Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jiill_

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:00

aangezien er niet staat vermeld alleen voor mensen Huilen van het lachen weet ik nog een goedkopebeautytip voor onze schatjes Huilen van het lachen ( pony's/paarden) moet je gewoon van die goedkope zonnenbloemolie kopen en dat s'ochtends en s'avonds een scheutje over het voer doen Lachen gaan ze heel erg van glanzen én het is vele malen goedkoper dat een kannetje lijnzaadolie Lachen

btw Huilen van het lachen sorry maar ik kwam er eventjes op toen ik over allerlei olie las ROFL

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:20

Ik heb vanmiddag mousse foundation gekocht bij de hema heeft iemand hier ervaring mee?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:22

nee

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 21:39

nog een paar tips:

nagels:
*vijl je nagels als je onder de douche vandaan komt. dan zijn ze nog zacht en daardoor breken ze minder snel.
*beweeg de vijl altijd in 1 richting, want de warmte die ontstaat als je de vijl heen en weer beweegt droogt je nagels uit.
*voor langere 'houdbaarheid' van je nagellak: een basecoat, de gewone laag, en een topcoat.
*als je op je nagels nadat je de nagellak van je nagels hebt afgehaald een gekleurde gloed (kleur van die nagellak) op je nagels hebt kun je je dat eraf halen door: een bakje lauwwater met een eetlepel citroensap klaar te maken en daar je vingers in te doen.
*gebruik een papieren vijl in plaats van een ijzeren, dat is zachter voor je nagels

blush:
voor het kiezen van de juiste plek voor je blush: voor de spiegel gaan staan, gaan lachen, en de plek waar je gezicht bol wordt is de juiste plek.

lippenstift:
als je lippenstift bijna op is (zo tot het randje dus dat je niet meer kan smeren) moet je m niet weggooien, maar bewaren zodat je met een penseeltje de lippenstift alsnog kunt gebruiken.

haar:
*en een vriendin van mij had ook nog 1: je haar een keer wassen met scheerschuim. daar schijnt je haar heel zacht van te worden. bij mijn vriendin hielp het tenminste wel.
*spoel na elke duik in de zee of het zwembad je haar even goed uit met water. dit voorkomt dat je haar er aan het einde van de dag uitziet als een droog bosje touw Vork .

schiet me niet neer als deze tips al in dit topic stonden Bloos

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 21:41

sommige zijn heel handig Haha!
vooral die van het haar Haha!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 21:42

dasj_02 schreef:
sommige zijn heel handig Haha!
vooral die van het haar Haha!

haha fijn Haha! . handig zulke tijdschriften Tong uitsteken

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 21:43

ja he

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 21:45

pablo7 schreef:
Ik heb vanmiddag mousse foundation gekocht bij de hema heeft iemand hier ervaring mee?

Ik, i love it Lovers
Smeer niet te veel (plamuur gevaar)

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 22:06

mochten het ook tips voor gezondheid zijn? heb er namelijk heel veel
tegen de hik: teelepeltje pindakaas opsabbelen..
tegen wratten:sap van paardenbloem erop doen 3 dagen zijn/is die weg.(mijn tante heeft het geprobeerd bij mijn neefje en het werkt!!)
tegen wallen : warme zakjes kammille thee erop leggen (niet te warm natuurlijk Clown ).
als je diaree hebt : drink afgekookt rijstwater
tegen zweetvoeten: was ze elke avond met jif
tegen blaasjes in de nek: kun je behandelen met aardappelmeel, aangemaakt met water erop doen en laten drogen, het breid zich dan niet verder uit.
tegen ruwe ellebogen: gooi een uitgeperste citroen niet weg, maar plaats de helften citroen op je ellebogen.
tegen verbranding: aardappelschijfjes erop trekken de brand eruit.
bijensteek wrijf direkt met een doorgesneden ui erover, het sap van de ui schijnt het gif weg te halen.
tegen ontstekingen insektenbeten en huidiritaties: ochtendurine eroverheen doen.

dit waren een paar tips wat ik nog van oma wist Bloos
hoop dat jullie er wat aan hebben.. en als je nog meer wilt weten pb maar ofzow Clown ze heeft me een heel boekje gegeven met vanalles.
tegen geurtjes, voor het schoonmaken, vlekken verwijderen enzovoort

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 22:25

die laatste is goor Haha!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 22:26

@ _erika_: je hebt pb Knipoog

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 11:36

aliesjeh schreef:
nagels:
*beweeg de vijl altijd in 1 richting, want de warmte die ontstaat als je de vijl heen en weer beweegt droogt je nagels uit.
*gebruik een papieren vijl in plaats van een ijzeren, dat is zachter voor je nagels

hihi moet er toch weer wat over zeggen.
Heb een manicure diploma dus weet er wel wat vanaf. Door in 1 richting te vijlen zorg je ervoor dat je nagels gaan splijten. Daarom moet je altijd van 1 kant helemaal naar de andere kant werken en weer terug.
De papieren vijl is juist ervoor om eventuele nagelstukje onder de nagels weg te halen die wel eens ontstaan door het vijlen. Als je een diamantvijl goed gebruikt is dat helemaal niet slecht.
overgens op teennagels wordt wel in 1 richting gevijld.

Ik doe visagie en heb nog een paar trucjes om je ogen op te maken. Moet zeggen wij werken altijd naar 1 bepaalde vorm toe. Bij ogen is dit amandelvormig en daar probeer je het een beetje naar toe op te maken.

