redbutton schreef:Kom je wel een beetje tot rust in het ziekenhuis farjen? Volgens mij ben je 1 dag korter als ik, dus dan ben je woensdag op 37 weken toch? Is al bijna, hopelijk lukt dat!
Ik ben dinsdag 37 weken. Maar inmiddels groen licht gekregen en zit ik lekker thuis op de bank
Het was het nog spannend deze ochtend, bloeddruk is rond 160/80 dus vonden ze acceptabel.
Dan kreeg ik een ctg deze ochtend maar ze waren niet zo blij met het resultaat. Gisteren was de baby ook al iets rustiger en heb ik er anderhalf uur aan de monitor gelegen en hebben ze even aan mijn buik geschud om ons meisje wakker te maken. Deze ochtend vond de vroedvrouw het nog rustiger. Maar van de medicatie die ik krijg, kunnen ze ook rustiger worden. Dus rond de middag hebben ze dan nogmaals een ctg gedaan en die was veel beter en mocht ik dus naar huis
Mijn medicatie is verdriedubbeld en als ik twijfel of me slecht voel moet ik terug naar het ziekenhuis. En morgenochtend bel ik naar mijn eigen gynaecoloog om verder af te spreken.
Nadia, gefeliciteerd!!
Klinkt wel heftig allemaal, gelukkig doet je kleine man het goed ondanks alles
Doe het maar rustig aan!