Noraly_ schreef:x_Marr schreef:Loveleyhorse je hebt PRACHTIG haar!
Ik heb gehoord dat john frizza? Weet niet meer hoe je het schrijftook iets heeft tegen pluizend haar en het schijnt te werken.
Je zou ook shuim kunnen kopen als je dat niet hebt, en dan na het douchen wanneer je haar nog wat nat/vochig is daar wat van in smeren, gaat het ook wat minder pluizen.
John Frieda! Schijnt inderdaad goed te helpen; alleen zoo duuuuuuuuuuuur..
John Frieda is idd
 . Na het wassen een praa drupjes over je haar verdelen en het is heel makkelijk door te kammen
 . Na het wassen een praa drupjes over je haar verdelen en het is heel makkelijk door te kammen  .Ik heb niet echt dik haar, maar wel veel krullen dus het lijkt heel vol en het klit ook snel, met dat John Frieda spul erin kom ik er makkelijker doorheen
 .Ik heb niet echt dik haar, maar wel veel krullen dus het lijkt heel vol en het klit ook snel, met dat John Frieda spul erin kom ik er makkelijker doorheen 
Een andere anti pluis tip; niet je haar kammen als het droog is! Alleen (voorzichtig)als het nat is.

Geplaatst: 12-03-09 18:13
               Geplaatst: 12-03-09 18:13				         

RESULTAAT ! ik ben tevreden het heeft overal gelijk gepakt en is precies wat ik wilde
 RESULTAAT ! ik ben tevreden het heeft overal gelijk gepakt en is precies wat ik wilde