Iig was de taxi nu erg optijd en zit ik al op mijn kamer, vandaag zonder mutsje in de taxie gestapt en gewoon trots met geschoren koppie (wel met wat make up) langs de bedrijven en buren naar de taxi gelopen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:En je kan het hebben. Weet je waarom? Omdat je zo'n levendig, sprekend gezicht hebt!
Goof schreef:Goof schreef:En je kan het hebben. Weet je waarom? Omdat je zo'n levendig, sprekend gezicht hebt!
Ja, maar echt, toch!?
Eer aan jezelf, je voelt je goed, dat mag je uitstralen. Hoppa. Kijken of je mooie artsen kan verleiden![]()
BeFunny schreef:Echt hè.
Was wel weer lollig met de taxi.
Stap in vraagt ze vind u het erg als we eerst langs Katwijk rijden zaten twee dames achterin voor een prive ritje (ze gingen op bezoek bij hun tante) maar v.a Gouda kom je letterlijk langs Alphen en ik woon heel dicht bij een afslag van de N11. Dus ik heb toch maar gezegd dat dat mij totaal anderhalf uur extra kost terwijl er even af gaan en weer de N11 op nog geen 5 min kost. En dat ik chemo heb gehad en dus wel erg blij was dat ik naar huis kon. Dus heeft ze mij eerst weg gebracht.
SansaS schreef:Heel fijn! Hopelijk helpt het goed.
En inderdaad slim.
Ik krijg 4 dagen dexametason. Dag van kuur en 3 daarna. En 3 dagen aprepitant. Ja en dan de dag van de kuur nog iets met een g
En verder inderdaad het drankje. Dus ik zou inderdaad fijn alles preventief vast innemen!
Zoals van die dexa enzo slaap ik wel slecht en onrustig en wazig maar het helpt allemaal wel tegen de misselijkheid dus dan doe ik het maar.