[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MeggieMea

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:46

Ja hij zit er gewoon in me tong.. raar idee eigenlijk het hele balletje..
Het doet nu geen pijn, en heb het ook niet gemerkt toen hij er steeds verder om groeide..
Ja mijn tong was niet echt dik meer, en begon er heel erg op te kauwen, ook al lette ik er goed op om het niet te doen..
Me tong heeft gewoon alsware weefsel aangemaakt om het gat te dichten..en dat kan maar op 1 manier, om het bolletje heen..
Denk dat het morgen met los halen wel super zeer gaat doen..
De piercer heeft geprobeert maar hun mogen er geen sneedje in maken.. wat dus nodig is om hem eruit te krijgen, daarna moet ik terug om meteen aan de onderkant een eigenlijk idioot grote erop te doen, zodat het kan gaan genezen en niet meer ingeslikt in me tong van worden...
Vind het maar eng, na 4 jaar twijfelen 3weken geleden de stap gezet ging super tot ik hier achter kwam..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:47

Lous schreef:
Nadia_Mocca schreef:
Jeetje, das vervelend zeg MeggieMea! Dus dat balletjes is gewoon je tong in gegroeid? Raar zeg! Maar is het eigenlijk ook wel verstandig om na 3 weken al een andere staafje erin te doen? Lachen

Na twee weken moet er al een korter staafje in, anders breek je je tanden er op kapot. Bloos

Ik moet na 3 weken terugkomen. Maar ik kauw er niet op btw? Clown De piercer zelf heb ik eigenlijk nog niet echt ervaring mee gehad, behalve die tongpiercing dan.
Ik wil straks een andere piercing, zo'n capsule ding erin, om het zo even te zeggen. *LOL*

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:48

Anthea schreef:
Ik moet na 3 weken terugkomen. Maar ik kauw er niet op btw? Clown De piercer zelf heb ik eigenlijk nog niet echt ervaring mee gehad, behalve die tongpiercing dan.
Ik wil straks een andere piercing, zo'n capsule ding erin, om het zo even te zeggen. *LOL*

Wat is een capsule ding nu weer? Tong uitsteken Een capsule, dan denk ik aan een velletje rond een pil Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:49

Afbeelding

Vind dat de tofste tongpiercings ooit. Lachen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:50

MeggieMea schreef:
Ja hij zit er gewoon in me tong.. raar idee eigenlijk het hele balletje..
Het doet nu geen pijn, en heb het ook niet gemerkt toen hij er steeds verder om groeide..
Ja mijn tong was niet echt dik meer, en begon er heel erg op te kauwen, ook al lette ik er goed op om het niet te doen..
Me tong heeft gewoon alsware weefsel aangemaakt om het gat te dichten..en dat kan maar op 1 manier, om het bolletje heen..
Denk dat het morgen met los halen wel super zeer gaat doen..
De piercer heeft geprobeert maar hun mogen er geen sneedje in maken.. wat dus nodig is om hem eruit te krijgen, daarna moet ik terug om meteen aan de onderkant een eigenlijk idioot grote erop te doen, zodat het kan gaan genezen en niet meer ingeslikt in me tong van worden...
Vind het maar eng, na 4 jaar twijfelen 3weken geleden de stap gezet ging super tot ik hier achter kwam..

Ja, das idd vervelend. In het ergste geval zul je hem eruit moeten halen en dicht moeten laten groeien. En later nog eens proberen, een nieuwe laten piercen dus! Haha!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:50

Anthea schreef:
Afbeelding

Vind dat de tofste tongpiercings ooit. Lachen

Haha, die zijn idd vet ja! Pling

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:55

Heb al wel gezegt mocht die er morgen los gesneden worden en denkt de piercer dat het met groter balletje niet meer wat word..
Mag ze hem er vervolgens weer uithalen, (want dat wilt nu dus niet omdat je niet kunt tegen draaien..)
Laat ik hem eruit en doe ik ook al is die dichtgegroeid er geen ander meer in..
Dat vind ik niet.. besteed dat geld dan liever aan om me tattoo uit te laten breiden..
Heb wel weer eens pech..wou het zo lang en dan krijg je dit..
Ik laat het weten hoe het gegaan is, hoop dat ik morgen terecht kan bij huisarts..
Nu heb ik geen last van de piercing, toen die lang was wel heel erg, ook al probeerde ik er niet op te bijten ging dat toch perongelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:00

