Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketaki schreef:xDramaQueen schreef:een navelpiercing is de moeilijkste piercing vind ik zelf, er komt altijd wel wat pus uit, of hij is wat rood, of hij irriteert een tijdje, ik heb het met beide piercings gehad,maar niet extreem ofzo.
de mijne is er in india ontzettend gaan zweren.
toen ik net thuis was, is het hele velletje kapot gegaan ( was behoorlijk pijnlijk) min of meer dus eruit gescheurd
Biene schreef:Hallo., wie heeft er hier een schuine lippiercing en kan me er wat meer over vertellen ??
Ketaki schreef:Biene schreef:Hallo., wie heeft er hier een schuine lippiercing en kan me er wat meer over vertellen ??
bedoel jij zo'n eskimo piercing
Anthea schreef:Dat heb je toch al vaker gevraagd?
Er bestaat zoiets als een zoekfunctie op bokt, & google is your best friend.
(En laat me raden, je wilt een lippiercing omdat tom die heeft?)
Citaat:GENEESPERIODE: 8 TOT 12 WEKEN
SIERAAD: Bcr
DE VERZORGING VAN DE LIPRING:
Maak ’s ochtends en ’s avonds uitgebreid je piercing schoon. Was eerst je handen met antibacteriële zeep, en laat veel warm water over je piercing heen stromen.
Breng dan wat antibacteriële gel aan op de huid en het sieraad (alleen aan de buitenkant), en verwijder voorzichtig het opgedroogde wondvocht van het sieraad en rond de piercing.
Spoel de piercing grondig af onder stromend water terwijl je het sieraad op en neer beweegt. Als je moeite hebt met het sieraad bewegen, forceer het niet, maar week de huid nog wat langer in warm water. Dep dan je piercing droog met een tissue.
Spray nu wat fysiologische zoutoplossing op de huid en de piercing. Dep de huid rondom weer droog met een tissue.
DE VERZORGING IN DE MOND:
Spoel drie keer per dag met KAMILLOSAN-oplossing;
Meng vijf druppels Kamillosan met een slokje water, en spoel hiermee gedurende 30 seconden en spuug het dan uit. Gedurende de dag spoel je na iedere keer dat je iets gegeten of gedronken hebt met water.
De eerste 7 tot 10 dagen nadat je de lippiercing hebt laten zetten, is de huid rondom de piercing rood en opgezet. De zwelling kan beperkt worden door regelmatig ijsblokjes, in een tissue tegen de lip aan te houden. Dit helpt ook tegen napijn.
WAT JE KUNT DOEN OM DE PIERCING TE HELPEN MET DE GENEZING:
* Raak je genezende piercing alleen aan als je hem schoonmaakt. Was altijd je handen, voordat je aan de piercing komt.
* Lichaamsvocht en speeksel mogen niet in contact komen met je genezende piercing, gedurende minimaal 2 weken!!
* Verschoon minimaal 2 keer per week je kussensloop.
* Vervang je tandenborstel en hou ‘m ook schoon.
*Houd vieze handen, nagels, pennen etc. uit de buurt van je piercing.
* Gebruik geen Alcohol, Betadine, of Sterilon op je piercing. Deze producten zullen de huid rondom je piercing uitdrogen en irriteren.
* Vermijd make-up, gewone zeep en scheerschuim op en rond je nieuwe piercing.
!! Staak het schoonmaken niet voordat de opgegeven geneesperiode voorbij is!!
* Controleer na het schoonmaken, altijd of het bolletje nog stevig vast zit! * Draai rechtsom om het bolletje vast te zetten, en linksom om het bolletje los te maken.
Er komt nogal wat wondvocht uit de piercing, dit mag je de hele dag door met water schoon maken. Gebruik niet meer dan 2x per dag de antibacteriële gel.
* BIJ STOTEN OF BLIJVEN HANGEN:
Als je tegen de piercing aanstoot, of ergens achter blijft hangen, koel de piercing meteen onder de kraan met stromend koud water, of met een koud kompres van keukenpapier. Hierdoor kan irritatie of een infectie voorkomen worden.
* PROBLEMEN:
Buitengewone roodheid, zwelling ,jeuk ,irritatie, pijn, of verkleuring van de huidskleur, kunnen tekenen zijn van een overgevoelige of allergische reactie op het metaal of het verzorging- product.
Als dit gebeurt, HAAL HET SIERAAD ER NIET UIT!
Staak het gebruik van het verzorgingsproduct en neem onmiddellijk contact met ons op. Onthoud goed dat niet elk lichaam hetzelfde is. Wat voor een ander goed is hoeft voor jou niet het beste te zijn. .
Citaat:Een piercing is een sierraad dat de gezondheid helemaal niet schaadt… Vergeet het maar! Uit een onderzoek van de universiteit van de Amerikaanse staat Ohio is gebleken dat mensen met een lippiercing vaker last hebben van terugtrekkend tandvlees. Hoe langer de piercing in de lip zit, hoe schadelijker.
Omdat het metaal van de piercing steeds over het tandvlees wrijft, slinkt het tandvlees. Mensen met deze piercing kunnen zelfs hun voortanden verliezen, vanwege de plek van de piercing.
Tinkerloos schreef:Ik denk dat een navel piercing ook vrij pijnlijk is om te zetten?
Red_Savage schreef:Tinkerloos schreef:Ik denk dat een navel piercing ook vrij pijnlijk is om te zetten?
Ik vond dat wel meevallen. Even een redelijk flinke steek, maar wanneer hij er door is, voel je echt niets meer.
Biene schreef:Anthea schreef:Dat heb je toch al vaker gevraagd?
Er bestaat zoiets als een zoekfunctie op bokt, & google is your best friend.
(En laat me raden, je wilt een lippiercing omdat tom die heeft?)
Ja ik heb het hier al 2x eerder gepost.. kreeg geen reactie ..
Ik laat me verder niet uit om je verdere opmerking.. kinderachtig hoor ..