Lijkt mij dat als je spieroefeningen voor je bovenbenen gaat doen dat ze alleen maar dikker worden door de spieren (maar ik kan natuurlijk ook helemaal fout zitten )
Anoniem
Geplaatst: 11-05-09 18:17
Vandaag ging.. bwah.
O; 2 broodjes met hagelslag + half glaasje dubbelfris T; Eierkoek + Liga Yo Fruit L; 2 broodjes pasta + half flesje vitamine water (Framboos/granaatappel) T; Merci chocolaatje + 2 glazen cola (0.2 liter per glas), en 2 grote glazen aanmaak limonade (0.33 liter per glas) A; Sperziebonen, aardappels, Gehaktbal + vanille vla
mijn sportlerares zegt je moet je vetmassa omzetten in spiermassa en dan word je mooi gevormd. natuurlijk niet te veel trainen!
O: 1 volkoren broodjes met slankie zonder korstjes(A) T: Appel Snelle jelle L 2 kadetjes ham en kaas T Vreetbui(A) geraspe kaas en 2 eierkoeken Toen hele hard gefitnist ( ik moest en zou alles er af branden) A 3 pannekoken 2 met kaas en 1 met spek(A) en nu niets (A)
Ik ben ook bij de GGD geweest laatst, zat me er helemaal druk om te maken, haha want ik wou me niet wegen. Maar als je ondergewicht hebt of op het randje zit gaan ze je een speciaal dieet geven en dan kom je ook weer aan.
Geen AA drinken. Zitten 10 suikerklontjes in.
_joellover_
Geplaatst: 12-05-09 17:18
Bueno schreef:
Maar spiermassa is zwaarder dan gewoon vet.
maar wil je er goed uitzien en zwaar wegen? of dik en lichter zijn? its your choice
ja, AA drink is slecht, maar viel bijna om.. na 45 kilometer fietsen op een nuchtere maag.. was neit slim. maarja normala eet ik meer, maar voel me niet lekker
Rosannee_
Geplaatst: 12-05-09 17:46
Rebeccaa schreef:
Nee, ik weet waar het bij mij aan ligt. 1. Ik sport nooit. Helemaal niks. 2. Ik at elke dag een zak chips leeg, haalde snickers op school enz. 3. Ik dronk alleen maar cola..
nog een!
alleen dan sport ik wel, paardrijden
Anoniem
Geplaatst: 12-05-09 17:54
O; 1 broodje met hagelslag + dubbelfriss T; Niks L; 2 broodjes pindakaas T; Tosti + glas cola + 2 glazen aanmaak limonade A; Kipfilet en aardappels + vanille vla.
Demi_Donna
Geplaatst: 12-05-09 17:58
Mag ik me ook melden
Alleen ben ik donderdag er pas aangezien ik nu weg moet en vannacht naar disney gaat.
o: 1 banaan+liga evergreen t. 1 bruine btrham met gebraden gehakt m. 1 croissantje droog+ 3 handjes chips op school t: 1 bakje yoghurt met muesli a: soort stoofpot met aardappels, snijboontjes en uien en rundvlees. t: 1 bakje soyacaramelyoghurt
volgens mij was dit het. Verder heb ik vandaag zon 20km gefietst
demi, je bent net zo oud als ik ben oeww.. disneyland is cool (A)
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 12-05-09 18:09
Winxz_Bas schreef:
ja, AA drink is slecht, maar viel bijna om.. na 45 kilometer fietsen op een nuchtere maag.. was neit slim. maarja normala eet ik meer, maar voel me niet lekker
Vind het net wel slim dat je wat suiker op neemt Geen suiker meer eten is een stuk minder slim.
Lous
Geplaatst: 12-05-09 18:11
Maar ook alles met mate he. Waar te voor staat is meestal niet goed