Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie05 schreef:Ben jij niet heel erg snel boos met de 24+4 pil? Ik had totaal geen geduld werd overal pissig om enzo. Dus ik was er al weer snel klaar mee
Yessy schreef:Meer dan 3 weken slikken mag altijd, minder niet... en met de stopweek is het precies andersom, die mag je wel verkorten maar niet verlengen.
Klijntjuh schreef:Ik ga binnenkort aan de prikpil.. (zodra ik ongesteld word..)
Iemand ervaring?
Rienn schreef:Ik moet vandaag beginnen met de stopweek, maar is het ook mogelijk om de pil een extra weekje door te slikken?
Maydine schreef:Rienn schreef:Ik moet vandaag beginnen met de stopweek, maar is het ook mogelijk om de pil een extra weekje door te slikken?
Mijn gynaecoloog vertelde me laatst doodleuk dat je gewoon je pil kan blijven doorslikken zolang als je wil. Je krijgt zo nu en dan eens keertje een doorbloeding zeg maar en dan kan je het beste ff een weekje stoppen..
Ik wilde een spiraaltje hebben omdat ik altijd zo zit te knoeien met me ongesteldheid (veel last van) en toen vroeg ze waarom ik een spiraaltje wil. Ik zei toen omdat ik niet meer ongesteld wil worden. Waarop zei antwoordde: Waarom slik je de pil dan niet gewoon door?
Ik dacht altijd dat dat niet goed was, dat de boel zich zou "ophopen" zeg maarMaar zij zei dus dat je gewoon de pil kan doorslikken zo lang je wil..! Later heeft ook mijn huisarts dit bevestigd.. Het bevalt me prima!
Aranel schreef:
Ik heb een vraagje. Ik ben nu gestopt met de pil, dat is twee weken geleden en ik ben nu alweer ongesteldIk ben aan de pil gegaan om die reden, dat het wat regelmatiger werd.
Zal ik nu weer beginnen met de pil of het nog even aankijken hoelang er de volgende keer tussenzit?
ik ben zelf nlk bang dat wanneer ik over een paar maanden weer zou beginnen, ik meteen weer een paar kilo aankom door de pil