en kan het moeilijker onder controle houden dan normaal. Voel me af en toe wel echt een dikzak hoor.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:51

Ja, vluchten idd.
Ik heb er niet meer aan toe gegeven, maar ben blijven plakken achter de pc en heb met een vriendin allemaal liedjes uit de 90's uitgewisseld. Erg leuk was dat. Daarna ben ik alleen even een broodje gaan halen en nu plak ik weer achter de pc :o

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:55

Zo herkenbaar. Als ik thuis ben lig ik of op bed momenteel, of ik hang achter de computer.
Wel leuk dat je liedjes hebt uitgewisseld. Was het toch nog nuttig. Bij mij is het vaak zo doelloos. Zo voelt het tenminste.

Ben ondertussen maar even hier en daar aan het teruglezen en aan het reageren. Moet wel de tijd in de gaten houden anders staat vriendlief straks op me te wachten bij het station hihi.
We gaan even sporten. Hopelijk doet me dat even goed, geeft het me wat energie.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:59

Ik moet zo eigenlijk nog naar de winkel, om eten te kopen. Zucht, en daar heb ik zoooo geen zin in. Om 7 uur heb ik afgesproken met een vriendin, ga ik met haar mee naar haar paarden.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:02

Stom he dat je zo tegen ogenschijnlijk kleine dingen kunt op zien, soms ook gewoon zonder reden. Ik heb dat vaak 's ochtends al als ik nog op bed lig. Het vooruitzicht van m'n bed uitgaan en gaan douchen is me dan al teveel. Met als gevolg dat ik weer langer in mijn bed blijf liggen...

Lekker dat je vanavond even mee gaat naar de paarden. Gezellig, hopelijk doet het je goed.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:02

Ik heb dat ook hoor PW. Ik bedenk me nu nl ineens dat ik echt al de hele dag hier op de bank achter de laptop/tv zit. Get a life denk ik dan soms. Maar ja, blijkbaar heb ik dit soms(nouja, soms..) even nodig. Ik ga vanavond nog wel even langs mijn paard. En ik moet eigenlijk nog even bij opa (ja hij is er nog steeds) en oma langs..

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:04

Ja idd, vaak lig ik zelfs zo lang te wachten, tot mn blaas gewoon echt bijna knapt, omdat ik gewoon geen zin/kracht heb om op te staan :=

Klinkt zooo, sja, levenloos :+

Misschien moet ik toch maar eens op google gaan zoeken:

leven :=

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:06

Dan google ik mee.
Ik ben wel blij dat je het herkent, voel me zo lui soms...

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:08

Ja, en zo zo, niet nuttig, en lam. Pff, gaat goed zo he :+

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:09

Ik merk trouwens wel dat mijn vriend zich hier heel erg aan begint te storen :( Hij heeft geloof ik echt zoiets van, ik ben aan het werk, en jij zit maar wat thuis.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:11

Idd sifra, dat denk ik dan ook wel eens. Get a life.
Ik voel me ook vaak schuldig omdat ik de hele dag thuis zit en eigenlijk niks nuttigs doe. Terwijl er zat dingen zijn die nog moeten gebeuren. Ik kan ze ook wel bedenken, kan me er alleen niet toezetten.

Mijn vriend heeft gelukkig nog wel begrip voor me. En zeurt nog niet echt. Weet niet hoe lang dit zo blijft natuurlijk.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:12

Arme kerels eigenlijk he. Misschien eens iets bedenken om mijn vent in het zonnetje te zetten.

( al kan ik ook wachten tot de zon schijnt en m dan buiten zetten :D )

Ik ben schootbappen doen ;)

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:13

Pollewoppy schreef:
Ik ben vanochtend op mijn werk geweest. Het viel me erg zwaar. Zwaarder dan ik verwacht had zelfs. Ik kwam wat leerlingen uit mijn oude mentorklas tegen die heel geïnteresseerd in me waren. Daardoor besef ik me extra hoe stinkmodder het is dat ik er weg moet. Ze vonden het ook heel jammer om te horen dat ik niet terug kom. Ik moest echt moeite doen om me groot te houden tegenover hun.

Verder was het afscheid ook wel raar. Het was mijn spullen inleveren, ze vroegen nog hoe het nu ging en dat was het. Niet dat ik daar meer van verwacht had, maar toch.

Toen ik thuis kwam voelde ik me zo verrot dat ik maar naar bed gegaan ben, niet dat ik moe was, maar wilde gewoon even lekker met m'n kop onder de dekens nergens aan denken. Nu ben ik uit bed en ik voel me nog steeds slecht...

jeetje vervelend zeg ! :(:)
moeilijk zeg om je groot te houden
had mij niet gelukt dus :n

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:22

PR heb je bijgelezen...?