[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marleen_

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:07

Heey iedereen
Ik heb nu bijna 1,5 jaar mijn navelpiercing en vandaag voor het eerst maar eens 2 nieuwe gekocht ;) nu vroeg ik me af, zijn alle piercings gewoon even dik?

groetjes

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:35

ligt er aan hoe dik. Een navelpiercing en tongpiercing en tepelpiercing zijn 1,6mm dik en een wenkbrauwpiercing en kinpiercing weer 1,2mm. ;)

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:53

xxriiannee schreef:
mag je een navelpiercing ook 2 keer per dag schoonmaken?
ik ben zo bang dat ie vast groeit vanacht haha/

Toen ik mijn navelpiercing liet zetten (en rook trouwens ook) werd mij geadviseerd om de dag vh piercen EN de dag erna nog niets eraan te doen. Daarna 1x per dag met zeezoutoplossing spoelen.
Zou er zeker nog niet teveel aan zitten klooien. Wordt ie alleen maar ongelukkiger van!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:55

Jongens nog tips voor de tongpiercing?:P
xx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:58

Haha, kinpiercing, fiets zeg. :7 Het is trouwens bullshit wat je zegt, verschilt per persoon. Mijn 'kinpiercing' ( :') ) is bv 1‚6. :7

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:13

oh sorry, vergeten er bij te zetten :) een navelpiercing.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:58

Naomi_Haffie schreef:
Wanneer mag je een navelpiercing ook al weer wisselen?

M'n zusje heeft d'r helix ( Dat is toch die boven in je oor? ) wel verwisseld.. ze was voor de 2de keer het balletje kwijt en nu kon ze hem nergens meer vinden, dus heeft ze er een oorbel in zitten.. Op mijn aanraden nu een zweerknopje aangezien die toch wat dikker zijn en ze anders straks d'r normale piercingstaafje er niet meer in krijgt.

Een navelpiercing mag je na 9 maanden verwisselen. Dit omdat hij aan de binnenkant veel langzamer geneest dan aan de buitenkant. Eerder verwisselen kan, maar is niet aan te raden. Er zijn uitzonderingen die er geen last van hebben gehad. Maar ik denk dat je beter het zekere voor het onzekere kan nemen.

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:46

xxmayleexx schreef:
ligt er aan hoe dik. Een navelpiercing en tongpiercing en tepelpiercing zijn 1,6mm dik en een wenkbrauwpiercing en kinpiercing weer 1,2mm. ;)

Kin piercing 1,2 beetje raar want ik heb er toch echt een 1,6 inzitten , en met mn wenkbrauw had ik de keuze tussen 1,2 & 1,6

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 00:08

Mijn industrial is niet blij... Ik heb m 3,5 week geleden laten zetten. Hij bloedde als een gek, helemaal met schoonmaken de eerste 2 dagen. Ik heb van de piercer een potje anti-bacteriële zeep meegekregen waar ik m 2 keer per dag moest wassen. Volgens mij is de hele zooi in de eerste week ontstoken geraakt (deed errug veel zeer en er kwam allemaal witte rotzooi uit) maar nu lijkt het wat gekalmeerd. Alleen als ik m 2 keer per dag met dat spul schoonmaak doet hij meer pijn dan wanneer ik m wat meer met rust laat en er alleen 's ochtends onder de douche een beetje aan poets met die zeep. Hij is wel nog steeds een beetje dik...

Dus, 2 keer per dag schoonmaken met meer pijn of 1 keer per dag en dat het minder pijn doet? En hoe moet dat met een zoutoplossing? Ik krijg al mental pictures van ikke met mn hoofd in de stamppotpan :') maar dat kan vast niet de bedoeling zijn...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:19

_zwikkie_ schreef:
xxmayleexx schreef:

Kin piercing 1,2 beetje raar want ik heb er toch echt een 1,6 inzitten , en met mn wenkbrauw had ik de keuze tussen 1,2 & 1,6

een labret heb je, kinpiercing is echt helemaal onder in de kin. en mijn labret was ook 1.6mm wel gepiercd op 1.2 maar vrijwel iedereen rekt hem op naar 1.6mm :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:21

Airiin schreef:
Mijn industrial is niet blij... Ik heb m 3,5 week geleden laten zetten. Hij bloedde als een gek, helemaal met schoonmaken de eerste 2 dagen. Ik heb van de piercer een potje anti-bacteriële zeep meegekregen waar ik m 2 keer per dag moest wassen. Volgens mij is de hele zooi in de eerste week ontstoken geraakt (deed errug veel zeer en er kwam allemaal witte rotzooi uit) maar nu lijkt het wat gekalmeerd. Alleen als ik m 2 keer per dag met dat spul schoonmaak doet hij meer pijn dan wanneer ik m wat meer met rust laat en er alleen 's ochtends onder de douche een beetje aan poets met die zeep. Hij is wel nog steeds een beetje dik...