Diep liggende ogen: Lichte eye-liner en lichte eye-shadow, wimpers niet te donker, luchtige fijne dunne wenkbrauwen epileren.
Te kleine ogen: Oplichtende eye-shadow op ooglid, Donkere eye-shadow in de oogplooi. eye-liner boven normaal en onder 1 1/2 mm onder de oogrand aan brengen en dan de binnekant licht maken.
Mascara 1 keer de gehele wimpers daarna nog een keer alleen de punten.
Trieste ogen: wenkbrauwen sterk oplaten lopen, lichte shadow onder de wenkbrauw. eye-liner een stukje oplaten lopen en weer de binnekant licht maken. In de ooghoek mascara op de punten naar de buitenkant helemaal masacara.

Bij te ver uit elkaar staande ogen de wenkbrauwen iets naar elkaar toe tekenen.
Te dicht bij elkaar staande ogen de wenkbrauwen uit elkaar epileren.

heb nog allemaal trucjes voor neus lippen en gezichtsvorm maar anders word het zo'n lijst Tong uitsteken

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 12:27

brittje88 schreef:
aliesjeh schreef:
nagels:

hihi moet er toch weer wat over zeggen.
Heb een manicure diploma dus weet er wel wat vanaf. Door in 1 richting te vijlen zorg je ervoor dat je nagels gaan splijten. Daarom moet je altijd van 1 kant helemaal naar de andere kant werken en weer terug.
De papieren vijl is juist ervoor om eventuele nagelstukje onder de nagels weg te halen die wel eens ontstaan door het vijlen. Als je een diamantvijl goed gebruikt is dat helemaal niet slecht.
overgens op teennagels wordt wel in 1 richting gevijld.

Ik doe visagie en heb nog een paar trucjes om je ogen op te maken. Moet zeggen wij werken altijd naar 1 bepaalde vorm toe. Bij ogen is dit amandelvormig en daar probeer je het een beetje naar toe op te maken.

Diep liggende ogen: Lichte eye-liner en lichte eye-shadow, wimpers niet te donker, luchtige fijne dunne wenkbrauwen epileren.
Te kleine ogen: Oplichtende eye-shadow op ooglid, Donkere eye-shadow in de oogplooi. eye-liner boven normaal en onder 1 1/2 mm onder de oogrand aan brengen en dan de binnekant licht maken.
Mascara 1 keer de gehele wimpers daarna nog een keer alleen de punten.
Trieste ogen: wenkbrauwen sterk oplaten lopen, lichte shadow onder de wenkbrauw. eye-liner een stukje oplaten lopen en weer de binnekant licht maken. In de ooghoek mascara op de punten naar de buitenkant helemaal masacara.

Bij te ver uit elkaar staande ogen de wenkbrauwen iets naar elkaar toe tekenen.
Te dicht bij elkaar staande ogen de wenkbrauwen uit elkaar epileren.

heb nog allemaal trucjes voor neus lippen en gezichtsvorm maar anders word het zo'n lijst Tong uitsteken

Clown hihi naja ik heb het rechtstreeks uit de cosmogirl en een paar andere tijdschriften... naja dan blijkt maar weer dat de tips uit tijdschriften ook niet altijd kloppen..

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 12:46

aliesjeh schreef:
Clown hihi naja ik heb het rechtstreeks uit de cosmogirl en een paar andere tijdschriften... naja dan blijkt maar weer dat de tips uit tijdschriften ook niet altijd kloppen..

hihi je moet niet alles geloven wat ze in de bladen zetten Tong uitsteken

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 14:59

pablo7 schreef:

Wel dream matte mousse van Maybelline. Dekt echt super, maar verstopt je huid heel erg en laat je huid niet ademen waardoor je verstopte poriën krijgt...

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 18:56

Aranel schreef:
pablo7 schreef:

Wel dream matte mousse van Maybelline. Dekt echt super, maar verstopt je huid heel erg en laat je huid niet ademen waardoor je verstopte poriën krijgt...

Ja, dat heb ik bij deze ook wel had hem vandaag uit geprobeerd. Ik heb ook nog foundation van L`oreal true match geloof ik die is ook wel fijn maar ik word er een beetje oranje van Clown . Ik heb een hele lichte huid dus dan heb je dat al snel helaas...

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:15

Aranel schreef:
pablo7 schreef:

die heb ik ook.. en idd verstopte poriën = puistjes Boos! maar hij dekt idd wel goed!

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:33

Ik heb nog een nieuwe oogpotlood nodig, ik heb er nu een die helemaal vervaagt na 5 minuten. Wat is een goeie liefst waterproof oogpotlood/ eyeliner?

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:35

Die van Rimmel, en dan niet dat potlood maar die uitschuifbare.
Weet niet of die waterproof is maar blijft wel goed zitten! Lachen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:39

weet iemand super goede waterproof mascara
want ik heb er nu eenjte waarbij het regent of niet, hij loopt altijd uit

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:43

Die lichtblauwe van Volum Express. Haha!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:47

ik heb een lichtblauwe
van nivea dat is eht een k...tding he Haha!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:42

Eyeliner& Mascara heb ik allebei van de hema, vind ze prima..

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:48

ik heb sinds kort de oogpotlood van me moeder gejat: van clinique. is iets duurder maar dan heb je ook wat. mijn moeder is allergisch voor van alles en nogwat, en gaat dus bij de meeste make up tranen enzo. dat was bij deze niet zo. het is wat creme achtiger en blijft heel goed zitten! volgens mij 13 euro bij de douglas

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:50

ik had trouwens ook nog eens een tip van iemand gehoord die ik niet meer helemaal weet.. iets van als je je oogpotlood een beetje opwarmt (geen idee hoe) dat je het er dan beter op kan 'smeren'....