Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamaramt schreef:op aanraden van meavey ben ik eens gaan kijken op onderstaande site;
http://www.bravissimo.com/products/lingerie
en zag ik daar dat de bhs daar veel goedkoper zijn dan in nl
ik heb bv een aantal bhs bij kiestedesportbh gekocht; de impact free en die was 59,95 en op de site van hierboven maar 30,00!!
nu wil ik de freya bestellen ( 2 x ) aangezien dat een goede stevige bh is in mijn cupmaat (H) en die is bijna nergens anders te vinden
in nl heb ik ze nu ook gevonden voor 46,95 en op de site zijn ze maar € 28!!!!!!!!!!!!
alleen; nu komt het;
je kan alleen betalen middels creditcard en die heb ik geen en mijn vriend en schoonfamilie ook niet
dus nu zat ik te denken; wie wil ook wat bhs van die site bestellen en heeft wel een creditcard zodat we een bestelling kunnen maken?
en ik maak het aankoopbedrag van mijn bhs dan over naar de bokker die de bestelling doet via telebankieren
volgens meavey is het een betrouwbare winkel en doet zij daar vaker aankopen
dus wie wil???
_JL_ schreef:pff... dit weekend de sportbh van freya gepast, hier is een winkel dat freya-lingerie verkoopt,
hij paste goed, maar vond hem écht niet mooi
dus ik zoek verder...
pff... volgens die vrouw moet ik echt een 70F hebben, en dan was die 70 nog steeds ruim :s
pff... ik word stilaan wanhopig
_JL_ schreef:tamaramt schreef:op aanraden van meavey ben ik eens gaan kijken op onderstaande site;
http://www.bravissimo.com/products/lingerie
en zag ik daar dat de bhs daar veel goedkoper zijn dan in nl
ik heb bv een aantal bhs bij kiestedesportbh gekocht; de impact free en die was 59,95 en op de site van hierboven maar 30,00!!
nu wil ik de freya bestellen ( 2 x ) aangezien dat een goede stevige bh is in mijn cupmaat (H) en die is bijna nergens anders te vinden
in nl heb ik ze nu ook gevonden voor 46,95 en op de site zijn ze maar € 28!!!!!!!!!!!!
alleen; nu komt het;
je kan alleen betalen middels creditcard en die heb ik geen en mijn vriend en schoonfamilie ook niet
dus nu zat ik te denken; wie wil ook wat bhs van die site bestellen en heeft wel een creditcard zodat we een bestelling kunnen maken?
en ik maak het aankoopbedrag van mijn bhs dan over naar de bokker die de bestelling doet via telebankieren
volgens meavey is het een betrouwbare winkel en doet zij daar vaker aankopen
dus wie wil???
was dat dan niet in pond?
Sence schreef:_JL_ schreef:pff... dit weekend de sportbh van freya gepast, hier is een winkel dat freya-lingerie verkoopt,
dus ik zoek verder...
pff... volgens die vrouw moet ik echt een 70F hebben, en dan was die 70 nog steeds ruim :s
Simpel, dan maar zonder bh
_JL_ schreef:pff... dit weekend de sportbh van freya gepast, hier is een winkel dat freya-lingerie verkoopt,
dus ik zoek verder...