Dus, 2 keer per dag schoonmaken met meer pijn of 1 keer per dag en dat het minder pijn doet? En hoe moet dat met een zoutoplossing? Ik krijg al mental pictures van ikke met mn hoofd in de stamppotpan :') maar dat kan vast niet de bedoeling zijn...

2x schoonmaker per dag is gewoon to much, voor elke piercing, geef hem dus wat rust :j 1x voldoet prima :j eventueel korstjes wegvegen met een wattestaafje en wat lauw water later op de dag maar verder niets :n

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:54

Ik kom ook weer even binnen stormen :o

Ik heb een navelpiercing waar ik heel veel problemen mee heb gehad toen heb ik er een bioplast in gedaan en ging het binnen een week al beter en nu is is hij na +- een jaar na dato gewoon helemaal perfect genezen :))

Nu heb ik op 12 maart een tragus laten zetten. Er zit een lang staafje in ik denk wel van 1.6 cm lang. Is maar goed ook want hij is nu super dik en een betje ontstoken ;( Maar goed nu wil ik er dus een bioplast in doen en deze zou ik graag o.a. deze willen bestellen bij http://www.crazy-factory.com/product_in ... last-.html Nou geen probleem zou je denken he :Y) Maar ik snap die maten die onderaan staan niet helemaal :o? Ik wil dus weer net zo'n lengte hebben als nu. Ik weet alleen de dikte van de piercing niet.

Is er hier iemand die mij kan helpen met de maten? :o

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:20

16 mm lang in je tragus lijkt me stug... dat is wel heel erg extreem.. de dikte is 1.2 mm :j maar ik zou toch echt even na vragen wat de lengte is, zelfs mijn tepel is maar 14 mm en die is al enorm.. komt nog bij dat ze vaak 1.2 niet in lange maten hebben..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:36

Mijn labret is op 1.2 gepierct op eigen verzoek :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 12:20

Mijn septum is ook gepierced op 1.2 Ik wil hem denk ik toch naar de 1.6 of naar de 2.

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 14:11

xDramaQueen schreef:
_zwikkie_ schreef:

een labret heb je, kinpiercing is echt helemaal onder in de kin. en mijn labret was ook 1.6mm wel gepiercd op 1.2 maar vrijwel iedereen rekt hem op naar 1.6mm :j

Owja foutje :') Maar een vriendin van me heeft wel een kin piercing die is eerst gepierct mer 1,2 daarna op 1,6, Terwijl ik eerlijk gezegd spijt heb dat mijn labret op 1,6 is gezet had liever een kleine piercing daar gehad.. :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 15:44

je kan er gewoon een 1.2 indoen hoor :j dan groeit hij ook naar 1.2 mm :)

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:27

waarmee maken jullie je piercing schoon? bedoel ik de 'wond' mee.
Heb mn helix nu al ong 9 maand en hij geeft nog steeds irritatie, viezigheid enzo

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:29

xDramaQueen schreef:

Zit ik dan niet met de probleem dat hij mij er door gaat? Dat vraag ik mij namelijk af.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:30

Je kunt er tijdelijk een wat groter balletje opdoen.

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:03

Ik heb een zwaaaar probleem.

Ik liet net mijn navelpiercing zien aan een vriendin,
en toen kwam ik erachter dat ik dat bolletje kwijt was!
Er is niemand in de buurt die er iemand heeft,
en ik durf hem niet uit te doen want hij is al een beetje geïrriteerd.
Maar nu ben ik bang dat k die navelpiercing verlies.

HELP?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:09

Afplakken? Geen ideee, zorgen dat je altijd een reserve balletje in je portemonnee hebben...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:09

_zwikkie_ schreef:
xDramaQueen schreef:

Zit ik dan niet met de probleem dat hij mij er door gaat? Dat vraag ik mij namelijk af.

net wat marlies zegt, groter balletje, zolang je ervan af blijft en niet mee speelt dan groeit hij er gewoon omheen hoor :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:11

jillie1994 schreef:

HELP?

weet je zeker dat je er niet mee aan t spelen was? en anders; wie weet hoelang dat balletje al weg is, en hij bleef zitten, voor een navelpiercing kan je ook andere balletjes gebruiken, alles van 1.6 past erop. dus iemand met een lip,tepel,tong,wenkbrauw etc etc piercing heeft er vast nog wel 1.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:26

jillie1994 schreef:

HELP?

afplakken en morgen meteen reserve meenemen ;)