[Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 19:13

Noraly_ schreef:
x_Marr schreef:
Loveleyhorse je hebt PRACHTIG haar!
Ik heb gehoord dat john frizza? Weet niet meer hoe je het schrijft :') ook iets heeft tegen pluizend haar en het schijnt te werken.

Je zou ook shuim kunnen kopen als je dat niet hebt, en dan na het douchen wanneer je haar nog wat nat/vochig is daar wat van in smeren, gaat het ook wat minder pluizen.

John Frieda! Schijnt inderdaad goed te helpen; alleen zoo duuuuuuuuuuuur..

John Frieda is idd :+: . Na het wassen een praa drupjes over je haar verdelen en het is heel makkelijk door te kammen :) .Ik heb niet echt dik haar, maar wel veel krullen dus het lijkt heel vol en het klit ook snel, met dat John Frieda spul erin kom ik er makkelijker doorheen :j

Een andere anti pluis tip; niet je haar kammen als het droog is! Alleen (voorzichtig)als het nat is.

KiMmK

Re: [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 19:57

Wat een leuk topic! :D

Nou hoop ik dat iemand een goed advies kan geven voor mijn haar.
Ik heb bruin en erg dun/sluik haar. Het valt net over men schouders. Ik weet gewoon niet meer wat ik ermee aanmoet.. Heb kleine krulletjes gehad, lang haar, een bobline vanalles dus.
Mijn hoofd is vrij lang en heb nu een scheve pony. Wat mij leuk lijkt is lang haar met spiraal permanent.
Zal dat met dit soort haar kunnen en staan?
*voor foto moet je even in mijn profiel kijken!*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:21

Blonderen nooit zelf doen!
Vaak is t niet egaal of word t groen! Je kan beter wat meer betalen dat t kundig gedaan word dan zelf prutsen ( ik verf me haar overigens nooit zelf. altijd kappers )

Met dun haar lijkt mij een permanentje ook wel leuk, ik dnek dat t dan wat voller toont!

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:05

jammer het zit er nou al in HAHAHAHAH. oh ik weet niet of ik zo nog steeds lach.

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:11

Is het zoo erg :(:)

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:43

Afbeelding RESULTAAT ! ik ben tevreden het heeft overal gelijk gepakt en is precies wat ik wilde :)

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:44

Ik had eerder altijd een rechte ponnie, die ik nu weer laat groeien.
Ik ben nu zo ver dat ik t op zij kan doen zeg maar, maar t ziet er nog niet echt uit want ik heb op t midden van me voorhoofd zeg maar een kruin. Dus dan gaat dat stukje ponnie dat ik nu opzij doe heel sterk omhoog, tenzij ik er een bus haarlak in spuit.
Weet iemand zowiezo een tik over hoe ik me haar moet doen, want k kan t niet meer als een ponnie doen maar het ziet er ook nog net niet leuk uit als ik t opzij doe.

En weet iemand iets wat je tegen zo'n kruin kan doen, dat t wat minder wordt? :)

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:59

EvitaHitalia schreef:
Ik ben nu zo ver dat ik t op zij kan doen zeg maar, maar t ziet er nog niet echt uit want ik heb op t midden van me voorhoofd zeg maar een kruin. Dus dan gaat dat stukje ponnie dat ik nu opzij doe heel sterk omhoog, tenzij ik er een bus haarlak in spuit.
Weet iemand zowiezo een tik over hoe ik me haar moet doen, want k kan t niet meer als een ponnie doen maar het ziet er ook nog net niet leuk uit als ik t opzij doe.

En weet iemand iets wat je tegen zo'n kruin kan doen, dat t wat minder wordt? :)

Door het te föhnen zodat het wat voller wordt. Dan met het middel dat beton heet erover heen (is iets sterker dan normale haarlak). Tenminste zo werk ik men kruin weg :P

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:01

Wat, ik snap dat stukje niet over dat beton heet ofzo? :P

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:05

haha :P

Ik weet zo niet meer waar ik het heb gekocht maar het is een doorzichtige spuitbusje met de naam beton. Beter dan dit kan ik het niet uitleggen denk ik.
Meestal is een beetje haarlijk er bij mij met een windvlaag weer uit (gebruikt schwarzkopf hairspray) dus vandaar dat ik dit middel gebruik. Dit middel is met 1 spuitje ongeveer net zo sterk als een hele bus haarlak :P

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:08

Ow k dacht dat je bedoelde beton van dat je er zo veel haarlak in deed haha. Ik zal eens op zoek :)

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:51

blonderen en je haar groen worden dat is juist als je je geblondeerde haar gaat verven zonder genoeg rood, dan krijg je groenig haar.

maar ik vind je haar leuk kel!!! :D

wendyelst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:47

John Frieda is idd :+: . Na het wassen een praa drupjes over je haar verdelen en het is heel makkelijk door te kammen :) .Ik heb niet echt dik haar, maar wel veel krullen dus het lijkt heel vol en het klit ook snel, met dat John Frieda spul erin kom ik er makkelijker doorheen :j

Een andere anti pluis tip; niet je haar kammen als het droog is! Alleen (voorzichtig)als het nat is.

john frieda serum! echt super!(Y) wel duur maar je doet er iets van 4 a 5maanden mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:49

Cinnepin schreef:
Blonderen nooit zelf doen!
Vaak is t niet egaal of word t groen! Je kan beter wat meer betalen dat t kundig gedaan word dan zelf prutsen ( ik verf me haar overigens nooit zelf. altijd kappers )

Met dun haar lijkt mij een permanentje ook wel leuk, ik dnek dat t dan wat voller toont!

