Ik heb nu bijna 1,5 jaar mijn navelpiercing en vandaag voor het eerst maar eens 2 nieuwe gekocht

groetjes
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxriiannee schreef:mag je een navelpiercing ook 2 keer per dag schoonmaken?
ik ben zo bang dat ie vast groeit vanacht haha/
Naomi_Haffie schreef:Wanneer mag je een navelpiercing ook al weer wisselen?
M'n zusje heeft d'r helix ( Dat is toch die boven in je oor? ) wel verwisseld.. ze was voor de 2de keer het balletje kwijt en nu kon ze hem nergens meer vinden, dus heeft ze er een oorbel in zitten.. Op mijn aanraden nu een zweerknopje aangezien die toch wat dikker zijn en ze anders straks d'r normale piercingstaafje er niet meer in krijgt.
_zwikkie_ schreef:xxmayleexx schreef:ligt er aan hoe dik. Een navelpiercing en tongpiercing en tepelpiercing zijn 1,6mm dik en een wenkbrauwpiercing en kinpiercing weer 1,2mm.
Kin piercing 1,2 beetje raar want ik heb er toch echt een 1,6 inzitten , en met mn wenkbrauw had ik de keuze tussen 1,2 & 1,6
Airiin schreef:Mijn industrial is niet blij... Ik heb m 3,5 week geleden laten zetten. Hij bloedde als een gek, helemaal met schoonmaken de eerste 2 dagen. Ik heb van de piercer een potje anti-bacteriële zeep meegekregen waar ik m 2 keer per dag moest wassen. Volgens mij is de hele zooi in de eerste week ontstoken geraakt (deed errug veel zeer en er kwam allemaal witte rotzooi uit) maar nu lijkt het wat gekalmeerd. Alleen als ik m 2 keer per dag met dat spul schoonmaak doet hij meer pijn dan wanneer ik m wat meer met rust laat en er alleen 's ochtends onder de douche een beetje aan poets met die zeep. Hij is wel nog steeds een beetje dik...
Dus, 2 keer per dag schoonmaken met meer pijn of 1 keer per dag en dat het minder pijn doet? En hoe moet dat met een zoutoplossing? Ik krijg al mental pictures van ikke met mn hoofd in de stamppotpanmaar dat kan vast niet de bedoeling zijn...
xDramaQueen schreef:_zwikkie_ schreef:
Kin piercing 1,2 beetje raar want ik heb er toch echt een 1,6 inzitten , en met mn wenkbrauw had ik de keuze tussen 1,2 & 1,6
een labret heb je, kinpiercing is echt helemaal onder in de kin. en mijn labret was ook 1.6mm wel gepiercd op 1.2 maar vrijwel iedereen rekt hem op naar 1.6mm
_zwikkie_ schreef:xDramaQueen schreef:je kan er gewoon een 1.2 indoen hoordan groeit hij ook naar 1.2 mm
Zit ik dan niet met de probleem dat hij mij er door gaat? Dat vraag ik mij namelijk af.
jillie1994 schreef:Ik heb een zwaaaar probleem.
Ik liet net mijn navelpiercing zien aan een vriendin,
en toen kwam ik erachter dat ik dat bolletje kwijt was!
Er is niemand in de buurt die er iemand heeft,
en ik durf hem niet uit te doen want hij is al een beetje geïrriteerd.
Maar nu ben ik bang dat k die navelpiercing verlies.
HELP?
jillie1994 schreef:Ik heb een zwaaaar probleem.
Ik liet net mijn navelpiercing zien aan een vriendin,
en toen kwam ik erachter dat ik dat bolletje kwijt was!
Er is niemand in de buurt die er iemand heeft,
en ik durf hem niet uit te doen want hij is al een beetje geïrriteerd.
Maar nu ben ik bang dat k die navelpiercing verlies.
HELP?