Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carientje93 schreef:Ben toch zó bang dat ik mexicaanse griep heb
ThePast03 schreef:Carientje93 schreef:Ben toch zó bang dat ik mexicaanse griep heb
Waarom ben je daar bang voor? Het is niets anders dan dat je een andere (normale) griep hebt en daar ben je toch ook niet bang voor?
Of het wel of niet Mexicaanse griep is kom je verder toch nooit achter als je niet tot de risicogroep behoort, dus gewoon uitzieken en jezelf verder niet druk maken.
Beterschap.
botje schreef:Is er ook sprake van een griep wanneer je geen koorts hebt?
Ik ben al sinds vrijdag ziek, het begon met ontzettende keelpijn, heel veel hoesten met slijm en erge hoofdpijn.
Ondertussen heb ik er gesnotter bij gekregen, wisselt af van loopneus tot verstopte neus, mijn oren en kaakholtes
doen pijn, en er staat gewoon heel veel druk op mijn hoofd en ogen. Mijn longen doen ook veel zeer.
Maar ik heb dus geen koorts. Ook hoef ik niet te spugen. Spreek je dan van griep? En zo mogelijk Mexicaanse griep?
Niet dat dat me veel uitmaakt, ik blijf gewoon thuis tot het over is
Maar de laatste keer dat ik me zo beroerd heb gevoeld is toch wel echt jaaaaren geleden.
Emaartje schreef:ja dit is griep,dit had ik dus ook precies hetzelfde wat jij omschrijft.ga naar de huisarts en je krijgt er antibiotica voor,ik heb ook alles vast zitten druk op borst en rug al nou...hopelijk ben ik ook gauw weer beter....sterkte
botje schreef:Emaartje schreef:ja dit is griep,dit had ik dus ook precies hetzelfde wat jij omschrijft.ga naar de huisarts en je krijgt er antibiotica voor,ik heb ook alles vast zitten druk op borst en rug al nou...hopelijk ben ik ook gauw weer beter....sterkte
Oh, okee
Ik ga nooit zo snel naar de huisarts, al helemaal niet voor griep, wist niet eens dat ze er wat tegen hadden.
Maar als het morgen nog niet minder is ga ik wel naar de huisarts.
Jij ook beterschap
Jetje1985 schreef:Je moet juist thuis blijven met griep, anders steek je iedereen aan in de wachtkamer bij de dokter.
Paula schreef:Als je een afspraak probeert te maken en de assistente vermoedt MG, dan kom jij echt niet bij de dokter.
botje schreef:Paula schreef:Als je een afspraak probeert te maken en de assistente vermoedt MG, dan kom jij echt niet bij de dokter.
Niet?
Ik heb het idee dat de MG een beetje overdreven wordt, maar misschien bagatelliseer ik het wel.
Hoe snel steek je iemand aan dan? Ik bedoel, als je je handen bij je houdt, je mond afschermd bij het hoesten en niet te
dicht op iemand gaan zitten, hoe groot is het besmettingsgevaar dan nog?
En dan? Moet de dokter bij ieder vermoeden van MG op huisbezoek dan? Lijkt me dat die ook wel wat beters te doen heeft.
Of moet de griepert het dan maar uitzoeken?