EsBianc schreef:Ik heb dat ook wat jij zegt Lammie. Dan kom ik bij de fysio en dan zit alles vast als ik net daarvoor een aanval heb gehad. Gelukkig is de rest dan wel begrijpend over de migraine, maar blijft wel vervelend dat er dan zo een tussen zit die zo reageert, maar mensen denken toch vaak: ach, het is maar een beetje hoofdpijn..
@ Branca: Ik neem niks in omdat ik meestal zo'n 4x per week een aanval (met veel geluk soms een week of 2 weken niet) heb die ik vaak al een dag van tevoren voel aankomen, dit zou dus betekenen dat ik elke dag pijnstillers zou moeten nemen, en dat wil ik juist voorkomen. Ten eerste omdat ik gewoon zo min mogelijk wil innemen, ten tweede omdat je hoofdpijn kan krijgen van teveel pijnstillers en ten derde omdat ik door de tijd heen heb gemerkt dat mijn lichaam gewend raakt aan medicijnen en dan werken ze minder goed op het moment dat ik ze juist echt nodig heb.
Beterschap iig nog voor iedereen die nu nog een aanval heeft.
tjah fysio kent mij nu wel door en door...en die zag aan mijn ogen al dat er iets was gebeurd...(stonden blijkbaar nog niet helemaal helder)...maar goed alles is weer los...
en die collega? die heeft er gisteravond flink van langs gekregen van mij...ik was namelijk door de aanval ook enorm chagerijnig en had dus een kort lontje...nou hij is zich doodgeschrokken dat ik zo kon reageren...dat had ie echt niet verwacht...