btw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dasj_02 schreef:sommige zijn heel handig
vooral die van het haar
pablo7 schreef:Ik heb vanmiddag mousse foundation gekocht bij de hema heeft iemand hier ervaring mee?
aliesjeh schreef:nagels:
*beweeg de vijl altijd in 1 richting, want de warmte die ontstaat als je de vijl heen en weer beweegt droogt je nagels uit.
*gebruik een papieren vijl in plaats van een ijzeren, dat is zachter voor je nagels
brittje88 schreef:aliesjeh schreef:nagels:
*beweeg de vijl altijd in 1 richting, want de warmte die ontstaat als je de vijl heen en weer beweegt droogt je nagels uit.
*gebruik een papieren vijl in plaats van een ijzeren, dat is zachter voor je nagels
hihi moet er toch weer wat over zeggen.
Heb een manicure diploma dus weet er wel wat vanaf. Door in 1 richting te vijlen zorg je ervoor dat je nagels gaan splijten. Daarom moet je altijd van 1 kant helemaal naar de andere kant werken en weer terug.
De papieren vijl is juist ervoor om eventuele nagelstukje onder de nagels weg te halen die wel eens ontstaan door het vijlen. Als je een diamantvijl goed gebruikt is dat helemaal niet slecht.
overgens op teennagels wordt wel in 1 richting gevijld.
Ik doe visagie en heb nog een paar trucjes om je ogen op te maken. Moet zeggen wij werken altijd naar 1 bepaalde vorm toe. Bij ogen is dit amandelvormig en daar probeer je het een beetje naar toe op te maken.
Diep liggende ogen: Lichte eye-liner en lichte eye-shadow, wimpers niet te donker, luchtige fijne dunne wenkbrauwen epileren.
Te kleine ogen: Oplichtende eye-shadow op ooglid, Donkere eye-shadow in de oogplooi. eye-liner boven normaal en onder 1 1/2 mm onder de oogrand aan brengen en dan de binnekant licht maken.
Mascara 1 keer de gehele wimpers daarna nog een keer alleen de punten.
Trieste ogen: wenkbrauwen sterk oplaten lopen, lichte shadow onder de wenkbrauw. eye-liner een stukje oplaten lopen en weer de binnekant licht maken. In de ooghoek mascara op de punten naar de buitenkant helemaal masacara.
Bij te ver uit elkaar staande ogen de wenkbrauwen iets naar elkaar toe tekenen.
Te dicht bij elkaar staande ogen de wenkbrauwen uit elkaar epileren.
heb nog allemaal trucjes voor neus lippen en gezichtsvorm maar anders word het zo'n lijst
aliesjeh schreef:hihi naja ik heb het rechtstreeks uit de cosmogirl en een paar andere tijdschriften... naja dan blijkt maar weer dat de tips uit tijdschriften ook niet altijd kloppen..
pablo7 schreef:Ik heb vanmiddag mousse foundation gekocht bij de hema heeft iemand hier ervaring mee?
Aranel schreef:pablo7 schreef:Ik heb vanmiddag mousse foundation gekocht bij de hema heeft iemand hier ervaring mee?
Wel dream matte mousse van Maybelline. Dekt echt super, maar verstopt je huid heel erg en laat je huid niet ademen waardoor je verstopte poriën krijgt...
Aranel schreef:pablo7 schreef:Ik heb vanmiddag mousse foundation gekocht bij de hema heeft iemand hier ervaring mee?
Wel dream matte mousse van Maybelline. Dekt echt super, maar verstopt je huid heel erg en laat je huid niet ademen waardoor je verstopte poriën krijgt...