Ik verf altijd zelf m'n haar, blondeer ook zelf, gaat bij mij altijd goed. :)
En scheelt me zo'n 80 euro. :)

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:40

Zamora schreef:
blonderen en je haar groen worden dat is juist als je je geblondeerde haar gaat verven zonder genoeg rood, dan krijg je groenig haar.

maar ik vind je haar leuk kel!!! :D

mijn haartjes zijn het mooooooooooooooooooooist ! :D zonder 100 euro uit te geven toch echt de kleur die ik wou !! gewoonz elf uitproberen ! dan meteen naar de kapper te rennen !

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 15:28

Ik ga morgen naar de kapper, mijn haar donkerder laten maken.
Goudblond/middenblond denk ik, eerst even daar op de kleurenkaart kijken ;)
Ik heb nu heel heel lichtblond haar en heel stijl, dus misschien wil ik het in laagjes laten knippen om het voller te laten lijken en ook misschien een schuine pony laten knippen (soort boblijn)

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:12

Ik zit weer in een groot dilemma!

Nu was ik aan het sparen voor lang haar en zit toch al vrij ver... Maar kort haar is ook zo leuk!!! :+
Ik bedoel dan, tot iets onder de kin enzo...
Iemand leuke korte kapsels? anders denk ik toch van er de schaar weer in te zetten ;)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 14:39

Shanna_W schreef:

Nu was ik aan het sparen voor lang haar en zit toch al vrij ver... Maar kort haar is ook zo leuk!!! :+
Iemand leuke korte kapsels? anders denk ik toch van er de schaar weer in te zetten ;)

Hihi, hier nog 1. Ik heb t vorige week maandag af laten knippen!
Zo'n 15cm is er af gegaan :=

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:08

Foto? :D
Is het leuk geworden?!

Ik ga morgen!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:24

EvitaHitalia schreef:

Ik heb 16 jaar lang een pony gehad. Daarna liet ik het ook groeien. Ik deed mijn pony als een kuifje, dus zo een soort bolletje bovenop je hoofd. Gewoon met een klipje en dan haarlak erin. :j zie profiel voor voorbeeldfoto
Laatst bijgewerkt door Megamutsj op 17-03-09 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:25

Shanna_W schreef:

Ik wil het ook laten groeien maar kort haar is zo leuk. :D
Misschien kort kapsel, van voren íétsjés langer als achter. Van voor dan net iets langer als je kin en dan laagjes. :j En dan wel korte laagjes zodat je het lekker wild kan doen met haarlak, mousse enzo.

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:41

Dag mensen

Ik zit dus eigelijk met een probleem met me haar, Ik ben vanmezelf Half Aziatisch en Duits EN Nederlands, Helaas heb ik dus enorm kroeshaar. Vroeger was het nog te houden, 12 jaar oud kon het je niks schelen. Toen ik 13 was schaamde ik me kapot en begon dus met stijlen, Me haar zat echt perfect dan altijd zo mooi dat ik echt wat zelfvertrouwen kreeg. Maar nu op me 14de, is me haar behoorlijk droger doder en minder 'fijn'geworden nu MOET ik gewoon met gestijlde haren naar school. Met ongestijld haar gaat het echt niet, Het gewoon een nachtmerrie. Nu is mijn idee een permament te zetten, Dat is wel erg duur maar daar hoeft mijn haar daarna niet meer om de dag gestijlt te worden. Dus mijn vraag is : Heeft iemand het wel eens gedaan of gezien ?

P.S Iemand zij dat je er kaal van kon worden ! is dat zo ?

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:43

Megamutsj schreef:
Shanna_W schreef:

Ik wil het ook laten groeien maar kort haar is zo leuk. :D
Misschien kort kapsel, van voren íétsjés langer als achter. Van voor dan net iets langer als je kin en dan laagjes. :j En dan wel korte laagjes zodat je het lekker wild kan doen met haarlak, mousse enzo.

Thx!! Ik zat een beetje naar de kapsels van Katie Holmes te kijken, dat lijkt me wel wat!
Maar net iets langer, ik zou het eigenlijk nog graag in een mini staartje krijgen voor als ik ga paardrijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:46

Ik wou het doen, totdat ik inzag hoe mooi mijn krullen waren. O:)
Ik denk niet dat je er kaal van word, al helemaal niet als je dik sterk haar van jezelf hebt. :)
Paar dagen geleden heb ik nog mijn kapper gevraagd voor de prijzen, en het was 75 euro voor half lang haar, en het word NIET compleet stijl. Je moet dus blijven doorgaan met die tang, maar wel 'n stuk minder.

Heeft iemand hier nog een goede tip voor shampoo? Mijn haar krult heel erg en is soms wat droog.

Afbeelding

Zoals je ziet pluist het ook wel 'n beetje..

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:57

Het stijlen gaat niet zo goed meer ik krijg allemaal al kortere haartjes enzo.