Mag ik vragen hoe je er op kan bijten? Bloos
Heb een tongpiercing sinds donderdag en ik heb er 1 of 2 keer op gebeten, de 1e 2 dagen. Maar nu weet ik wel ongeveer waar ik moet kauwen. Clown
(Vind het nog steeds raar dat ik een tongpiercing heb, hoefde hem ook helemaal niet perse ofzo, gewoon grappig om te hebben. Huilen van het lachen )

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:02

Nou misschien omdat de tong dunner word en het staafje een soort roerstaaf idee word en met 1 beweging met je tong met praten of eten je hele mond door gaat??
Vrij normaal hoor dat je als je tong weer dun is je er op bijten gaat, doe je niet met opzet hoor..9 van de 10 mensen zullen dat hebben en het met me eens zijn.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:03

heb hem nu 2,5 jaar en bijt er nog steeds wel eens op hoor Knipoog

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:05

Prettig dat iemand mijn verhaal kan bevestingen.. nu je zelf de goede maat en hem al zolang hebt het nog af en toe gebeurt.. Clown Vork
Aanstaan met die zo super lang is Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:07

Mijn tong is helemaal niet opgezwollen, heb wel een lang staafje. En toch bijt ik er niet op. Clown En het is ook geen roerding. Huilen van het lachen

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:09

ik heb laatst zelfs nog een ''diamantje'' door de midden gebeten Nagelbijten / Gniffelen

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:09

Dat zei ik al zul je wel uitzondering zijn want dat is vrij normaal en daar hoef je echt niet speciaal of wat dan ook voor te zijn.. zoals je aan de reacties van Vicky_88 wel kunt lezen.
Dus ligt echt niet aan mij hoor en dat dit daardoor komt das dus gewoon onzin.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:11

je bijt toch ook wel eens op je tong of je wang? terwijl die er ook al heel je leven zit...

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:16

Laten we hier nou niet een hele discussie gaan houden. Laten we het er op houden dat het per persoon verschillend is. Iedereen tevreden? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:50

MeggieMea schreef:
Dat zei ik al zul je wel uitzondering zijn want dat is vrij normaal en daar hoef je echt niet speciaal of wat dan ook voor te zijn.. zoals je aan de reacties van Vicky_88 wel kunt lezen.
Dus ligt echt niet aan mij hoor en dat dit daardoor komt das dus gewoon onzin.

Voel je je aangevallen? Huilen van het lachen

En nee, ik bijt nooit op m'n tong/wang. Clown

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 11:46

heel fijn voor je anthea dat jij er nooit op bijt.
trouwens, dit is een piercing topic en geen kleuter topic Knipoog

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:20

Wat zijn we lekker gezellig tegen elkaar zeg Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:31

Ik heb vanmorgen tegen mijn moeder verteld van mijn sternum-plan en ze reageerde echt niet boos maar zei wel dat ik het toch niet durfde vanwege de pijn ROFL En ik moest het zelf aan mijn vader vertellen als ik hem had *LOL*

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:35

Een sternum is gaaf!!! Ben alleen bang voor het uitgroeien...

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:11

Marloes__ schreef:

met een MD heb je daar geen last meer van (teminste bijna niet)

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:28

nils schreef:
Marloes__ schreef:

met een MD heb je daar geen last meer van (teminste bijna niet)

Nee, dat is waar. Maar een MD zie ik niet zo zitten. Stel je voor dat je die er nog eens uit wilt halen...

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:33

het schijnt heel makkelijk te zijn hoor, en anders haal je het bolletje er toch van af.... Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:07

nils schreef:
het schijnt heel makkelijk te zijn hoor, en anders haal je het bolletje er toch van af.... Vork

Dan heb je 2 schoefdraadje's uit je lijf steken.. Scheve mond

Maar ik ga inderdaad voor de MD's als ik ooit weer genoeg lef en geld heb gespaart Vork Bloos
Iemand enig idee hoeduur MD's zijn?