Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Nadia_Mocca schreef:Jeetje, das vervelend zeg MeggieMea! Dus dat balletjes is gewoon je tong in gegroeid? Raar zeg! Maar is het eigenlijk ook wel verstandig om na 3 weken al een andere staafje erin te doen?
Na twee weken moet er al een korter staafje in, anders breek je je tanden er op kapot.
Anthea schreef:Ik moet na 3 weken terugkomen. Maar ik kauw er niet op btw?De piercer zelf heb ik eigenlijk nog niet echt ervaring mee gehad, behalve die tongpiercing dan.
Ik wil straks een andere piercing, zo'n capsule ding erin, om het zo even te zeggen.
MeggieMea schreef:Ja hij zit er gewoon in me tong.. raar idee eigenlijk het hele balletje..
Het doet nu geen pijn, en heb het ook niet gemerkt toen hij er steeds verder om groeide..
Ja mijn tong was niet echt dik meer, en begon er heel erg op te kauwen, ook al lette ik er goed op om het niet te doen..
Me tong heeft gewoon alsware weefsel aangemaakt om het gat te dichten..en dat kan maar op 1 manier, om het bolletje heen..
Denk dat het morgen met los halen wel super zeer gaat doen..
De piercer heeft geprobeert maar hun mogen er geen sneedje in maken.. wat dus nodig is om hem eruit te krijgen, daarna moet ik terug om meteen aan de onderkant een eigenlijk idioot grote erop te doen, zodat het kan gaan genezen en niet meer ingeslikt in me tong van worden...
Vind het maar eng, na 4 jaar twijfelen 3weken geleden de stap gezet ging super tot ik hier achter kwam..
Anthea schreef:
Vind dat de tofste tongpiercings ooit.
MeggieMea schreef:Dat zei ik al zul je wel uitzondering zijn want dat is vrij normaal en daar hoef je echt niet speciaal of wat dan ook voor te zijn.. zoals je aan de reacties van Vicky_88 wel kunt lezen.
Dus ligt echt niet aan mij hoor en dat dit daardoor komt das dus gewoon onzin.
Marloes__ schreef:Een sternum is gaaf!!! Ben alleen bang voor het uitgroeien...
nils schreef:Marloes__ schreef:Een sternum is gaaf!!! Ben alleen bang voor het uitgroeien...
met een MD heb je daar geen last meer van (teminste bijna niet)
nils schreef:het schijnt heel makkelijk te zijn hoor, en anders haal je het bolletje er toch van af....