Ik ben nog steeds aan het wachten tot de man met de hamer komt. Ik durf nog niet helemaal te juichen, maar als dit de bodem was, dan zwemmen we nu langzaam omhoog

Het kon ook niet veel slechter dus het mag ook wel wat beter.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Ik weet dat het voor mijzelf mentaal altijd enorm helpt om iets dat ik echt leuk en belangrijk vind in de toekomst te hebben staan.
Ik ben zelf niet bekend met klassieke depressie, maar ik weet dus dat het voor mij mentaal wel echt enorm uitmaakt als ik iets groots positiefs heb om naar uit te kijken, plannen voor te maken etcetera.
Ik kan me dus goed voorstellen dat het voor jou ook helpt.
Verder is er iets waar ik over heb lopen nadenken, wat ik in dit topic wil gooien.
Maat dat komt ergens vanwege pas, eerst in mijn hoofd even de goede woorden vinden en nadenken over wat ik exact bedoel enzo.
Earth schreef:Kijk ik weet ook dat ik nadat ik naar Amerika ga om te stormchasen, ik ook echt een maand moet bijkomen. Maar dat is het me absoluut waard
Daihyo schreef:En zij mag blij zijn dat ze het nog wel kan en mag dat ook gewoon delen.
Ik kan dat ook niet. Alleen het tijdsverschil gaat al enorm voor problemen zorgen, laat staan dan ook nog actief zijn.
Maar ik gun Earth van harte een fantastische tijd daar.
Telpeva schreef:Heb je al iets van hulp LG, of wel eens geinformeerd daar naar? Wellicht dat er oplossingen voor je zijn (hulp in het huishouden, vervoer, enz) waardoor je misschien meer fut over houdt voor leuke dingen in het leven.